Gå til innhold

Hvor skummelt kan det være....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å "hoppe av i svingen"?

Jeg har hatt all lærdom i at det er ikke kun ved orgasmen det kommer spermier osv.

Men hatt vanskelig med å bli gravid tidligere, prøvde en stund samt lå med rumpa opp ol. Så er det særlig sjans for meg å bli gravid med å hoppe av i svingen da?

Hilsen anonym i dette tilfellet.

Anonymous poster hash: ab230...693

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du pult kan du bli gravid. Sånn er det bare. 

Skrevet

Uff..... 

*rister på hodet og har ikke ord for hvor kunnskapsløse noen mennesker er*

Anonymous poster hash: 49159...191
Skrevet

Klart det er særlig sjans :) om du ikke vil bli gravid, så ikke stol på denne avhoppinga...

Skrevet

Du kan fremdeles bli smelt på tjukka ja, selv om han hopper av i svingen :(

Vennlig hilsen ei som ble smelt på tjukka på nettopp den måten som 18 åring... Anbefales IKKE !!!

Anonymous poster hash: 8b98c...a33

Skrevet

Må bare beklage for mitt dumme spørsmål... Skrev ikke for å bli rakket ned på!

Jeg og vet at en har sjans for å bli gravid om en har sex, ikke det jeg spurte om.. Hadde heller håpet å få høre erfaringer eller meninger fra de som forstår hva jeg lurer på!

HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Vil du, eller vil du ikke bli gravid? Innlegget ditt tyder på at du vil, men mannen vil ikke, siden han hopper av i svingen. 

JO, det er fortsatt en risiko. Det regner jeg med han også vet.

Skrevet

Oh yes, det kan du! Ble selv gravid på denne måten med en jeg ikke var i fast forhold med etter å ha trodd at jeg ikke var fruktbar i det hele tatt (hatt sex i flere år uten prevensjon med flere tidligere partnere).

Anonymous poster hash: 565a4...79f

Skrevet

Kjenner kroppen godt og vet ca når eggløsning her, så styrer mest mulig unna denne perioden.

Vi er begge glade i barn, men hverdagen er som den er og vi trives med det. Men da jeg ikke tåler alt og vi ikke liker kondom, så er ikke alternativene så mange........

HI

Skrevet

............ Ingen flere som har innvendinger til dette emnet?

Gjest Antarctica
Skrevet

Kjenner kroppen godt og vet ca når eggløsning her, så styrer mest mulig unna denne perioden.

Vi er begge glade i barn, men hverdagen er som den er og vi trives med det. Men da jeg ikke tåler alt og vi ikke liker kondom, så er ikke alternativene så mange........

HI

Men da må en av dere enten bli sterilisert, eller du må leve med risikoen.

Skrevet

Har hoppet av i svingen/tatt på kondom i siste innspurt i snart 15 år uten uhell.

Jeg blir superlett gravid, alltid på første forsøk.

Anonymous poster hash: 13a2a...da1

Skrevet

Jeg har en venninne som har praktisert den metoden i 25 år og de har kun de to barna de har planlagt å ha.

Så det kan jo selvsagt gå bra om man har stålkontroll på syklusen. Det er jo ingen prevansjonsmetoder som er 100 % sikker uansett, men å hoppe av i svingen regnes vel som den desidert dårligeste da :)

Men om det ikke er noe krise om du blir gravid og du som sagt har god kontroll på syklusen din, kan det gå bra. Eller ikke :P

Anonymous poster hash: 570a6...0f0
Skrevet

Vi hoppet av i svingen i ett år uten problemer. Men plutselig var jeg visst gravid!

Anonymous poster hash: c2f6e...16c

Skrevet

Om det ikke er noe stort problem å bli gravid så er det ok. Vi har hoppet av i svingen i nesten 10 år uten å bli garvide. Men ikke overraskende har vi nå prøvd et år å bli gravide (ikke hoppet av i svingen og timet eggløsning) fortsatt uten hell. 

Anonymous poster hash: c8584...006
Skrevet

Gravide, ikke garvide... ;) 

Anonymous poster hash: c8584...006
Skrevet

Da vet jeg at det går an! At vi kan holde på mange år før det evt kan gå galt.. Men ja, det kan gå galt fort også. Men vi har holdt på nærmere et år alt, så tar tiden som det kommer!

Takk for innspill!

HI

Skrevet

Søsteren min har to barn som ble til når de hoppet av i svingen.

Jeg har et barn som ble til under forspillet, han hoppet altså ikke av i svingen en gang (orgasmen hans kom et helt annet sted lenge etterpå), men han var inne og hilste på under forspillet. Han hadde tydeligvis noen dyktige svømmere i "smøringen" sin...

Du vet at selv om du har kontroll på eggløsningen så kan kroppen plutselig klusse det til. Det er faktisk mulig at en orgasme trigger kroppen til en ekstra eggløsning f.eks. 

Jeg har valgt å sterilisere meg, et ekstra barn som ikke var planlagt er greit, men nå skal vi ikke ha flere og tar ikke sjansen på denne "hoppingen" ;)

Anonymous poster hash: 57b68...6e0
Skrevet

Jeg ser den, har lady comp som jeg også følger med på. Så satser på at det går bra! Gått bra lenge.. Men ser jo her at det er flere som har trodd det samme som meg. Masse takk for at dere deler erfaringen deres med meg!

HI

Skrevet

Jeg er veldig lite fruktbar å tørr ikke før gubben har fått ok på null svømmere å slutte med prevensjon.

Stoler ikke på noen annen variant.

Med lady comp skal du ha rimelig god kontroll, så vil tro det går bra.

Skrevet

Vi prøvde på nr en i over ett år uten å klare å bli gravide. 

Nr to er på vei nå, etter et uhell med sprukket gummi og angrepille, så ingenting er sikkert. 

Kjenner for øvrig mange mange som har blitt gravid etter hoppe-av-i-svingen-metoden...

Klart det kan gå bra, du kan skyte rett på også og ikke bli gravid, men det er en særdeles måte å ikke bli gravid på ;)

Anonymous poster hash: 9c314...b7a
Skrevet

Vet faren for å bli gravid er der... Finnes både de det har gått bra med og de som har blitt gravide. Har gått bra med meg hittil og satser på det videre. Godt å lese andre sin erfaring rundt dette! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...