Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg trodde mødre skulle ha kontroll 6 uker etter fødsel, men fikk beskjed om at jeg burde vente til det var gått 8 uker. Har dere fått beskjed om det samme? Venter dere med trening til etter denne kontrollen? Venter jo med sex, men hadde vært godt å få trent litt mer enn bare gåturer;) Anonymous poster hash: ba881...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Del Skrevet 14. august 2013 Jeg var aldri på noen kontroll etter fødsel. Anonymous poster hash: dabf8...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenga Skrevet 15. august 2013 #3 Del Skrevet 15. august 2013 Det vanlige er ca 6 uker, men det gjør ingenting om det blir 8 uker. Prevensjon er ofte et viktig tema og f.eks når det gjelder spiral bør ikke den settes inn før etter 10+ uker. Det er ingen problem med sex før kontrollen (hvis alt føles bra), men man bør bruke kondom grunnet infeksjonsfare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rene82 Skrevet 22. august 2013 #4 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg ba om 6 ukers kontroll og fikk det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå