Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #1 Skrevet 14. august 2013 To brudepikekjoler til salgs på finn. Ikke i prøveavstand. Eneste Kjolene som var aktuell til ønsker pris på finn.. Kikket en stund. De var str 5 og 8. Jeg har ei normal/litt stor men slank 6-åring og ei tynn og sped som nettopp ble 10 år. Kjolene er ikke fotside. Noen med erfaring? Selgeren sier de er normal i størrelsen. Anonymous poster hash: 8647f...561
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #2 Skrevet 14. august 2013 www.jenjenhouse.com Der har de fine kjoler og du kan velge størrelsen. Barnekjolene er helt nydelige der. Jeg er generelt sett skeptisk til finn. Anonymous poster hash: 109d3...1d5
Gjest sussie77 Skrevet 14. august 2013 #3 Skrevet 14. august 2013 Hadde nok ikke turt å gå ned på str. Ihvertfall ikke hvis jentene dine ikke gjør det til vanlig.
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #4 Skrevet 14. august 2013 www.jenjenhouse.com Der har de fine kjoler og du kan velge størrelsen. Barnekjolene er helt nydelige der. Jeg er generelt sett skeptisk til finn. Anonymous poster hash: 109d3...1d5 Takk for tips. Men de blir en god del dyrere med frakt og toll. Du andre anonym.. Jeg går ofte ned i størrelse på kjoler til de da jeg ikke liker for lange kjoler. Ellers bruker de sine vanlige størrelser. Anonymous poster hash: 8647f...561
Gjest amandine Skrevet 14. august 2013 #5 Skrevet 14. august 2013 Hvis kjolene ikke er elastiske tar du mål av jentene dine rundt brystet og rundt livet og ved ermehullene og ber selger måle kjolene på samme sted. Da finner du fort ut om det blir for trangt. Ellers er det vel sånn som alltid at det kan bli dyrt å kjøpe billig...
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #6 Skrevet 14. august 2013 Takk for svar. Får få litt mål og se.. Anonymous poster hash: 8647f...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå