Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Da har jeg født idag da, og alt var bare lykkerus. Nå er vi bare stressa da vi fikk vite at jenta har for lite oksygen i blodet, og hun skal nå ligge i en kuvøse en liten stund. Kjenner jeg blir sjikkelig stresset av ventingen. Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: 3b8eb...c24
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Du har født i dag, ligger på sykehuset og går på et forum for å spørre om dette??? Hva pokker feiler det folk??? Anonymous poster hash: 3ec58...1e2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Du har født i dag, ligger på sykehuset og går på et forum for å spørre om dette??? Hva pokker feiler det folk??? Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Om hun sitter og venter på lege og en uttalelse så er det vel ikke så unaturlig at man går på nett med telefonen for å søke etter erfaringer vel? Men jeg er sikker på at du får bedre svar om du snakker med sykepleierne på nyfødtintensiven enn her altså.... Lykke til. Anonymous poster hash: 4d80d...683
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Du har født i dag, ligger på sykehuset og går på et forum for å spørre om dette??? Hva pokker feiler det folk??? Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Så stygg du er da. Selvfølgelig om de har tatt med seg ungen og hun ligger alene i sykesengen så spør hun på nett. Sånn er dagens samfunn med den teknologien vi har. Google hypoksi og nyfødt du HI Anonymous poster hash: 1eb2c...b3c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Du har født i dag, ligger på sykehuset og går på et forum for å spørre om dette??? Hva pokker feiler det folk??? Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Så stygg du er da. Selvfølgelig om de har tatt med seg ungen og hun ligger alene i sykesengen så spør hun på nett. Sånn er dagens samfunn med den teknologien vi har. Google hypoksi og nyfødt du HI Anonymous poster hash: 1eb2c...b3c Fy fader! Kjempelurt å google hypoksi istede for å spørre på sykehuset! Å google i en slik situasjon er det ABSOLUTT DUMMESTE di gjør! Det står det bl. a at det kan komme av hjertefeil! Jeg blir så oppgitt og forbanna på folk som deg at jeg får ikke sagt det!!!Vedder 1 000 000 på at en lege også ville fraråde deg å google det HI ! Noen er bare for dumme! Anonymous poster hash: 3ec58...1e2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Du har født i dag, ligger på sykehuset og går på et forum for å spørre om dette??? Hva pokker feiler det folk??? Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Så stygg du er da. Selvfølgelig om de har tatt med seg ungen og hun ligger alene i sykesengen så spør hun på nett. Sånn er dagens samfunn med den teknologien vi har. Google hypoksi og nyfødt du HI Anonymous poster hash: 1eb2c...b3c Fy fader! Kjempelurt å google hypoksi istede for å spørre på sykehuset! Å google i en slik situasjon er det ABSOLUTT DUMMESTE di gjør! Det står det bl. a at det kan komme av hjertefeil! Jeg blir så oppgitt og forbanna på folk som deg at jeg får ikke sagt det!!! Vedder 1 000 000 på at en lege også ville fraråde deg å google det HI ! Noen er bare for dumme! Og der går du opp i ledelsen! Er det mulig å være så gjennomført ufin? Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Anonymous poster hash: a1de8...da2
Kremtopp Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Opplevde dette med et av våre barn, hun måtte få behandling på nyfødtintensiven i 1,5 dag. Tok masse prøver, røngten og alt som var, viste seg å være våte lunger så hun måtte ha pustehjelp. Vi fikk beskjed om å forberede oss på at det kunne være hjertefeil av en av sykepleierne der, lite kult å få en av de verst tenkelige diagnoser servert på den måten. Gratulerer med den lille forresten:) barnet ditt er i trygge hender og får den hjelpen det trenger. Har selv vært i din situasjon og vet hvordan det er. Sender deg en klem
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Du har født i dag, ligger på sykehuset og går på et forum for å spørre om dette??? Hva pokker feiler det folk??? Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Så stygg du er da. Selvfølgelig om de har tatt med seg ungen og hun ligger alene i sykesengen så spør hun på nett. Sånn er dagens samfunn med den teknologien vi har. Google hypoksi og nyfødt du HI Anonymous poster hash: 1eb2c...b3c Fy fader! Kjempelurt å google hypoksi istede for å spørre på sykehuset! Å google i en slik situasjon er det ABSOLUTT DUMMESTE di gjør! Det står det bl. a at det kan komme av hjertefeil! Jeg blir så oppgitt og forbanna på folk som deg at jeg får ikke sagt det!!!Vedder 1 000 000 på at en lege også ville fraråde deg å google det HI ! Noen er bare for dumme! Og der går du opp i ledelsen! Er det mulig å være så gjennomført ufin? Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Anonymous poster hash: a1de8...da2 Å anbefale ei som akkurat har født, med komplikasjoner etterpå å GOOGLE er ikke akkurat det smarteste vel? Er du gal??? Hun er urolig og du ber henne google hypoksi! Hun ligger på sykehuset, da spør men selvsagt de som vet noe om hennes barn! Anonymous poster hash: 3ec58...1e2
Gjest Vinglepetrine Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Du må snakke med de på sykehuset HI. Alle slike situasjoner er forskjellige, det er kun de som kan si noe om din situasjon. Og, for all del, ikke google! Noen mennesker burde ikke ha lov til å gi råd!
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Du har født i dag, ligger på sykehuset og går på et forum for å spørre om dette??? Hva pokker feiler det folk??? Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Du har problemer Anonymous poster hash: d633b...a12
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Den primære grunnen til å måle saturasjonen hos nyfødte er faktisk for å oppdage hjertefeil og feil i lungesystemet ( hjertesykdom vanligst). Noen kan ha lav 1 prøve og normal 2 prøve. Da utreder man ikke mer. Ved flere lave målinger vil barnet bli utredet. Ikke ta sorgene på forskudd Hi og lykke til. Anonymous poster hash: 3bb47...e31
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Jenta mi måtte ligge med pustemaske, men bare i en time da hun hadde for lite metning av oksygen, jeg regner med de tar godt vare på babyen din og at du får den informasjonen du trenger av legepersonellet om du spør de om en forklaring. Om de bruker vanskelige ord si at de må snakke forståelig for deg. Alle legeordene gjorde meg sprø forrige gang. Min jente måtte tilbringe 5 døgn på nyfødtintensiven, men det var pga hun hadde en infeksjon og måtte ha antibiotika. Lykke til og GRATULERER! Anonymous poster hash: bd7dd...596
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Du har født i dag, ligger på sykehuset og går på et forum for å spørre om dette??? Hva pokker feiler det folk??? Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Så stygg du er da. Selvfølgelig om de har tatt med seg ungen og hun ligger alene i sykesengen så spør hun på nett. Sånn er dagens samfunn med den teknologien vi har. Google hypoksi og nyfødt du HI Anonymous poster hash: 1eb2c...b3c Fy fader! Kjempelurt å google hypoksi istede for å spørre på sykehuset! Å google i en slik situasjon er det ABSOLUTT DUMMESTE di gjør! Det står det bl. a at det kan komme av hjertefeil! Jeg blir så oppgitt og forbanna på folk som deg at jeg får ikke sagt det!!!Vedder 1 000 000 på at en lege også ville fraråde deg å google det HI ! Noen er bare for dumme! Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Jesus! Hva er problemet ditt din slemme, sure, korttenkte kjerring...!? Det er verken noe galt eller dumt i å høre om andre har hatt erfaring med det samme her inne....! En blir naturligvis redd, og kan trenge støtte og å høre andre fortelle. Helt ok og naturlig. Det er også naturlig å Google i en slik situasjon, og hvis hun lurer på noe hun finner der, vil naturligvis legen kunne svare henne på det. Anonymous poster hash: 371e5...80f
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Du har født i dag, ligger på sykehuset og går på et forum for å spørre om dette??? Hva pokker feiler det folk??? Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Så stygg du er da. Selvfølgelig om de har tatt med seg ungen og hun ligger alene i sykesengen så spør hun på nett. Sånn er dagens samfunn med den teknologien vi har. Google hypoksi og nyfødt du HI Anonymous poster hash: 1eb2c...b3c Fy fader! Kjempelurt å google hypoksi istede for å spørre på sykehuset! Å google i en slik situasjon er det ABSOLUTT DUMMESTE di gjør! Det står det bl. a at det kan komme av hjertefeil! Jeg blir så oppgitt og forbanna på folk som deg at jeg får ikke sagt det!!!Vedder 1 000 000 på at en lege også ville fraråde deg å google det HI ! Noen er bare for dumme! Anonymous poster hash: 3ec58...1e2 Hvordan er det egentlig du tillater deg å oppføre deg? Her er det en engstelig mor som bruker den ulidelige ventetiden til å søke informasjon og du reagerer med å skjelle ut både hi og de som svarer? Jeg tror du må spør din mor om hvorfor hun ikke har lært deg alminnelig folkeskikk og utviklet dine sosiale antenner, for sånn som dette oppfører man seg bare ikke! Det er svært vanlig at nyfødte har litt lite oksygen og det er først de siste årene det har blitt rutine å måle det på alle nyfødte. Babyen til hi kommer til å bli fulgt litt ekstra opp og sjansen for at den er helt perfekt er svært stor. Gratulerer med baby, hi, og masse lykke til. Anonymous poster hash: 7b02d...8a1
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 det hadde sønnen min også. han måtte ligge med oksygen maske i flere dager og han hadde på seg noe som målte oksygenet i blodet. det peip hver gang % ble for lav. Anonymous poster hash: 45c9a...0d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå