Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Han er hjemme med to, han eldste på 2,5 skal i bhg( han må levere), men minste på 13 mnd er hjemme med han. Minsten er i tilleg ikke helt i form, forkjølet og vont i halsen. What to do? Holde meg hjemme fra jobb i morgen? Min sambo vil helst det da han ikke kan bruke armen. Men er det god nok " grunn" mtp jobben? Anonymous poster hash: 04d31...22f
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Syk barnepasser dag hvis det er helt krise. Anonymous poster hash: 3990c...51e
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Det er da bare en forstuing i håndleddet? Kjøp en god støttebandasje, og be ham bruke andre hånden. Anonymous poster hash: fffa3...575
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 Klart han vil at du skal være hjemme, så kan han slappe av mens du ordner med hus og hjem. Gå på jobb, det er ingen grunn til å være hjemme. Anonymous poster hash: 68bd6...96b
Gjest Bjørketreet Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 Hva hadde skjedd hvis det var du som var hjemme og forstuet håndleddet? Hadde han tatt seg fri fra jobb og vært hjemme da? Huff, forstuet hånd er noe herk da, og tar lang tid på å bli bra igjen En skikkelig forstuing er ofte vondere enn å brekke noe, så det er jo ikke bare bare. Men man pleier å fungere fordeom
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 Hadde han vært hjemme fra jobben sin hvis det hadde vært omvendt? Anonymous poster hash: ab746...7b8
3 er nok! Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Vel... Jeg er hjemme med to barn med høyre hånd i gips for tiden. En på 3 år og en på 1,5. Det er vanskelig, men det går. Det må bare gå. Sånn er livet. Lenge leve søppelmaten fra fjordland! Men det skal sies at jeg kun gjør det som er absolutt nødvendig å gjøre, alt annet får gubben gjøre når han kommer hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå