Gå til innhold

Baby hyler etter han har spist...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Baby snart 3 mnd hyler nå etter hvert måltid og sparker med bena. Han hyler enda mer når jeg forsøker å legge han litt fremover eller over skulderen for å rape. Når han endelig får opp luft blir det litt bedre. Er dette normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjorde min 1 mnd gamle baby. Ble bedre da jeg begynte å pumpe ut litt når utdrivingsrefleksen startet, har nemlig kraftig utdrivingsrefleks. Har også hjulpet å amme litt bakoverlent,slik at babyen ligger på magen når han dier :)

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Det gjorde min også i den alderen,min trengte mer mat :)

Skrevet

jenta mi er 3 mnd og skriker også sånn.

HUn begynner å drikke fra den ene puppen, og når denne ikke  er stappefull nå mer,så begynner hun å sparke med beina og vri seg som en mark før hun skriker. Sp legger jeg henne til den andre puppen og det samme skjer, drikker intenst i 1-2 min,men slipper hundre ganger og åler seg når det går tregere...og gråter når jeg tar henne fra...hun legger godt på seg, så jeg tror hun blir mett,men hva i all verden som feiler henne vet jeg jammen ikke.Ikke luft, men viljen kanskje..?

Blir gott å begynne med fast føde om ikke så alt for lenge...

Anonymous poster hash: 19f80...edc
Skrevet

jenta mi er 3 mnd og skriker også sånn.

HUn begynner å drikke fra den ene puppen, og når denne ikke  er stappefull nå mer,så begynner hun å sparke med beina og vri seg som en mark før hun skriker. Sp legger jeg henne til den andre puppen og det samme skjer, drikker intenst i 1-2 min,men slipper hundre ganger og åler seg når det går tregere...og gråter når jeg tar henne fra...hun legger godt på seg, så jeg tror hun blir mett,men hva i all verden som feiler henne vet jeg jammen ikke.Ikke luft, men viljen kanskje..?

Blir gott å begynne med fast føde om ikke så alt for lenge...

gott faktisk... goDt selvsagt!!

Skrevet

sånn var min gutt også men hadde kolikk.

Anonymous poster hash: 010bf...c71
Skrevet

Tror ikke min har kolikk... Griner kun rett etter måltid, elles blid som en sol når han har fått rapt og roet seg...

Skrevet

Det kan være lurt å ta babyen opp midt i måltidet for å få en rap, for så å legge til puppen igjen for å suge ferdig.

Anonymous poster hash: 5d059...32d

Skrevet

Det gjør min også! Han er 3 måneder.

Skrevet

Han hyler også når jeg legger han til rette for å få pupp/flaske. Så kan ikke være luft, for da ville han vel ikke grått før mating?

Så er han rolig når han spiser. Spiser seg mett (spytter ut flaska/puppen flere ganger), og da begynner hylinga igjen når rapen skal ut... Forstår ingen ting, han gråt jo ikke før under mating, og nå er det det samme hver gang :( noen som har noen gode tips? Får han til å rape under måltid også...

Skrevet

Han hyler også når jeg legger han til rette for å få pupp/flaske. Så kan ikke være luft, for da ville han vel ikke grått før mating?

Så er han rolig når han spiser. Spiser seg mett (spytter ut flaska/puppen flere ganger), og da begynner hylinga igjen når rapen skal ut... Forstår ingen ting, han gråt jo ikke før under mating, og nå er det det samme hver gang :( noen som har noen gode tips? Får han til å rape under måltid også...

Er det ikke bare sånn de er da når de er 3 mnd om det er flere som har samme situasjon?

Som jeg skrev så er mi også sånn, hun spytter ut puppen flere ganger under måltidet og klager og griner under måltidet og illgriner etter måltidet er ferdig. Da tror jeg hun ikke er ferdig likevel, så jeg legger henne til igjen, men det skal hun iallefall ikke ha, og fortsetter å grine til jeg legger henne over skuldra og går meg en tur med henne.

Ingen luft som kommer ut og det ser ikke ut som om det er noe som plager henne heller...

På natta våkner hun, får mat, suger i fred og ro (på én pupp, som regel må jeg bytte pupp tre fire ganger på dagtid...) og legger seg og sover igjen, så da er det ingen grining.

Hvordan er din på natta da?

Skrevet

Min sover hele natta! Så vondt kan han jo ikke ha... Er vel det jeg bekymrer meg for, at han har vondt under/etter mating. Har prøvt alt av stillinger under måltid og raping....

Skrevet

Min sover hele natta! Så vondt kan han jo ikke ha... Er vel det jeg bekymrer meg for, at han har vondt under/etter mating. Har prøvt alt av stillinger under måltid og raping....

kanskje har de vondt i viljen sin..? :)

Eller de er gamle nok til å gi tilbakemeldninger og gjør det til gangs?tror min jente blir irritert når melka ikke flyter i strie strømmer meg og hun må jobbe for maten,men det er bare noe jeg tror da ;)

Skrevet

Er liksom ikke vant til at gutten min gråter utenom for å gi beskjed når han våkner eller har vondt (ved vaksine eller mange dager uten å bæsje). Så dette er nytt for meg, og bekymrer meg for at han har vondt en plass

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...