Gå til innhold

Hvem trenger fiender med venner som disse?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Valgkamper har det med å bli ufine...

:huh:

Skrevet

Nøye planlagt tenker jeg når det gjelder utgivelsen.

Men i politikken trenger man ikke venner, man trenger bare noen å sverte. Slik at man kan fremheve seg selv.

Gjest amandine
Skrevet

Selvfølgelig. Selvfølgelig ift timing, og selvfølgelig ift Kagge.. Ikke det at det er noe jeg helt konkret kan si, for hukommelsen på den tiden er preget av utstrakt ammetåke, men jeg lurer meg på om hun ikke kommer til å oppdage karma i løpet av høsten. Et eller annet sted i hjernebarken min sviver noe skandalegreier fra Bergen som involverte en dame med gitar og noe sånt?..

Skrevet

Å herlighet, så glad jeg er for å ikke være politiker. Det handler om å posisjonere seg, spare på dritt fra 20 år tilbake og så helle den ut på passende tidspunkt for å si takk for sist. Å si at Støre påfallende ofte var linselus, hva handler det om? At mannen har fått den posisjonen dama selv mener seg berettiget til? Å snakke om hva Jens gjorde som byrådspolitiker i Oslo, er det særlig relevant for nåtiden? Jeg vet i hvert fall at jeg selv var langt mer konfliktsky i min første jobb som teamleder enn det jeg er nå. 

Skrevet

Åh. Skulle ønske jeg ikke var politiker!!! 

-Men vent... Jeg ER jo ikke politiker. *Enda noe å skåle for i kveld!*

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg skal skrive en sånn fra min arbeidsplass og deretter ta betalt for ikke å publisere den.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Jeg skal skrive en sånn fra min arbeidsplass og deretter ta betalt for ikke å publisere den.

God plan, men mulig slikt blir sett på som utpressing. Du bør nok formuler deg svært finurlig.

• 2 uker senere...
Skrevet

God plan, men mulig slikt blir sett på som utpressing. Du bør nok formuler deg svært finurlig.

-Tuller du? -Det er jo luten... 

Gjest Patetica
Skrevet

Om noen år er jeg din gratisadvokat.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet (endret)

Tror mannen er homo ga han tlf og sa pupper måte si avatar. Før han så de. Mulig han er immun siden jeg er g, men lell jeg ser de. SnAkker patetica

Endret av Nerdens'mus
Skrevet

Tror mannen er homo ga han tlf og sa pupper måte si avatar. Før han så de. Mulig han er immun siden jeg er g, men lell jeg ser de. SnAkker patetica

Skål til deg også? :huh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...