Gå til innhold

Er det lov til å starte en juletråd? :) :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til juuuuul :)

Anonymous poster hash: 1c2ef...d56

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med ;) Har kjøpt og pakket en julegave, og planlagt 15 til :P

Skrevet

Er også med :) i dag plukket jeg kongler som vi skal spraye og pynte med :)

Skrevet

Hvorfor ikke, har neditelling til termin i desember og fyller gjerne tiden med "må gjøre ting" ;)

Jul er kos, gjør alltid alt for mye, men er kos :)

Skrevet

Har forresten kjøpt to julegaver og planlagt resten :)

Gjest Vinglepetrine
Skrevet

Jeg også! Elsker julen og begynner å glede meg i månedsskiftet juli/august. Da er det rett inn på julegledeforumet, der er det faktisk ganske mye liv allerede. :)

Høsten er min favorittårstid, da rognabærene blir oransje gleder jeg meg som en gal til frost, stearinlys, fyr i peisen og stillongs :D .

Skrevet

Oi, det var tidlig... Nå ble jeg nesten litt stressa fordi jeg ikke har tenkt på en eneste julegave. :P

Anonymous poster hash: 714bc...e6c
Skrevet

Bare gleder meg til pakkekalendertrådene som kommer her jeg :P

Men btw... hva passer det å gi i kalender til en på 21 mndr når 1.des kommer?

Skrevet

Ja, gi meg tips til pakkekalender! Jeg har barn på 2 og 4 år, og til jul skal de få pakkekalender for første gang.

Anonymous poster hash: 7f64a...b0c

Skrevet

Ja, gi meg tips til pakkekalender! Jeg har barn på 2 og 4 år, og til jul skal de få pakkekalender for første gang.

Anonymous poster hash: 7f64a...b0c

Såpebobler, sjokolade,godteri,ballonger, sokker, småbiler, små dukke ting om de er jenter:), badeskum, farger til badekaret(på apotek), dvd film som lørdagsmorro, kinobilletter, hobbysaker, kjøpe en større lekepakke å dele i flere biter, små lekedyr, nille og søstrene grene har mye stæsj. og den tgr eller hva den heter.

Lerret til å male på, finnes mange små med figurer de skal male,

ferdig pepperkakehus i pakke, så skal dere sette det sammen å pynte det på kvelden.

Det jeg kommer på nå.

Gleeeeeeder meg til jul:)

Skrevet

Kjøpte 4 julegaver på nett igår, elsker å være tidlig ute, sånn at desember bare blir kooos og ikke stress! :)

Anonymous poster hash: 23ae4...087
Skrevet

Jeg gleder meg til jul. Første jul som mamma, han er bare 6 mnd i jula men likevel:-)

Har strikket 3 Sitteunderlag og skal strikke noen til og tove de. Så da er noen gaver i boks. Har også skrevet en liste der jeg fører inn etterhvert som jeg kommer på ting. Mannen skal få 24 forskjellige ølflasker i pakkekalender i år.

Anonymous poster hash: 1a2b1...5dc

Skrevet

Gleder meg masse jeg og :-) Har baby på 2mnd da og det blir så loselig å pynte til jul og feire jul med den lille her. Regner med det blir mange pakker under treet i år :-)

Anonymous poster hash: baf44...168

Skrevet

Jeg gleder meg til jul. Første jul som mamma, han er bare 6 mnd i jula men likevel:-)

Har strikket 3 Sitteunderlag og skal strikke noen til og tove de. Så da er noen gaver i boks. Har også skrevet en liste der jeg fører inn etterhvert som jeg kommer på ting. Mannen skal få 24 forskjellige ølflasker i pakkekalender i år.Anonymous poster hash: 1a2b1...5dc

Den var arti'! Kanskje mannen min også skal få det?

Skrevet

Ja, begynt å glede meg:-) spesielt da vi har kjøpt oss hus og jeg gleder meg til å pynte til jul:-)

Ikke begynt julegaver enda, men har allerede planlagt en tur til ullared i november med mannen min, liten lovetrip med juleshopping ;-)

Skrevet

Wow, 24 forskjellige ølflasker, finnes d??.. Hørtes veldig gøy ut :)

Skrevet

Gleeeeder meg til jul. Tenker på kalendergaver og Julegaver om dagen selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...