Bustetroll Skrevet 16. august 2013 Forfatter #226 Skrevet 16. august 2013 Norske ord blandet inn i engelske setninger er jo genialt.Har en selv:Var på Tenerife da jeg var ca 7-8 (heller ikke voksen men) , så var vi i daglivarebutikken for å kjøpe rundstykker og pålegg osv til stranden. Farmor var så opptatt av at rundstykkene skulle være ferske hele tiden, og de i den ene kurven var tydeligvis ikke ferske nok.Dette skulle jeg 5 min etterpå dele med noen andre som kom for å handle rundstykker. De stod og skulle ta, og jeg sier "No no, don't take from that, they are NOT ferske!!"De var vist engelske, så bare rart på meg, tok rundtstykkene sine og gikk. Men.. Jeg PRØVDE å advare dem:P
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #227 Skrevet 16. august 2013 haha jeg lo godt når ene venninna mi spurte: er ris frukt eller grønnsak?? hahah det er ett korn vennen:) hehe og samme venninne sa når ho var 16 år: når jeg får meg bil og lappen skal jeg ikke ha Wolksvagen jeg skal ha golf:) haha ho viste ikke at Golf var Wolksvagen Anonymous poster hash: e92fa...cde
Bustetroll Skrevet 16. august 2013 Forfatter #228 Skrevet 16. august 2013 haha jeg lo godt når ene venninna mi spurte: er ris frukt eller grønnsak?? hahah det er ett korn vennen:) hehe og samme venninne sa når ho var 16 år: når jeg får meg bil og lappen skal jeg ikke ha Wolksvagen jeg skal ha golf:) haha ho viste ikke at Golf var Wolksvagen Anonymous poster hash: e92fa...cde Haha. Jeg var litt på jordet en gang på u.skolen også. i 8klasse var det vel.. Da var det kommet radio til mobiltelefonene, det var jo så populært. Og alle hørte jo på "mp3". Nrk Mp3... Jeg gikk da rundt og skulle være så smart, og sa at alle andre tok feil. For det het ikke Mp3, det het Np3. Som i nrk p3.. Lol jeg følte ganske dum et par dager etterpå da jeg innså at det var musikk p3 og m'en var faktisk en m, ikke en n.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2013 #229 Skrevet 16. august 2013 Et par mnd etter ungen min ble født, så gikk det plutselig opp for meg at navlestrengen går fra baby til morkaken. Av en eller annen grunn har jeg tenkt at den går fra navle til navle, and that makes no sence! Anonymous poster hash: 98971...f58
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #230 Skrevet 17. august 2013 Husker en radiokonkurranse for veldig mange år siden..... Radioverten ringte opp et utvalgt par, en om gangen, og spurte dem det samme spørsmålet. Svarte begge likt så vant dem en sydentur. Dagens spørsmål var : hvor hadde dere sex sist? Mannen ble oppringt først og han var ikke så sky av seg så han svarte som sant var at de sist hadde hatt sex på kjøkkenbordet. Når damen så blir oppringt er hun ikke like villig til å svare.... Radioverten maser og maser... hun vil aller helst ikke fortelle. Ikke i det hele tatt. Radioverten maser litt til og forteller at mannen har allerede avgitt svar og dersom hun svarer det samme så blir det sydentur på dem.... Hun nøler fremdeles men er på gli... verten maser en siste gang og damen bestemmer seg for å svare... hun svarer dette: " i rumpa"... De fikk sydenturen da... Anonymous poster hash: 42aa8...561
*SommerFrisk* Skrevet 17. august 2013 #231 Skrevet 17. august 2013 Husker en radiokonkurranse for veldig mange år siden..... Radioverten ringte opp et utvalgt par, en om gangen, og spurte dem det samme spørsmålet. Svarte begge likt så vant dem en sydentur. Dagens spørsmål var : hvor hadde dere sex sist? Mannen ble oppringt først og han var ikke så sky av seg så han svarte som sant var at de sist hadde hatt sex på kjøkkenbordet. Når damen så blir oppringt er hun ikke like villig til å svare.... Radioverten maser og maser... hun vil aller helst ikke fortelle. Ikke i det hele tatt. Radioverten maser litt til og forteller at mannen har allerede avgitt svar og dersom hun svarer det samme så blir det sydentur på dem.... Hun nøler fremdeles men er på gli... verten maser en siste gang og damen bestemmer seg for å svare... hun svarer dette: " i rumpa"... De fikk sydenturen da... Anonymous poster hash: 42aa8...561 Å herre.....!!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #232 Skrevet 17. august 2013 Å bytte mann er som å bytte problem ;-) Anonymous poster hash: a26d5...99d
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #233 Skrevet 17. august 2013 Et par mnd etter ungen min ble født, så gikk det plutselig opp for meg at navlestrengen går fra baby til morkaken. Av en eller annen grunn har jeg tenkt at den går fra navle til navle, and that makes no sence! Anonymous poster hash: 98971...f58 Jeg har også av en eller annen grunn også tenkt at navlestrengen går fra navle til navle og har aldri helt skjønt hvor morkaka kom inn i bildet.. Og det SELV om jeg har sett i sex-og samlivsbøker.. Anonymous poster hash: 78d8e...d3c
Anonym bruker Skrevet 17. august 2013 #234 Skrevet 17. august 2013 Ei venninne av meg spurte hvor det fantes enhjørninger. Måtte fortelle henne at de faktisk ikke finnes. Anonymous poster hash: 4e610...110
skinnfilla Skrevet 17. august 2013 #236 Skrevet 17. august 2013 Husker en radiokonkurranse for veldig mange år siden..... Radioverten ringte opp et utvalgt par, en om gangen, og spurte dem det samme spørsmålet. Svarte begge likt så vant dem en sydentur. Dagens spørsmål var : hvor hadde dere sex sist? Mannen ble oppringt først og han var ikke så sky av seg så han svarte som sant var at de sist hadde hatt sex på kjøkkenbordet. Når damen så blir oppringt er hun ikke like villig til å svare.... Radioverten maser og maser... hun vil aller helst ikke fortelle. Ikke i det hele tatt. Radioverten maser litt til og forteller at mannen har allerede avgitt svar og dersom hun svarer det samme så blir det sydentur på dem.... Hun nøler fremdeles men er på gli... verten maser en siste gang og damen bestemmer seg for å svare... hun svarer dette: " i rumpa"... De fikk sydenturen da... Anonymous poster hash: 42aa8...561 næææh! Hadde dævva ! Hahahah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå