Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 Innlede et forhold til en helt nysingel pappa? Hun passer barna dems i barnehagen, og mammaen syntes jo det er litt ubehagelig ved hente/levere situasjoner..det er ikke en mnd en gang siden mor og far gikk hver sin vei.. Anonymous poster hash: 8d141...dce
MammantilNurket Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 Nei. Det er vel heller å betrakte som særs upassende.
Gjest sussie77 Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Nei syntes ikke det er greit. Men har hørt om tilfeller hvor det har skjedd.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 Nei. Da må hun i så fall bytte avdeling. Har ei i bhg som er sammen med pappaen til to av de som går i bhg og hun har aldri jobbet på samme avdeling som stebarna sine. Anonymous poster hash: 64c60...9be
Gjest Østfold-80 Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Har hørt om et tilfelle selv,når styrer fikk greie på det så måtte den ansatte velge far eller jobben.
skjotta Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Har hørt om et tilfelle selv,når styrer fikk greie på det så måtte den ansatte velge far eller jobben. Hvem du er sammen med er ikke oppsigelsesgrunn. Styrer kan overføre til annen avdeling eller til en annen barnehage dersom det er kommunalt vi snakker om.....
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Kanskje litt uheldig. Ikke spesielt trivelig for mor ihvertfall ville jeg tro. Barnefar her dater ei som vikarierer i barnehagen. Det er helt greit! Men tror ikke jeg hadde likt om han datet noen som jobbet med ungene mine hele dagen, ihvertfall ikke før han visste at han var sikker på han ville satset på dette mennesket. Har forsåvidt vært slutt mellom oss et år og vi har alt på stell på alle fronter (kommet over bruddet, rydda opp i samvær, husvær etc), hadde vi ikke hatt det hadde jeg syns det var for tidlig å dra inn ei ny UANSETT, mao en måned er for lite på generell basis. Anonymous poster hash: fd6d1...98e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Hvis jeg var mor så hadde jeg lurt på om noe hadde foregått bak min rygg. Anonymous poster hash: db729...5b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå