Gå til innhold

DRITT MENSEN!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrr!! Vil jo ha baby jo :(

Anonymous poster hash: 1b1a7...396
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir du ikke gravid?? 

Anonymous poster hash: ca142...b6e
Skrevet

Blir du ikke gravid?? 

Anonymous poster hash: ca142...b6e

Tydeligvis ikke siden hun har fått mensen.... Til HI, håper det klaffer neste gang, krysser fingrene :)

Anonymous poster hash: 72fad...cc7

Skrevet

Skjønner frustrasjonen! Prøv igjen, Ikke gi opp, en dag sitter den ;)

Skrevet

Sluttet med prevensjon i desember og har stått i siden :/ Håper bare ikke det er noe gale med noen av oss :( 

Har en jente på 4år fra før med exen. Noen som har vært hos legen med likt problem? Hva har h*n sagt evt? Ha sex annenhver dag? Ligge med rumpa i luften? Spesielle stillinger? ;) 

Hi

Skrevet

Har han barn før da? Røyker han? Hva med trange bukser? Sykler han? Siden du har barn så kan det tenkes det er han, eller dere i kombinasjon. Kansje litt tidlig, men går an å høre med lege kansje.

Anonymous poster hash: 0f415...ee0

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Claire Blue fertillitetsmonitor hjalp oss :) 4 pp og spiren satt :)

Skrevet

Har veldig regelmessig mens, har en slik app på tlf som viser når eggløsningen skal være osv.. Får vel bare fortsette og prøve :) De sier at om ikke noe skjer på ett år skal man oppsøke lege! :)

Tvi tvi til oss <3

Hi

Skrevet

Føler med deg. Skikkelig irriterende når mensen dukker opp... Jeg skal vel ikke snakke så høyt, som har to barn fra før, og ikke har prøvd så mange ganger på nr 3, men merker at jeg blir stadig mer bekymret når det ikke klaffer. De to første satt på første forsøk, mens denne gangen ble det to spontanborter på rappen. Deretter, etter noen måneders prøvepause, har jeg ikke blitt gravid igjen... Vi får håpe det ordner seg for oss begge!

Anonymous poster hash: 63e4e...3d1
Skrevet

Føler med deg. Skikkelig irriterende når mensen dukker opp... Jeg skal vel ikke snakke så høyt, som har to barn fra før, og ikke har prøvd så mange ganger på nr 3, men merker at jeg blir stadig mer bekymret når det ikke klaffer. De to første satt på første forsøk, mens denne gangen ble det to spontanborter på rappen. Deretter, etter noen måneders prøvepause, har jeg ikke blitt gravid igjen... Vi får håpe det ordner seg for oss begge!

Anonymous poster hash: 63e4e...3d1

Ja :) Lykke til :)) Det ordner seg nok ;)

Hi

Skrevet

Er det slik at man kan klaffe bedre med en person, enn en annen? Har hørt det at noen par ikke passer så godt sammen, når det kommer til å lage barn!

Skrevet

om du er litt tøff og ikke har noe imot litt ekle ting så kan du fint prøve å kjenne på livmortappen. Jeg gjorde det da vi skulle prøve på nr. 2 og den satt fort. Den skal være helt lukket mellom mens og el og mellom el og mens. Kvinner som har født for vil alltid ha en liten dump i tappen men om du kjenner hver dag en hel syklus så vil du kjenne forskjellen. Når du har el vil tappen være litt åpen slik at tuppen av en finger passer inn. 

Vask hendene grundig og ikke ha dritt under neglene før du tafser ;) 

jeg hadde regelmessige sykluser men fant ut at el absolutt ikke var når jeg trodde. 

Anonymous poster hash: 247f6...e4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...