Gå til innhold

Kunne du gått med en sånn topp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje om jeg var gravid og ikke skulle bevege meg utenfor døra.

Ellers? NEI

Anonymous poster hash: 08cea...66a
Gjest sussie77
Skrevet

Ja det kunne jeg. Men ikke akkurat den med prikker, men noen av de andre fargene.

Skrevet

En topp sikkert 95% ikke kler. Så nei...

Anonymous poster hash: 2ffd2...abc
Gjest sussie77
Skrevet

Ja det kunne jeg. Men ikke akkurat den med prikker, men noen av de andre fargene.

Men når jeg så nærmere på den, så var den faktisk ganske lik en jeg kjøpte for en stund siden. Så fin ut der den hang, men prøvde den ikke. Og når jeg tok den på meg, så var den ikke så veldig fin. Så da må jeg si nei likevel.

Gjest Bjørketreet
Skrevet

Synes den så ut til å ha en ganske dårlig passform  :huh:  Typisk fin på henger - ikke fin når man prøver den på,

Skrevet

Nei, ikke min greie. Liker litt enklere og mer figurnære topper. Nå i sommer har det stort sett gått i tanktopper og tubetopper. Bruker ikke tunika eller tights heller. Annet enn hvis jeg er gravid og daffer hjemme. Går mest i jeans eller kjoler.

Anonymous poster hash: ed986...853

Skrevet

Har aldri skjønt denne pelpum-fasongen, har enda ikke sett noen som har kledd det jeg. Uansett om du er lang og tynn, kort og rund, stor mage, store hofter, liten rumpe eller hva det måtte være så ser denne fasongen veldig rar ut....

Så nei, denne toppen ville jeg ikke gått i.

Anonymous poster hash: df80d...408
Skrevet

Har aldri skjønt denne pelpum-fasongen, har enda ikke sett noen som har kledd det jeg. Uansett om du er lang og tynn, kort og rund, stor mage, store hofter, liten rumpe eller hva det måtte være så ser denne fasongen veldig rar ut....

Så nei, denne toppen ville jeg ikke gått i.

peplum-fasong mente jeg, gikk litt fort der.

Skrevet

Aldri i livet. Men jeg ville sett ut som en flodhest i noe sånt. Men likte verken fasong eller farge/ mønster.

Anonymous poster hash: 27cef...f34
Skrevet

Litt for dassete etter min smak.

Skrevet

Nei, aldri i livet.

Anonymous poster hash: f9dcf...37e
Skrevet

Den var litt søt.

Anonymous poster hash: db12e...896

Skrevet

Da måtte den vært litt lenger, hatt et annet mønster, jeg burde vært litt yngre... så jeg ser nå at svaret ville blitt nei.... ;)

Anonymous poster hash: 3f134...974

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...