Gå til innhold

Hjelp?! Hvilken av disse to? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ønsker å kjøpe en av disse to, men usikker på hvilken?! Hva ville DU valgt i min situasjon? Fordeler/Ulemper med høy rygg?

Tusen takk for svar! :) 

Anonymous poster hash: 0c1b0...068
Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

Nr 1 var finest, men nr 2 så mest behagelig ut. Fin den også:)

Skrevet

Enig med meg&mini nr en var finest :)

Skrevet

Ok! Tusen takk, dere:) 

Er Søderhamn sofa fra Ikea. Liker selv nr en best, men er så usikker med den høye ryggen... Sikker litt uvant bare! :) 

Skrevet

Begge var fine. Det som kan være ulempen med nr 2 er at setet er veldig langt. Sånn at hvis man skal lene seg, må man sitte med beina helt rett frem, som et barn. Eller man er nødt til å krølle beina opp i sofaen. Det er jo koselig, men ikke alltid greit hvis man har besøk osv.

Er usikker på om det kan være ubehagelig med de høye sidene på nr 1?

det å dere nesten kjenne etter selv.

Anonymous poster hash: 96227...402
Skrevet

Begge var fine. Det som kan være ulempen med nr 2 er at setet er veldig langt. Sånn at hvis man skal lene seg, må man sitte med beina helt rett frem, som et barn. Eller man er nødt til å krølle beina opp i sofaen. Det er jo koselig, men ikke alltid greit hvis man har besøk osv.

Er usikker på om det kan være ubehagelig med de høye sidene på nr 1?

det å dere nesten kjenne etter selv.

Anonymous poster hash: 96227...402

Ja, er sant det! Men takk:)

Er deilig å kunne lene seg inntil armlenet av og til også, men for se... Akuratt nå frister det mest med den som har høy rygg! :P 

Skrevet

Jeg kjenner noen som har en veldig dyp sofa, altså som nr to, den er håpløs å sitte i. Kjempedeilig å ligge på og slappe av i, men om en skal sitte mange i den, og ønsker å lene seg til ryggen, blir beina stikkende rett ut pga de dype setene. Og unngå for all del sofaer der putene du sitter på sklir sakte, men sikkert utover - forferdelig irriterende...! (Ja, snakker av erfaring... ;) ) Ser litt ut som nr to kan være en sånn, men det finner en vel bare ut om en sitter i den en god stund.

Anonymous poster hash: 339a4...f1f

Skrevet

Jeg kjenner noen som har en veldig dyp sofa, altså som nr to, den er håpløs å sitte i. Kjempedeilig å ligge på og slappe av i, men om en skal sitte mange i den, og ønsker å lene seg til ryggen, blir beina stikkende rett ut pga de dype setene. Og unngå for all del sofaer der putene du sitter på sklir sakte, men sikkert utover - forferdelig irriterende...! (Ja, snakker av erfaring... ;) ) Ser litt ut som nr to kan være en sånn, men det finner en vel bare ut om en sitter i den en god stund.

Anonymous poster hash: 339a4...f1f

Takk for fin info! :) 

Har selv aldri hatt en så dyp sofa, men planen var å prøve det nå, men ja, som du sier...

Hva med Karlstad da? Har du hørt noe om den??

Er nemlig ute etter en sofa vi kan bytte trekk til, og som ikke koster så alt for mye?! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...