Gå til innhold

Har noen her fått barn TIDLIG i forholdet? Gravid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble gravid 3 måneder ut i et forhold, vi beholdt og har idag vært sammen i 8 år og fått 4 barn sammen.Jeg var forøvrig 17 år da nr1 ble født, han var 22.

Skrevet

Ble gravid etter å ha vært sammen i 2 mnd, men mistet i uke 8. Etter dette ble vi mer knyttet til hverandre og fikk mye dypere følelser for hverandre, så etter 6mnd sammen, ble vi planlagt gravid med sønnen vår og for 5 uker siden kom tvilling-jentene våre. Vi har vært sammen i 4 år.

Anonymous poster hash: 0611f...61f
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja. Ble gravid etter 3 mnd. Vært sammen i 7 år og har nettopp fått vår andre (jeg hadde ei fra før). Gift på 3 året, og gir oss ikke enda!

Lykke til, og Gratulerer! !

Omtrent det hun sa ;)

Jeg har en datter fra før, ble gravid etter åtte mnd. I dag er vi gift og har fått enda en. Møttes for åtte år siden :)

Møttes for 8 år siden vi og da ;)

Skrevet

Hadde kjent hverandre i 7 mndr, vært sammen i 3 mndr. Mistet tvillinger og ble planlagt gravide 3 mnd etterpå. En skjønn gutt. Gift i 5 år, vært sammen i 7 år.

Anonymous poster hash: 12121...6ba

Skrevet

Gravid etter en mnd, venter ei jente i desember og er veldig lykkelig! Alle disse svarene ga virkelig enda mer grobunn for håp om at dette er riktig <3 takk!

Skrevet

Det kan gå posetift el negatift. Eller 50/50. Ingen fasit svar på detta.

Anonymous poster hash: 9388e...1c1

Jeg har aldri påpekt språket eller rettskrivingen til andre før men denne tok kaka.. Posetift eller negatift eller 50-50????? Rent bortsett fra den hårreisende stavingen av selve ordene, er ikke at det kan gå positivt eller negativt (!) det samme som at det kan gå begge veier, altså 50-50?

Tror ikke 7-åringen min ville skrevet den setningen engang.

Anonymous poster hash: 2a858...13b

Hahaha! Jeg ler så jeg rister! Dette var dagens:))

Anonymous poster hash: 73922...073

Skrevet

Vi fikk vår på dagen ett år etter vi snakket sammen første gang. Ble gravid omtrent da vi ble offisielt sammen. Sønnen er 2,5 år og vi er sammen og kommer til å være sammen :-) vil ikke anbefale noen andre det, ville gjerne hatt litt mer tid til flørt, vin, reising før morgenkvalme og gynekologbesøk. Men vi klarer oss bra!

Anonymous poster hash: ec569...8c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...