Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #26 Skrevet 14. august 2013 Hadde vært interessant å se om det er noen sammenhenger Selv er jeg regnskapsfører og stemmer Høyre. Anonymous poster hash: 6d591...f8e Hvorfor stemmer du høyre? Anonymous poster hash: 096dc...348 Fordi det er Høyre sin politikk jeg er mest enig med vel. Selvfølgelig ikke alt. Men jeg kan jo nevne noen ting: Bedre støtte til tannhelse for de med dårlig økonomi Ønsker å satse mer på rusavhengige Styrke arbeidet med organdonasjon Karakterer fra 5. klasse Gjøre sidemål valgfritt Utvide studiestøtten fra lånekassen til 11 måneder i året Flere midtdelere Bedre togtilbud og kollektivtrafikk rundt de store byene Strengere straffer for vold og voldtekt Vil øke antall timer norskopplæring til innvandrere Ønsker å ha kurs e.l. som gjør at innvandrere med utdannelse fra hjemlandet også kan bruke den her Heve grensen for moms og tollfritak Avskaffe NRK lisensen Imot eiendomsskatt Vil fjerne avkortingen i pensjonen for personer over 67 år som ønsker å fortsette å jobbe Ønsker å styrke ordningen med BSU Og bare for å ha sagt det; så vet jeg selvfølgelig at de ikke nødvendigvis klarer å oppfylle alt dette! Anonymous poster hash: 6d591...f8e Det der ser så flott ut i teorien, men det koster penger. Når man samtidlig vet at høyre vil senke skatter og kutte i statlige støtteordninger så lurer jeg på hvem som skal betale dette.Hvis det er folket så hvordan skal de svakeste i samfunnet som også er de med størst behov for forskjellige støtteordninger ha råd til god behandling i større privatisert sektor? Anonymous poster hash: 6be06...007
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #27 Skrevet 14. august 2013 Psykolog. Ap Anonymous poster hash: 30547...63c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #28 Skrevet 14. august 2013 Hadde vært interessant å se om det er noen sammenhenger Selv er jeg regnskapsfører og stemmer Høyre. Anonymous poster hash: 6d591...f8e Hvorfor stemmer du høyre? Anonymous poster hash: 096dc...348 Fordi det er Høyre sin politikk jeg er mest enig med vel. Selvfølgelig ikke alt. Men jeg kan jo nevne noen ting: Bedre støtte til tannhelse for de med dårlig økonomi Ønsker å satse mer på rusavhengige Styrke arbeidet med organdonasjon Karakterer fra 5. klasse Gjøre sidemål valgfritt Utvide studiestøtten fra lånekassen til 11 måneder i året Flere midtdelere Bedre togtilbud og kollektivtrafikk rundt de store byene Strengere straffer for vold og voldtekt Vil øke antall timer norskopplæring til innvandrere Ønsker å ha kurs e.l. som gjør at innvandrere med utdannelse fra hjemlandet også kan bruke den her Heve grensen for moms og tollfritak Avskaffe NRK lisensen Imot eiendomsskatt Vil fjerne avkortingen i pensjonen for personer over 67 år som ønsker å fortsette å jobbe Ønsker å styrke ordningen med BSU Og bare for å ha sagt det; så vet jeg selvfølgelig at de ikke nødvendigvis klarer å oppfylle alt dette! Anonymous poster hash: 6d591...f8e Det der ser så flott ut i teorien, men det koster penger. Når man samtidlig vet at høyre vil senke skatter og kutte i statlige støtteordninger så lurer jeg på hvem som skal betale dette.Hvis det er folket så hvordan skal de svakeste i samfunnet som også er de med størst behov for forskjellige støtteordninger ha råd til god behandling i større privatisert sektor? Anonymous poster hash: 6be06...007 Høyre vil bl. a ta penger fra bistand, dvs. stille større krav, ikke pøse ut penger til korrupte statsledere. De vil også korte ned på byråkratiet, noe som vil effektivisere f.eks helsevesenet masse, det vil igjen føre til raskere behandling som vil si mindre utgifter i f.eks sykepenger. De som tror høyre kun gir skatteletter til de rikeste får lese seg opp litt, vi lever i 2013 ikke 1970! Anonymous poster hash: 1da44...041
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #29 Skrevet 14. august 2013 Hadde vært interessant å se om det er noen sammenhenger Selv er jeg regnskapsfører og stemmer Høyre. Anonymous poster hash: 6d591...f8e Hvorfor stemmer du høyre? Anonymous poster hash: 096dc...348 Fordi det er Høyre sin politikk jeg er mest enig med vel. Selvfølgelig ikke alt. Men jeg kan jo nevne noen ting: Bedre støtte til tannhelse for de med dårlig økonomi Ønsker å satse mer på rusavhengige Styrke arbeidet med organdonasjon Karakterer fra 5. klasse Gjøre sidemål valgfritt Utvide studiestøtten fra lånekassen til 11 måneder i året Flere midtdelere Bedre togtilbud og kollektivtrafikk rundt de store byene Strengere straffer for vold og voldtekt Vil øke antall timer norskopplæring til innvandrere Ønsker å ha kurs e.l. som gjør at innvandrere med utdannelse fra hjemlandet også kan bruke den her Heve grensen for moms og tollfritak Avskaffe NRK lisensen Imot eiendomsskatt Vil fjerne avkortingen i pensjonen for personer over 67 år som ønsker å fortsette å jobbe Ønsker å styrke ordningen med BSU Og bare for å ha sagt det; så vet jeg selvfølgelig at de ikke nødvendigvis klarer å oppfylle alt dette! Anonymous poster hash: 6d591...f8e Det der ser så flott ut i teorien, men det koster penger. Når man samtidlig vet at høyre vil senke skatter og kutte i statlige støtteordninger så lurer jeg på hvem som skal betale dette.Hvis det er folket så hvordan skal de svakeste i samfunnet som også er de med størst behov for forskjellige støtteordninger ha råd til god behandling i større privatisert sektor? Anonymous poster hash: 6be06...007 Alt koster penger, sånn er det bare. Uansett hvilket parti du stemmer på, så vil det de ønsker å forbedre koste penger, så vil ikke si at det er ett godt argument. Anonymous poster hash: 6d591...f8e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #30 Skrevet 14. august 2013 Veileder i Nav, stemmer AP Anonymous poster hash: bd341...9cd
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #31 Skrevet 14. august 2013 Psykolog. Venstre. Anonymous poster hash: df7c5...880
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #32 Skrevet 14. august 2013 Førskolelærer og har ikke peiling på hva jeg skal stemme... Har stemt ap før,men er nå i skikkelig tvil... Anonymous poster hash: ceb8f...782
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #33 Skrevet 14. august 2013 Omsorgsarbeider - Arbeiderpartiet Anonymous poster hash: 86404...f44
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #34 Skrevet 14. august 2013 Saksbehandler, noe i sentrum eller rødere,har ikke bestemt meg. Anonymous poster hash: 22b4c...96a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #35 Skrevet 14. august 2013 Hadde vært interessant å se om det er noen sammenhenger Selv er jeg regnskapsfører og stemmer Høyre. Anonymous poster hash: 6d591...f8e Hvorfor stemmer du høyre? Anonymous poster hash: 096dc...348 Fordi det er Høyre sin politikk jeg er mest enig med vel. Selvfølgelig ikke alt. Men jeg kan jo nevne noen ting: Bedre støtte til tannhelse for de med dårlig økonomi Ønsker å satse mer på rusavhengige Styrke arbeidet med organdonasjon Karakterer fra 5. klasse Gjøre sidemål valgfritt Utvide studiestøtten fra lånekassen til 11 måneder i året Flere midtdelere Bedre togtilbud og kollektivtrafikk rundt de store byene Strengere straffer for vold og voldtekt Vil øke antall timer norskopplæring til innvandrere Ønsker å ha kurs e.l. som gjør at innvandrere med utdannelse fra hjemlandet også kan bruke den her Heve grensen for moms og tollfritak Avskaffe NRK lisensen Imot eiendomsskatt Vil fjerne avkortingen i pensjonen for personer over 67 år som ønsker å fortsette å jobbe Ønsker å styrke ordningen med BSU Og bare for å ha sagt det; så vet jeg selvfølgelig at de ikke nødvendigvis klarer å oppfylle alt dette! Anonymous poster hash: 6d591...f8e Det der ser så flott ut i teorien, men det koster penger. Når man samtidlig vet at høyre vil senke skatter og kutte i statlige støtteordninger så lurer jeg på hvem som skal betale dette.Hvis det er folket så hvordan skal de svakeste i samfunnet som også er de med størst behov for forskjellige støtteordninger ha råd til god behandling i større privatisert sektor? Anonymous poster hash: 6be06...007 Alt koster penger, sånn er det bare. Uansett hvilket parti du stemmer på, så vil det de ønsker å forbedre koste penger, så vil ikke si at det er ett godt argument. Anonymous poster hash: 6d591...f8e Men hvis du får mer å rutte, vil du bruke noe av disse pengene? Hvis svaret er ja, får staten inn 25% i moms. Det er også mer penger å få fra oljefondet siden regjeringen bruker nå ca 3% (i handlingsregelen kan de bruke 4). Hvis de kan bruke 50 milliarder mer så har du mye penger der å ta av. Mange tenker altfor mye mikroøkonomi, tenke litt mer makro... Regjeringen gjorde for noen år siden det dyrere med leasingbiler fordi det var som mange som benyttet seg av denne ordningen, de økte skattene. Hva skjedde? Jo, færre leaset biler så staten fikk inn mindre penger... Syns denne regjeringen tenker litt kortsiktig... Stemmer høyre her og, er økonom Anonymous poster hash: b9d1b...165
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #36 Skrevet 14. august 2013 Hjelpepleier - PP Anonymous poster hash: 59bf7...963
Elsker livet Skrevet 14. august 2013 #37 Skrevet 14. august 2013 Jeg er hjemmeværende sykepleier og skal stemme Krf eller H
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #38 Skrevet 14. august 2013 Selvstendig næringsdrivende og stemmer selvsagt Høyre. Anonymous poster hash: 6de32...2e1
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #39 Skrevet 14. august 2013 Vaktmester i det offentlige. Jeg stemmer AP. Anonymous poster hash: 43af8...d3a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #40 Skrevet 14. august 2013 Sosionom og Rødt eller MDG. Anonymous poster hash: 011b4...80a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #41 Skrevet 14. august 2013 Økonom, stemmer AP. Anonymous poster hash: 096dc...348
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #42 Skrevet 14. august 2013 Musiker / musikkpedagog. Stemmer SV. Anonymous poster hash: 7b6b3...489
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #43 Skrevet 14. august 2013 Hjemmeværende Frp Anonymous poster hash: 01412...dd2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #44 Skrevet 14. august 2013 Lege, stemmer høyre. Anonymous poster hash: 4d572...f1d
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #45 Skrevet 14. august 2013 Hjemmeværende nå mens barna er små, stemmer høyre. Anonymous poster hash: 9508e...aea
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #46 Skrevet 14. august 2013 Lærer, stemmer AP. Anonymous poster hash: 00ce6...79c
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #47 Skrevet 14. august 2013 Helsesekretær, i år blir det høyre. Har alltid stemt ap, men har fått nok av de, og særlig Jens! Anonymous poster hash: 29daa...d84
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #48 Skrevet 14. august 2013 Vekter, alltid stemt FRP men i år blir det Høyre. Anonymous poster hash: e25f1...2ef
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #49 Skrevet 14. august 2013 Pilot og AP. Anonymous poster hash: e1410...713
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #50 Skrevet 14. august 2013 Økonomidirektør og stemmer høyre. Anonymous poster hash: 1d0df...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå