Gå til innhold

Søvn, baby 7 uker.

Julie Angelica:)

Anbefalte innlegg

Sønnen vår er 7 uker (blir 2 mnd neste torsdag) Han sover greit, men virker til tider overtrøtt og kan være vanskelig å få til å sove på dagtid. På natta sover han som en stein heldigvis :) Hvor lenge er deres våkne mellom hver gang dem sover? Litt vanskelig å finne en god balanse synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi er 2 mnd denne uka. Har den siste uken fått litt rutiner. Hun sovner for kvelden mellom 21-22. Sover til kl 03-04 spiser og sovner igjen med en gang, våkner igjen for mat kl 0630-0700. Sovner igjen og sover til ca 0930. Da står vi opp. Så sovner hun igjen rundt 11-12, 1330-1430, 16-1730, 1900-2000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var forresten mye overtrøtt før, men har funnet ut hun sover best når jeg gir henne sutten og legger henne ned før hn sovner. Om hun sovner i fanget mitt våkner hun ofte når jeg legger henne ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snuppa mi er 3 mnd straks, og det eneste faste med henne er at hun legger seg rundt 19,alt annet er usikkert! Har ikke peiling på hvor mange ganger jeg var oppe for å gi henne mat i natt for eksempel, og hun sover på dagtid når hun er trøtt... sover lenge om vi triller, men om hun sover i vogga si så har hin bare 30 minutters dupper. og da blir hun sur og blir fort trøtt igjen.

Så her i gården er det ingen rutine enda, bortsett fra leggetid!(og da kan hun våkne opp etter en halv time fordi hun har duppa... men sovner som regel ganske fort igjen da heldigvis...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...