Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 . Anonymous poster hash: 5c74e...d57
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 5c74e...d57
Gjest Anybody Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Vet ikke, men hold dere de Guds skyld unna leie bolig AS!!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Største useriøse møkka på jord! Vi fikk varsel om utkastelse Pga ikke betalt leie, men vi smalt da i bordet bevis på innbetalt leie i flere måneder. Viste seg at de hadde "glemt" å sende pengene videre til huseier og skyldte på oss. Det var problemer med det elektriske som ble lovet fikset kort tid etter vi flyttet inn, men ingenting skjedde selv om vi purret og purret. Da det oppsto mugg i huset ble det plutselig umulig å få tak i NOEN i utleiemegleren og siden jeg var gravid ble jeg rådet til å ikke bo der av legen. Vi fikk heller aldri alle nøklene vi skulle ha og alle beskjeder vi hadde til huseier ble aldri vidreformidlet. Ble et helvete uten like da vi flyttet og utslitt etter ett hardt svangerskap med masse turer og innleggelser på sykehuset, samt en lang og hard fødsel og flytting orket vi ikke krangle (selv om vi hadde vårt på det tørre), vi ville bare vekk og ikke ha noe mer med den driten! Anonymous poster hash: 0000f...806
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Har hørt BARE drit om dem, styr unna! Anonymous poster hash: f46b4...22e
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Vi leier via leiebolig, og fyttirakkeren for noen jævler de er. Anonymous poster hash: c33c1...c0e
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Vet ikke, men hold dere de Guds skyld unna leie bolig AS!! Hva har du erfart? Anonymous poster hash: c33c1...c0e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #8 Skrevet 14. august 2013 Vi leide ut gjennom Utleiemegleren i Bergen i to år og har bare positive erfaringer med dem. Anonymous poster hash: ff56a...ef0
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #9 Skrevet 14. august 2013 Dårlig. Oslo. Leide ut leiligheten min et par år. Alt fungerte greit så lenge jeg ikke trengte de til noe. I to år tok de seg betalt, og da jeg ved avslutningen av utleieperioden trengte hjelp av dem, var de helt umulige å få tak i og nektet rett og slett å stille opp. Hva betalte jeg dem egentlig for??? Svin. Anonymous poster hash: 38e51...f40
Gjest Anybody Skrevet 14. august 2013 #10 Skrevet 14. august 2013 Vet ikke, men hold dere de Guds skyld unna leie bolig AS!! Hva har du erfart? Anonymous poster hash: c33c1...c0e De holdt ikke ting de lovet som vaskemaskin. Så ble de funnet mugg i leiligheten da datteren min var helt fersk. De nektet meg å flytte uten å bo ut oppsigelsestiden, ellers ville jeg ikledd igjen noe depositum.. Det var ikke søppelkasser utenfor til å tømme søppel, dette måtte jeg ord e da de ikke gadd.. Vel detvarMYE! Pappa er advokat så vintage sak og vant selvsagt, men fy foren slitsom kamp det var! Han ene sa rett ut han ikke ville bodd der med datteren sin etter det ble funnet mugg der. Men forventet jeg skulle bli!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå