Bustetroll Skrevet 13. august 2013 #1 Skrevet 13. august 2013 (endret) En liten morrotråd!Har du noen gullkorn du har kommet med opp gjennom åra? Der du skulle ønske du kunne grave hodet ned i jorda etterpå.Jeg kan komme med 2 eksempler, kommer nok på flere etterhvert.Da venninnen min og jeg var ca 13, bestemte vi oss for å dra på den 3D kinoen på Vika. Da vi stod utenfor å leste litt om den, presterte jeg å si: "Tenk om vi hadde hatt sånn syn i virkeligheten a..."Venninna mi knakk i latter, noe jeg fulgte opp rimelig raskt da jeg innså hva jeg hadde sagt.Nr 2:Satt på flyet fra Darwin til Sydney da jeg bodde i Australia. Var en mann ved siden av meg som begynte å snakke til meg, og så spurte han:"You goin home?""No, i'm going to Sydney...."Følte meg litt dum etterpå da. Hadde jo ligget ganske dårlig an hvis jeg IKKE skulle til Sydney :P Endret 13. august 2013 av Skeptisimo
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #2 Skrevet 13. august 2013 Da jeg bodde i London: Fra en voksen mann: "Where are you from?" "I`m from Norway" Den voksne mannen: "Ohh, I just love Canada!" Han trodde at Norway var en by i Canada Venninne som hardnakket påsto at det var KUN februar som har 28 dager. Haha! Anonymous poster hash: 11a80...3a1
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #3 Skrevet 13. august 2013 Mannen min syntes det var så koselig å ha sånne "brøddager" etter atvi giftet oss Anonymous poster hash: 52576...e9b
Poetika med K Skrevet 13. august 2013 #4 Skrevet 13. august 2013 (endret) "Er ribbe en fugl"? er vel på udelt førsteplass foreløpig (La meg poengtere at det ikke var jeg selv som stilte spørsmålet) Endret 13. august 2013 av Poetica von Tryll
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #5 Skrevet 13. august 2013 "Irakkrigen, hva mener du? Er det krig i Irak?" Sagt av venninne da det stormet som verst og man ikke kunne unngå å få med seg at det brøt ut krig mellom irak og usa. Eller jo, en person hadde visst unngått det hehe. Anonymous poster hash: f2d20...efb
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #6 Skrevet 13. august 2013 "Du ække den smarteste kniven i skuffen, du! " Doh! Anonymous poster hash: 83705...1e1
Gjest Julia1984 Skrevet 13. august 2013 #7 Skrevet 13. august 2013 Må være ei jeg gikk på ungdomsskolen som påsto man KAN bli gravid ved oralsex....påsto at spermen svømmer dit den skal.... Hun var vel 18-19 år da hun uttalte seg om dette..
Kliko Skrevet 13. august 2013 #8 Skrevet 13. august 2013 " åhhh nå skjønner jeg. Fårikål er jo får som ligger i kål!!" Herrefred, er det mulig
*SommerFrisk* Skrevet 13. august 2013 #9 Skrevet 13. august 2013 "Du ække den smarteste kniven i skuffen, du! " Doh! Anonymous poster hash: 83705...1e1 men det der er et hyppig brukt uttrykk i min landsdel. Noe av poenget er jo at det låter så feil
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #10 Skrevet 13. august 2013 Fra fetteren til ei bekjent når den tyske Paven ble valgt for mange år siden : Jøss jeg viste ikke det var Pavedømme i Tyskland........ Anonymous poster hash: 33e2a...635
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #11 Skrevet 13. august 2013 "Du ække den smarteste kniven i skuffen, du! " Doh!Anonymous poster hash: 83705...1e1 men det der er et hyppig brukt uttrykk i min landsdel. Noe av poenget er jo at det låter så feil Haha, er det? Hvilken landsdel er det? Han som uttalte det, er fra østlandet, og her bruker man "du er ikke den skarpeste kniven i skuffen." En kniv kan jo ikke være smart, og det er jo det hele uttrykket handler om, at man ikke er så smart... :-P Anonymous poster hash: 83705...1e1
Bustetroll Skrevet 13. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 13. august 2013 "Er ribbe en fugl"? er vel på udelt førsteplass foreløpig (La meg poengtere at det ikke var jeg selv som stilte spørsmålet) Haha den har jeg hørt før faktisk:P
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #13 Skrevet 13. august 2013 Faren min var i usa og skulle forklare at på vinteren hadde vi piggdekk...da sa han in norway we have pigs in the deck...og amerikaneren lot som det vardet mest naturlige som fantes.. Anonymous poster hash: fa2de...545
*SommerFrisk* Skrevet 13. august 2013 #14 Skrevet 13. august 2013 "Du ække den smarteste kniven i skuffen, du! " Doh!Anonymous poster hash: 83705...1e1 men det der er et hyppig brukt uttrykk i min landsdel. Noe av poenget er jo at det låter så feil Haha, er det? Hvilken landsdel er det? Han som uttalte det, er fra østlandet, og her bruker man "du er ikke den skarpeste kniven i skuffen." En kniv kan jo ikke være smart, og det er jo det hele uttrykket handler om, at man ikke er så smart... :-P Anonymous poster hash: 83705...1e1 Du har helt rett, og det var jo såklart slik det startet. Men så er den spunnet videre på, morsomt eller ikke, så bruker man begge deler her. Høres såklart dumt ut, og man smiler gjerne litt mer når man bruker mitt nevnte uttrykk . Men det -korrekte- er såklart det du nevner
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #15 Skrevet 13. august 2013 Da jeg bodde i London: Fra en voksen mann: "Where are you from?" "I`m from Norway" Den voksne mannen: "Ohh, I just love Canada!" Han trodde at Norway var en by i Canada Venninne som hardnakket påsto at det var KUN februar som har 28 dager. Haha! Anonymous poster hash: 11a80...3a1 Men det er bare Februar som har 28 dager. Hva er det jeg ikke ser her? Anonymous poster hash: aafae...0a7
Daisy-doo Skrevet 13. august 2013 #16 Skrevet 13. august 2013 "Du ække den smarteste kniven i skuffen, du! " Doh!Anonymous poster hash: 83705...1e1 men det der er et hyppig brukt uttrykk i min landsdel. Noe av poenget er jo at det låter så feil Haha, er det? Hvilken landsdel er det? Han som uttalte det, er fra østlandet, og her bruker man "du er ikke den skarpeste kniven i skuffen." En kniv kan jo ikke være smart, og det er jo det hele uttrykket handler om, at man ikke er så smart... :-P Anonymous poster hash: 83705...1e1 Du har helt rett, og det var jo såklart slik det startet. Men så er den spunnet videre på, morsomt eller ikke, så bruker man begge deler her. Høres såklart dumt ut, og man smiler gjerne litt mer når man bruker mitt nevnte uttrykk . Men det -korrekte- er såklart det du nevner Ja, man kan vri litt på det for moro skyld:) jeg pleier å si "det skarpeste dropset i posen" og den "søteste kniven i skuffa", hehe
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #17 Skrevet 13. august 2013 It's not only only, but, but! Beste ever fra en av Solberg-brødrene. Anonymous poster hash: 9db1d...2ac
*SommerFrisk* Skrevet 13. august 2013 #18 Skrevet 13. august 2013 Da jeg bodde i London: Fra en voksen mann: "Where are you from?" "I`m from Norway" Den voksne mannen: "Ohh, I just love Canada!" Han trodde at Norway var en by i Canada Venninne som hardnakket påsto at det var KUN februar som har 28 dager. Haha! Anonymous poster hash: 11a80...3a1 Men det er bare Februar som har 28 dager. Hva er det jeg ikke ser her? Anonymous poster hash: aafae...0a7 Alle har jo 28 dager, selv om de gjerne har fler På lik linje med at USA også har 17.mai
*SommerFrisk* Skrevet 13. august 2013 #19 Skrevet 13. august 2013 It's not only only, but, but! Beste ever fra en av Solberg-brødrene. Anonymous poster hash: 9db1d...2ac i't not the fart that kills you, its the smell Petter Solberg er fantastisk
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #20 Skrevet 13. august 2013 Da jeg bodde i London: Fra en voksen mann: "Where are you from?" "I`m from Norway" Den voksne mannen: "Ohh, I just love Canada!" Han trodde at Norway var en by i Canada Venninne som hardnakket påsto at det var KUN februar som har 28 dager. Haha! Anonymous poster hash: 11a80...3a1 Men det er bare Februar som har 28 dager. Hva er det jeg ikke ser her? Anonymous poster hash: aafae...0a7 Alle månedene har 28 dager Anonymous poster hash: 55f1f...1e9
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 13. august 2013 #21 Skrevet 13. august 2013 Da jeg bodde i London: Fra en voksen mann: "Where are you from?" "I`m from Norway" Den voksne mannen: "Ohh, I just love Canada!" Han trodde at Norway var en by i Canada Venninne som hardnakket påsto at det var KUN februar som har 28 dager. Haha! Anonymous poster hash: 11a80...3a1 Men det er bare Februar som har 28 dager. Hva er det jeg ikke ser her? Anonymous poster hash: aafae...0a7 Hehe, alle måneder har jo 28 dager, men det er ferbruar som KUN har 28 dager Jeg måtte le da min stemor spurte hva hovedstaden i Paris var, vi snakker om ei dame på snart 50.
Bustetroll Skrevet 13. august 2013 Forfatter #22 Skrevet 13. august 2013 It's not only only, but, but! Beste ever fra en av Solberg-brødrene. Anonymous poster hash: 9db1d...2ac I cam around the sving, and i had a very big fart! Moose in the tires!
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #23 Skrevet 13. august 2013 Søsteren min kunne ikke forstå at det eksisterte noe som helst før år 0. "Hva mener du med før år 0???!". Anonymous poster hash: 1fba9...7cf
Anonym bruker Skrevet 13. august 2013 #24 Skrevet 13. august 2013 Hørt under navnelek i fadderuka på høgskole hvor studentene skulle si et adjektiv hver: "Ape!" Anonymous poster hash: 231be...2f8
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 13. august 2013 #25 Skrevet 13. august 2013 Den gangen jeg og den danske moren til en kompis snakket om norge og danmark før i tiden, også spurte jeg henne om ikke hun var født under 1. verdenskrig som det mest naturlige i verden. Hun begynte selvfølgelig å le og sa at hun var ikke så gammel(født på 60-tallet) så kommer det "Åneei, det var jo 2. verdenskrig jeg mente" Jiiiz, burde bare holdt munnen lukket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå