Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Sønnen min har begynt i barnehage i dag å da fikk jeg beskjed om at vi måtte ha vognpose når han skal sove i vognen. Han er snart 2 år,så vognpose har jeg egentlig ikke brukt nå når det er mildt vær. Bruker dere vognpose på så store barn når det er mildt ute? Anonymous poster hash: ee5ea...511
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Nei! Min gutt på to år sover ute, og han har kun dyne/ pleid nå. Anonymous poster hash: efea3...daa
Gjest Lagå Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Vognpose nå? I all verden! Det er bare august. Kanskje det er kaldt noen steder, men ikke rett ved minusgrensa. Her har jentungen dyne og har begynt med pledd nå som er det blitt litt kjøligere, men det kommer ho til å bruke en god stund til. Skal bli ganske kaldt før jeg gidder å la henne sove et par timer innpakka i tjukk dun
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Nei! Min gutt på to år sover ute, og han har kun dyne/ pleid nå. Anonymous poster hash: efea3...daa Var det jeg også tenkte men hørtes ut som jeg "må" ha vognpose. Litt kjedelig å begynne å kjøpe det når jeg egentlig ikke ser behovet for det. Til vinteren derimot bruker vi selvsagt vognpose. Anonymous poster hash: ee5ea...511
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Selvfølgelig bruker man ikke det nå. Her er det 17 grader nå. Må under 5 grader for å bruke dunpose altså. Minst! Anonymous poster hash: 5a48e...5db
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Gutt 2.år her, bruker kun pledd/teppe og mygnetting evt ved soving... Ikke vognpose i dun nå, alt for varmt! Anonymous poster hash: 13997...496
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Vi bor i Bergen men er deilig temperatur ute. Nå er det selvsagt ikke like fint og varmt hver dag,men syns vognpose høres unødvendig ut uansett. Anonymous poster hash: ee5ea...511
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Det finst jo sommer/vår vognpose så er nok helt sikker den de sikter til. Anonymous poster hash: ee5ea...511
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Det finst jo sommer/vår vognpose så er nok helt sikker den de sikter til. Anonymous poster hash: ee5ea...511 Holder med teppe eller dyne, frekt av bhg å kreve vår/høstpose. Anonymous poster hash: 5a48e...5db
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Det finst jo sommer/vår vognpose så er nok helt sikker den de sikter til. Anonymous poster hash: ee5ea...511 Holder med teppe eller dyne, frekt av bhg å kreve vår/høstpose. Anonymous poster hash: 5a48e...5db De skrev sovepose men det er vel det samme som vognpose? Jeg tenker også at det burde holde med teppe eller dyne. Anonymous poster hash: ee5ea...511
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #11 Skrevet 14. august 2013 Vi bor i Bergen men er deilig temperatur ute.Nå er det selvsagt ikke like fint og varmt hver dag,men syns vognpose høres unødvendig ut uansett. Anonymous poster hash: ee5ea...511 Helt enig. Bor selv i Bergen og min gutt ville ha bl kokt i en pose nå. Anonymous poster hash: efea3...daa
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #12 Skrevet 14. august 2013 Det finst jo sommer/vår vognpose så er nok helt sikker den de sikter til.Anonymous poster hash: ee5ea...511 Holder med teppe eller dyne, frekt av bhg å kreve vår/høstpose.Anonymous poster hash: 5a48e...5db De skrev sovepose men det er vel det samme som vognpose?Jeg tenker også at det burde holde med teppe eller dyne. Anonymous poster hash: ee5ea...511 Sikker påtar du ikke har misforstått? De mener kanskje at man må ha det til vinteren? De skrev/sa sikkert sovepose som ett eksempel på at man må ha med noe barnet kan sove med!? Anonymous poster hash: b84cf...fbb
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #13 Skrevet 14. august 2013 Vi bruker bare et tynt teppe... Så de hadde lagt over et ekstra fleeceteppe i barnehagen en dag det var litt kjølig, men de har ikke sagt noe om at vi må ha med noe mer. Anonymous poster hash: 5675a...b5a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #14 Skrevet 14. august 2013 Det finst jo sommer/vår vognpose så er nok helt sikker den de sikter til.Anonymous poster hash: ee5ea...511 Holder med teppe eller dyne, frekt av bhg å kreve vår/høstpose.Anonymous poster hash: 5a48e...5db De skrev sovepose men det er vel det samme som vognpose?Jeg tenker også at det burde holde med teppe eller dyne. Anonymous poster hash: ee5ea...511 Sikker påtar du ikke har misforstått? De mener kanskje at man må ha det til vinteren? De skrev/sa sikkert sovepose som ett eksempel på at man må ha med noe barnet kan sove med!? Anonymous poster hash: b84cf...fbb Jeg spurte hva de andre brukte i vognen nå,å da sa de sovepose,å at de gjerne sov i bare body og strømpebukse oppi den. Anonymous poster hash: ee5ea...511
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #15 Skrevet 14. august 2013 Her i Oslo er det fortsatt varmt i sola, men lufta er nokså kald nå. Regner med barn som sover ute sover i skyggen, og da synes jeg et tynt teppe høres snaut ut. Vinterpose er selvsagt altfor varmt enda, men jeg ville nok hatt både et godt teppe og en dyne i barnehagen nå. Så kan barnehagen styre hva som er nødvendig å ha på. Anonymous poster hash: d116c...5c9
Edelweis Skrevet 14. august 2013 #16 Skrevet 14. august 2013 har brukt voksipose med sommerdyne. ellers kan vi bruke vinterdyna, men da bare i bleien og har den åpen. jeg kjøpte snugglebuggy fleecepose til yngste. den bruker vi nå med bare body =)
Dini Skrevet 14. august 2013 #17 Skrevet 14. august 2013 Har levert en fleece buggy snuggle med til vognen, men jeg sa jo at det er jo bare for de å bruke den når det begynner å bli kaldere. Frem til da sover hun oppå den med et teppe over eller noe De sover i en kald garasje da Regner med de bare mente en pose/teppe så barnet har noe å ha over seg
Gjest Anybody Skrevet 14. august 2013 #18 Skrevet 14. august 2013 Eg tok med til barnehagen i dag. Har voksiklassisk. Så den ligger altså helt åpen. Så hun ligger på den som underlag med et lite teppe over, men ikke pakket i n i selve posen. Hun er 2.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #19 Skrevet 14. august 2013 Nei her var det 20 grader i skyggen i dag så lå bare med teppe. Tar med posen når det blir kaldere. Her regulerer de med klær også. Anonymous poster hash: 6cf4a...6e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå