Gå til innhold

Avflatet og sentrert mormunn og 3 cm åpning!

Anbefalte innlegg

Fin beskjed å få av jm i dag:) Godt at vondtene jeg har hatt siste dagene ikke er forgjeves. Betyr det da altså at jeg er moden??? Kan ikke bli mer moden på en måte? Hehe. Vet jo at dette er "normalt" siden jeg er 2.gangs, men jeg begynte å tenke litt på hva jeg kan gjøre for å få fart på sakene, og dex skal vel hjelpe på modning, ikke vær riefremkallende???

Fortsetter under...

Fin beskjed å få av jm i dag:) Godt at vondtene jeg har hatt siste dagene ikke er forgjeves. Betyr det da altså at jeg er moden??? Kan ikke bli mer moden på en måte? Hehe. Vet jo at dette er "normalt" siden jeg er 2.gangs, men jeg begynte å tenke litt på hva jeg kan gjøre for å få fart på sakene, og dex skal vel hjelpe på modning, ikke vær riefremkallende???

Orgasme kan starte rier! ;)

Anonymous poster hash: 8c6e9...9d6

Jeg trodde kanskje d var sånn at sex (prostaglandin) hjelper på modningen mens orgasme (oxytocin) kan gi rier. Noen som har peiling? :)

Eh ja? Er jo det vi sier. Var det ikke rier du ville oppnå??

Anonymous poster hash: 8c6e9...9d6

Annonse

Hvordan har det gått? Ble det fødsel?

Litt kjipt å gå så lenge ja, en forventer liksom at det skal komme i gang før termin, og nå er jeg over...:/ Gikk lenge med 3 cm med førstemann og faktisk, det er mer uvanlig... Ble sist sjekket tidligere denne uken, hadde da 3-4 cm og veldig moden.... Litt utålmodig!!! ;)

Annonse

Nada:/ 41 uker i dag... hadde aldri trodd jeg skulle telle så langt.... ligger her våken å kjenner etter hvert minste symptom ;)

Uff... Kjipt med overtid ja! Men en stor fordel å være moden og ha åpning. Du kommer mest sannsynlig til å føde veldig kjapt når det først setter i gang! Lykke til! Ikke lenge igjen for deg uansett! :)

Nada:/ 41 uker i dag... hadde aldri trodd jeg skulle telle så langt.... ligger her våken å kjenner etter hvert minste symptom ;)

Uff... Kjipt med overtid ja! Men en stor fordel å være moden og ha åpning. Du kommer mest sannsynlig til å føde veldig kjapt når det først setter i gang! Lykke til! Ikke lenge igjen for deg uansett! :)
Ja, det der kommer til å gå unna. Kan vedde det blir drømmefødsel :-) Masse lykke til Bikki!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...