Fomle84 Skrevet 13. august 2013 #26 Skrevet 13. august 2013 Jeg ble gravid etter 2 måneder.. Nå har vi vært sammen i 8 år, er gift og har 3 flotte barn. Så det kan gå bra Lykke til
Appelsinpiken Skrevet 13. august 2013 #27 Skrevet 13. august 2013 Ble gravid etter 8 mnder ca. Nå er tulla over året og vi planlegger når to
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #28 Skrevet 13. august 2013 Det kan gå posetift el negatift. Eller 50/50. Ingen fasit svar på detta. Anonymous poster hash: 9388e...1c1 Jeg har aldri påpekt språket eller rettskrivingen til andre før men denne tok kaka.. Posetift eller negatift eller 50-50????? Rent bortsett fra den hårreisende stavingen av selve ordene, er ikke at det kan gå positivt eller negativt (!) det samme som at det kan gå begge veier, altså 50-50? Tror ikke 7-åringen min ville skrevet den setningen engang. Anonymous poster hash: 2a858...13b
C&M&H Skrevet 13. august 2013 #29 Skrevet 13. august 2013 Jeg ble gravid 8 måneder etter at vi traff hverandre.. Hadde ikke jobb(nyutdannet), kjæresten var student så jeg fikk litt panikk kan du si!! Men det ordna seg med jobb (testet positivt dagen før jeg fikk tilbud om jobb..!), og nå er babyen 8 år, til nyttår har vi vært sammen i 10 år, har fått et barn til og nummer tre er på vei. Vi har det fortsatt veldig bra sammen! Planlegger bryllup gjør vi også. Så det kan gå bra... Men en mister litt "kjærestetid" når en får barn så tidlig, går rett på familielivet og det må en være innstilt på...
3 i april Skrevet 13. august 2013 #30 Skrevet 13. august 2013 Jeg om mannen ble gravide etter 1 mnd.. Jeg mistet da jeg var 3 mnd på vei og da fant vi ut at vi like gjerne kunne få oss barn Ble gravid med en gang og da hadde vi bare vært sammen i 4 mnd. Nå har vi akkurat fått nr 3. VI giftet oss i fjor sommer og har vært sammen i snart 7 år nå :) Vi har det bedre enn noen sinne og jeg vet at jeg har funnet rett mann
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #31 Skrevet 13. august 2013 Jeg ble gravid etter 10 mnd sammen.. Ikke så tidlig som mange andre her, men likevel tidlig med tanke på at vi var studenter og relativt unge (23 og 24), men det var planlagt, da... Selv om det kanskje burde vært planlagt bedre ift økonomi og bosted osv.. Men vi har holdt sammen siden, jeg er bikka 29, vi har vært gift i 4 år og planlegger å prøve på en tredjemann Om det er kjærlighet og det er meningen man skal være sammen er det ingen grunn til å vente Lykke til! Anonymous poster hash: ce5f0...df7
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #32 Skrevet 13. august 2013 Vi ble gravide etter kort tid... Men her var det planlagt , så da stiller det hele seg litt annerledes. Vi var så opp etter ørene forelsket i hverandre, og følte at vi hadde funnet drømmeprinsen/drømmedamen - da så vi ingen grunn til å vente! Dette er nå 6 år siden, og vi har to fine barn sammen. Lykke til, HI! Anonymous poster hash: d674f...bfd Kunne vært oss du snakka om Anonymous poster hash: ce5f0...df7
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. august 2013 #33 Skrevet 13. august 2013 Ble litt glad inni meg nå Termindatoen er ganske tett med ett-års dagen til meg og kjæresten sammen. Tidlig ja, men håper det går bra! Dessuten glad for at jeg testet i dag. Skal til Kreta på lørdag og vet nå at jeg må styre unna alkohol.. Anonymous poster hash: f2cdf...72e Sønnen vår er født 2 dager før årsdagen vår Kos deg på ferie!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #34 Skrevet 13. august 2013 Barnet vårt ble født da vi hadde vært sammen i ett år Klart det er en fordel å ha kjent hverandre en stund først, men slik gikk det jo da.. Vi var i tillegg veldig unge, og han bodde hjemme hos mor og jeg på hybel. Men vi er fortsatt sammen ti år etter Anonymous poster hash: ae7f0...9ed
Magia Skrevet 13. august 2013 #35 Skrevet 13. august 2013 Ser du har fått en del solskinnshistorier her, og jeg vil bare tilføye enda en: Min søster ble gravid etter bare noen få måneder sammen med mannen, og de er fremdeles sammen 19 år og 3 barn senere
DramaMama Skrevet 13. august 2013 #36 Skrevet 13. august 2013 Jeg ble gravid etter 5 mnd sammen, og nå planlegger vi nr 2, like forelsket!
Natti11 Skrevet 13. august 2013 #37 Skrevet 13. august 2013 Her dukket den lille overraskelsen opp en måned inn i forholdet, beskyttelsen virket ikke helt som den skulle. Men vi bestemte oss ganske rakt for å beholde mirakelet. Vi har ett veldig godt forhold, det har vært litt vanskelig siden vi ikke var veldig forberedt og har måttet lære å kjenne hverandre bedre med mine fine hormoner i full sving . Det skal sies at jeg har "kjent " han i 6 måneder før jeg ble gravid , men det var bare Facebook kontakt etter at vi traff hverandre første gangen. Nå er det 6 uker til den lille dukker opp. Jeg er veldig forelsket å lykkelig.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #38 Skrevet 13. august 2013 Blei gravid 7uker etter vi blei sammen, forlova oss 2 uker før gullet kom, han er nå strax 2 år, men er slutt mellom meg og barnefaren og faren vil ikke ha noe med han å gjøre, MEN jeg angrer IKKE for at jeg beholdt.. Anonymous poster hash: b24c9...c55
Fae Skrevet 13. august 2013 #39 Skrevet 13. august 2013 Har en venninne som ble gravid på første date. De har nå 4 barn og er fortsatt samboere.
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #40 Skrevet 13. august 2013 Min bror kom nøyaktig et år og fire mnd. etter at mine foreldre møttes for første gang. De skilte seg med tiden, men holdt sammen i flere år. Anonymous poster hash: 89897...47a
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #41 Skrevet 14. august 2013 Vi ble gravide ca 6 mnd inn i forholdet... Har nå vært sammen i snart 8 år, har fire nydelige små, og er gift Tror ikke det er hvor lenge man har vært sammen som er det viktige, men HVEM man er sammen med, og hvordan man har det... Vi har det utrolig godt sammen, og jeg angrer ikke på noe! Dette kan dere få til, dersom dere vil! Lykke til! Anonymous poster hash: c7bd8...29d
Ugl@ ruger... Skrevet 14. august 2013 #42 Skrevet 14. august 2013 Ingen hemmelighet at det gikk litt i kjappeste laget her. Mannen og jeg hadde daten en kort stund da jeg ble gravid på Nuvaring. Nå fyller jenta vår snart 8 år, vi er gift og har fikk faktisk (planlagt) ei til 19mnd etter henne. Jeg har en fra før :-) Så det KAN gå bra å få barn tidlig, men ikke noe jeg vil råde folk å gjøre med overlegg ;-) ikke SÅ tidlig som vi fikk i hvertfall.
Dini Skrevet 14. august 2013 #43 Skrevet 14. august 2013 (endret) Ble gravid etter 6 mnd, vi beholdt og har en nydelig datter på et og et halvt år, og jeg er gravid med nr 2 Vært sammen i 3 år nå og håper på mange flere år Litt turbulent etter barnet kom ut, men vi har kommet oss gjennom det. Endret 14. august 2013 av Westroze© ♀+?
mams87 Skrevet 14. august 2013 #44 Skrevet 14. august 2013 Jeg ble gravid etter 4 mnd og vi har vært sammen i snart 7 år og venter barn nr 2
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #45 Skrevet 14. august 2013 Vi ble sammen i juni 2007 og i juni 2008 kom det en flott gutt til verden:) Bor på en liten plass, så vi hadde jo kjent hverandre en liten stund og lenge visst hvem den andre var. Nå venter vi barn nummer 2:) Anonymous poster hash: 192a1...137
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #46 Skrevet 14. august 2013 Vi hadde vært sammen i 6 mnd da jeg ble gravid, han var student og bodde på den andre siden av landet. Jeg jobbet som vikar på et sykehjem og bodde hos mamma. så vi så hverandre kanskje 1 helg i mnd.HAn ble ferdig med studiene sine i juni og begynte å lete etter jobb med en gang, han fikk jobb i oktober og vi fikk gutten vår i desember. jeg flyttet inn hos han når gutten vår var 6 uker gammel. Vi har nå vært sammen i snart 6 år, har tre nydelige gutter og skal gifte oss i november Anonymous poster hash: e25de...389
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #47 Skrevet 14. august 2013 Jeg ble gravid 1 mnd etter at vi ble sammen, vi beholdt og bestemte at dette skulle vi klare. Idag og vi en lykkelig familie på tre, og gift:-) Angrer ikke! Anonymous poster hash: 9c663...95c
Monajenten Skrevet 14. august 2013 #48 Skrevet 14. august 2013 Ja. Ble gravid etter 3 mnd. Vært sammen i 7 år og har nettopp fått vår andre (jeg hadde ei fra før). Gift på 3 året, og gir oss ikke enda! Lykke til, og Gratulerer! ! Omtrent det hun sa Jeg har en datter fra før, ble gravid etter åtte mnd. I dag er vi gift og har fått enda en. Møttes for åtte år siden
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #49 Skrevet 14. august 2013 Så mange flotte svar og historier her Jeg snakket med min kjæreste igår! Først var han veldig sjokkert og visste ikke helt hva han skulle si. Han spurte hva jeg tenkte. Om jeg ville beholde eller ta abort. Jeg har ikke engang tenkt tanken på abort. Han sa han vil støtte meg uansett hva og stille opp uansett hva jeg velger. Så begynte vi å prate om det praktiske og kom frem til at dette går helt fint! Når jeg la meg igår fikk jeg en natta sms der det sto at han tror vi blir en helt fantastisk familie Så ja, babyen vil vi elske uansett. Gleder meg til en voksende mage, er 5 år siden siste graviditet. Hilsen HI Anonymous poster hash: f2cdf...72e
Anonym bruker Skrevet 14. august 2013 #50 Skrevet 14. august 2013 Venninna mi ble gravid før hun og mannen ble kjærester. De har nettopp hatt 7årsdag sammen og har to herlige barn;) Anonymous poster hash: 14c17...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå