Gå til innhold

GULLKORN FRA.... VOKSENMUNN?

Anbefalte innlegg

Gjest Antarctica
Skrevet

Nå neidu. Skal du skure av deg brunfargen, skal du skure deg til blods. Huden fornyer seg i samme tempo hele tiden, og brunfarge varer dessverre ikke så lenge.

Skrevet

Er så lite beskjeden at jeg siterer meg selv.

På klinikken fikk vi servert risengrynsgrøt (WTF??) og jeg hater grøt dypt og inderlig.

Jeg blir kjempeirritert og utbryter dramatisk: " Hva er det de tillater seg? Servere GRØT? Jeg er på sykehus, for helvete - IKKE i fengsel"

Dette resulterte i at min mor brølte av latter og Kjæresten løp ut og kjøpte sushi til meg ;)

(Jadda ... DramaQueen, Diva, Primadonna ... kjært barn har mange navn ...)

Dette kunne jeg glatt ha sagt selv!:-p

Skrevet

Uttrykket 'palestinablond'. Sagt i fullt alvor, og jeg mener det (ikke uventet) var her inne jeg leste det.

Anonymous poster hash: 45428...b7a
Skrevet

Følte meg ganske dum en gang jeg skulle fortelle en amerikaner at jeg var døpt i den norske sjømannskirka- det ble liksom den norske sædkirka og han kikket med store øyne :-o

Anonymous poster hash: ab807...c75

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Vi var 15-16 år og kjæresten til en barndomsvenninne hadde mye muskler ... og ikke så veldig mye mer. De hadde i alle fall vært på kino og sett "Fortest Gump". Muskelmannen la ut om filmen (med stemme som høres ut som en mellomting mellom Langbein og en huleboer): "Det var skikkelig kult, ass ... Alle trodde han var dritdum, da, men så var han dritsmart ..."

Tidligere kollega da hun ble klådd på ute på byen: "Iiiilk!! Dette et jo sånn derre sex-sjikanase!!"

"Fortest Gump".... Tihi :)

Skrevet

Uttrykket 'palestinablond'. Sagt i fullt alvor, og jeg mener det (ikke uventet) var her inne jeg leste det.

Hoho.. sitatet er fra Villapaprika-damen da hun var på Unge Mødre en gang i tiden. Takk for at du minte meg på det. Lo godt den gangen og igjen i dag:)

Anonymous poster hash: c4bce...682

Skrevet

Min svenske samboer prøver stadig å overbevise meg om at det er allment kjent at svenskene er det «intelligentaste» folket i Skandinavia (minst)...

Anonymous poster hash: 2ddee...dfd

Skrevet

Hoho.. sitatet er fra Villapaprika-damen da hun var på Unge Mødre en gang i tiden. Takk for at du minte meg på det. Lo godt den gangen og igjen i dag:)

Anonymous poster hash: c4bce...682

Ser man det, ikke akkurat forundret over kilden. :D

Skrevet

Har ei svensk vennine som var på utveksling i USA. Så skulle hun rengjøre litt hos vertsfamilien og spurte "Where is the ladysucker?" (damsuger=støvsuger)

Hehe, fikk meg til å tenkte på en venninne som lurte på hvor "dustsuckeren" var. :P

Skrevet

På klinikken fikk vi servert risengrynsgrøt (WTF??) og jeg hater grøt dypt og inderlig.

Jeg blir kjempeirritert og utbryter dramatisk: " Hva er det de tillater seg? Servere GRØT? Jeg er på sykehus, for helvete - IKKE i fengsel"

Dette resulterte i at min mor brølte av latter og Kjæresten løp ut og kjøpte sushi til meg ;)

Fikk grøt jeg og... og det var LØRDAGSMATEN! :o

Skrevet

Fikk grøt jeg og... og det var LØRDAGSMATEN! :o
... også kjent som tidenes antiklimaks :( *blærg*
Skrevet

Vi var 15-16 år og kjæresten til en barndomsvenninne hadde mye muskler ... og ikke så veldig mye mer. De hadde i alle fall vært på kino og sett "Fortest Gump". Muskelmannen la ut om filmen (med stemme som høres ut som en mellomting mellom Langbein og en huleboer): "Det var skikkelig kult, ass ... Alle trodde han var dritdum, da, men så var han dritsmart ..."

Tidligere kollega da hun ble klådd på ute på byen: "Iiiilk!! Dette et jo sånn derre sex-sjikanase!!"

"Fortest Gump".... Tihi :)

Run, Fortest, Run!! :P (Dumme autostavingen sin)

Skrevet

Jeg var ca 23 år da kjæresten min spurte i fult alvor om det var tilfelle at de kongelige hadde blått blod. Ble ganske flau og veldig glad for at vi var alene. Forholdet tok fort slutt da han hadde flere slike glupe spm :)

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

ga gubben klar beskjed om at fødte jeg slik at jeg ble liggende på sykhus på en lørdag måtte han skaffe meg ordentlig mat. Hæler ikke grøt jeg heller og vet at sykhusene serverer det skvipet hver lørdag.
Skrevet

Dytt! :-)

Anonymous poster hash: bf785...17a

Skrevet

En venn pratet med damen sin på telefonen og vi som satt der hørte jo bare hans side av samtalen. Så skulle han da fortelle henne at de kjørte forbi en tøff bil på veien, en Mazeratti.

Det ble musestille et langt øyeblikk før han utbryter " Nei, kjære... Ikke en bil med masse ratt i." Vi som satt der knakk sammen i latter. :D

Samme damen sto å ventet på heisen i et bygg med to heiser i. Da heisen kom hadde også en mann stilt seg opp for å vente.

"Hvilken etasje skal du til?" Spurte hun, som om det er helt vanlig. Han skulle til femte så som den gode personen hun er tilbød hun seg å vente på neste heis siden hun skulle enda lenger opp. -.-

En annen venninne var fast bestemt på at himmelretningene endret seg i takt med hvordan hun snudde kartet...Jeg har ikke ord...

Skrevet

Kom på enda en fra Australia. Datteren til en jeg bodde hos, var på trampolinen en kveld mens jeg satt ved siden av. Hun var 15 år. Det var klar himmel men med noen hvite skyer.. Så ser hun på meg, og spør "Is that the milkeyway?"
Jeg bare.. "Ehm,.. no, thats clouds"

Skrevet

Jeg trodde faktisk ikke det var mulig å være så...kort! Haha ;)

Skrevet

Nå kom det plustelig et gyllent et i denne tråden: http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144071892-barn-vitne-til-dødsfall/

nemlig nr 10 sin flotte: "(...) hun ønsker å søke råd hos et eventelt kriseteam og få tips. Tipper kriseteamet syns det er ok, ikke bare sitte og vente på en gigakatastrofe slik at de kan rykke inn med eget telt og nødsamband... "

Jepp. Akkurat sånn er det. De kjeder seg nesten året rundt og lurer på om ikke et fly skal styrte snart. I mellomtiden løser de kryssord.

Haha, den går inn i dib-historien!

Anonymous poster hash: d03a1...bf8

Skrevet

Dette er en sann historie fra radioen for endel år siden.

Det var spørrekonkurranse og spørsmålet var hva et glassøye var laget av.

Innringeren tenkte lenge og vel og kunne  ikke finne svaret. Radioverdten prøvde all slags hint: hva er et GLASS øye laget av..?

Nei, innringeren visste ikke. Kunne ikke radioverten gi han tre alternativ?

Nei, det kunne han desverre ikke...

Så til slutt måtte radioverten fortelle at et glassøye var laget av GLASS..!

Å ja,selvfølgelig, sa innringeren, sånn at det går ann å se igjennom det..!! :lol:  :lol:  :lol:

Anonymous poster hash: 4c708...64d
Skrevet

Eks-kjæresten min, som er fra et afrikansk land og ikke visste stort om Norge før vi møttes, trodde det gikk isbjørn vill i gatene våre..!(er vel endel nordmenn som tror løvene spankulerer over alt i Afrika også da kan jeg tenke meg, bare for å unnskylde han litt ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

Innringeren tenkte lenge og vel og kunne  ikke finne svaret. Radioverdten prøvde all slags hint: hva er et GLASS øye laget av..?

Å ja,selvfølgelig, sa innringeren, sånn at det går ann å se igjennom det..!! :lol:  :lol:  :lol:

Husker en annen radiokonkurranse der en dame skulle finne et norsk treslag.

Hun trengte mer info, og programlederen opplyste at ordet bare hadde en stavelse.

Nei, hun trengte fortsatt mer info. Programlederen kom henne til unnsetning med at dette treslaget er knytta til julefeiring for mange.

Etter mye grubling brast det ut av henne. "Kan det... kan det være palisander?"

Gjest Antarctica
Skrevet

Åh, det kommer stadig nye når man leser denne tråden! Fjollete ting som hukommelsen i sin barmhjertighet har latt meg glemme, men som graves fram fra underbevisstheten!

Ei dame på et quiz-lag skulle gjette seg fram til Kong Haakons valgspråk. Hun unnslo seg lenge, helt til de andre sa det ikke var så farlig, bare gjett ett eller annet. Til slutt var hun på gli, og foreslo at valgspråket var "fransk"!

Skrevet

Hun trengte mer info, og programlederen opplyste at ordet bare hadde en stavelse.

Nei, hun trengte fortsatt mer info. Programlederen kom henne til unnsetning med at dette treslaget er knytta til julefeiring for mange.

Haha! Eller kanskje piletre?

Gjest Antarctica
Skrevet

Haha! Eller kanskje piletre?

Akasie, tenkte jeg, altså, men så foreslo mannen min baobab, og da forsto jeg hvor tåpelig jeg hadde vært! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...