Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 Min blir sperret i morgen:-/ Anonymous poster hash: fb1db...671
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 at telefonen er slått av eller utenfor dekning vil jeg kanskje anta?
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Som regel kan du ta imot inngående samtaler og sms, i så fall fungerer telefonen din helt som normalt. Bortsett fra at du ikke kan ringe ut eller sende sms eller bruke nettet. Jeg har telenor, vet ikke om det er andre regler hos andre leverandører. Hvis du kan betale det du skylder innen to dager så kan du gjenåpne abonnementet midlertidig på dine sider på telenor. Anonymous poster hash: 3072d...6bd
Gjest FinogFjong Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 (endret) "abbonenten har ikke betalt regningen fordi sommerferien ble dyrere enn planlagt...piiiiip...." (sorry, kunne ikke dy meg...) Endret 13. august 2013 av FinogFjong
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 "abbonenten har ikke betalt regningen fordi sommerferien ble dyrere enn planlagt...piiiiip...." (sorry, kunne ikke dy meg...) Hihihi ;-) Anonymous poster hash: bf308...645
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 En venninne av meg fikk en gang sperret telefon både for utgående og innkomne samtaler. Fikk melding noe som at numret var stengt etter anmodning fra abonnenten eller noe slikt. Var veldig grei melding som antydet at det var hun selv som hadde stengt numret. Anonymous poster hash: a7050...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå