Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 og jeg gruer meg noe ekstremt. Jeg har fått flyskrekk og har ikke flydd etter barnet ble født. noen som har noen gode tips? Anonymous poster hash: 02d3c...1c6
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Hvordan kan du da syns at det er noen god ide å reise alene med barnet? Du er alene om ansvaret og er nødt til å sette barnet først, da nytter det ikke å få panikk og angre seg når flyet er i gang. Kanskje du heller skulle satse på å reise med en voksen når du skal fly for første gang på lenge? Det er ingen skam å snu, vet du. Hensynet til barnets sikkerhet må komme før ønske om en ferietur. Anonymous poster hash: 49b47...6c7
Kyllingbein Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Drikk et glass rødvin på flyplassen før avgang. Ellers har jeg ikke veldig gode tips.. Pust med magen. Avled oppmerksomheten fra flyet og konsentrer deg om barn, mat, kjeks etc.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Jeg er ikke panisk redd men har opplevd noe ekkelt u fly ig blir litt urolig vel og merke.. men hva burde man ha med på flyturen osv..? Anonymous poster hash: 02d3c...1c6
Heltefrøken Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Tegnesaker, kjøp noen nye småting som du overrasker med på turen Ellers må du ha med et klesskift til barnet, bleie, våtservietter og det du ellers har med deg på besøk:) Jeg får alltid veldig vondt i ørene ved landing så jeg har alltid med nesespray ! Ungene sprayer jeg alltid noen min før nedstigning. Reagerer man på trykket , er det veldig vondt, og nesespray er en billig forsikring for unødvendig vondt for alle Anbefaler ingen og drikke for å roe nerver når man har barn med da:) God flytur ) Dette går nok veldig bra:)
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Ta med en god del flere bleier enn du tror du trenger. Ikke noe er kjedeligere enn å få for få bleier pga flere bæsjebleier enn normalt el. Jeg vet om noen som hadde tatt med ekstra på vei hjem fra syden, men endte opp med å måtte spørre medpassasjerer med barn fordi barnet hadde diare.... Anonymous poster hash: 49b23...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå