Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Han virka veldig hyggelig, så jeg kunne gjerne tenkt meg å møte han igjen. Men det blir sikkert ikke noe av :-( Han var sikkert bare ute etter et enkelt ligg, og det fikk han jo, så ingen grunn til at han skulle gå rundt å tenke på meg... Hvor lang tid bør det gå før jeg gir opp håpet helt? Finnes det noen "regler" for tida på hvor kort/lang tid det skal ta før en ringer? Huff, måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: b2885...b13
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 Ta kontakt med ham så slipper du å lure og vente. Kanskje han tenker det samme.... Hopp i det! Anonymous poster hash: 6d225...f92
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Ta kontakt med ham så slipper du å lure og vente. Kanskje han tenker det samme.... Hopp i det! Anonymous poster hash: 6d225...f92 Problemet er at jeg har ikke nummeret hans... Teit tenkt av meg å ikke få nummeret hans, men jeg var så fornøyd med at han spurte om å få nummeret mitt. I etterkant så har jeg tenkt at det sikkert bare var noe han spurte om fordi det hører med. Anonymous poster hash: b2885...b13
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Vet du hva han heter da? Da er det en enkel sak å finne nr. hans. Eller kanskje du finner han på facebook? Selv ville jeg kanskje ventet med å ta kontakt til onsdag. Håper det ordner seg, HI Anonymous poster hash: bee06...e4c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Vet du hva han heter da? Da er det en enkel sak å finne nr. hans. Eller kanskje du finner han på facebook? Selv ville jeg kanskje ventet med å ta kontakt til onsdag. Håper det ordner seg, HI Anonymous poster hash: bee06...e4c ja, jeg vet hva han heter, men er det ikke litt rart at jeg tar kontakt fordi jeg har funnet nummeret hans på 1881? Hei, husker du meg. "Hadde så lyst til å treffe deg, så jeg brukte en ettermiddag på å google deg..." Anonymous poster hash: b2885...b13
Tarssan Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Ta kontakt med ham så slipper du å lure og vente. Kanskje han tenker det samme.... Hopp i det! Anonymous poster hash: 6d225...f92 Problemet er at jeg har ikke nummeret hans... Teit tenkt av meg å ikke få nummeret hans, men jeg var så fornøyd med at han spurte om å få nummeret mitt. I etterkant så har jeg tenkt at det sikkert bare var noe han spurte om fordi det hører med. Anonymous poster hash: b2885...b13 Og så sitter kanskje han der og tenker akkurat det samme? Søk han opp å send en sms, eller fb. Du har jo ingenting å tape!
Tarssan Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Vet du hva han heter da? Da er det en enkel sak å finne nr. hans. Eller kanskje du finner han på facebook? Selv ville jeg kanskje ventet med å ta kontakt til onsdag. Håper det ordner seg, HI Anonymous poster hash: bee06...e4c ja, jeg vet hva han heter, men er det ikke litt rart at jeg tar kontakt fordi jeg har funnet nummeret hans på 1881? Hei, husker du meg. "Hadde så lyst til å treffe deg, så jeg brukte en ettermiddag på å google deg..." Anonymous poster hash: b2885...b13 Haha:) det ville jeg faktisk skrevet med smiletegn
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Kanskje jeg bare skal gjøre det en dag, for jeg har jo virkelig ingenting å tape. Kommer til å bli veldig skuffa hvis han ikke svarer. Det er virkelig slitsomt med sånn dateting-greier... Han virka så veldig som en type som ikke hadde vært redd for å ringe, og han spurte etter nummeret mitt, men en vet aldri... Anonymous poster hash: b2885...b13
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Kjør på HI, kanskje han tenker det samme å da snakkes dere jo aldri igjen... Lykke til:-) Anonymous poster hash: cf847...37c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Nei, herregud, stalker-tendenser og det som verre er! Ikke hør på det rådet! Hvis du lå med ham i helgen kan du vente, det er jo bare mandag i dag. Har dere ikke noen felles kjente du kan lodde stemningen hos? Anonymous poster hash: b9213...3a0
Berta_78 Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Det er mandag! Gi ham til torsdag i alle fall. Ikke drep jaktgleden hans fullstendig ;-)
Tarssan Skrevet 12. august 2013 #12 Skrevet 12. august 2013 Svarte jo ikke på det du spurte om, men ville ikke gitt opp håpet enda. Som andre sier her, det er jo bare mandag vent noen dager og har du ikke hørt noe fra han til feks torsdag, så skriver du til han.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #13 Skrevet 12. august 2013 Neida, jeg skal ikke gjøre noe urasjonelt i dag, jeg venter til kanskje over helga tenker jeg. Har uansett ikke mulighet til å treffes han nå denne uka. Men seriøst, er det slik at menn spør etter nummeret ditt uansett om de er interessert eller ikke? Anonymous poster hash: b2885...b13
Cheeks Skrevet 12. august 2013 #14 Skrevet 12. august 2013 Legg deg litt bakpå (heh..) og gi mannen sjansen til å ta kontakt med deg. Ville ikke ha sendt sms før kanskje torsdag som andre har skrevet. Lykke til
Kaklehøna Skrevet 12. august 2013 #15 Skrevet 12. august 2013 jeg tror at han hadde kontaktet deg til nå, om han var interessert. menn er enkle, de er gjerne som oss.. blir de betatt, så merker man det lett. det finnes selvfølgelig unntak, men som regel, så tar menn kontakt veldig fort, om interessen er stor nok.
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #16 Skrevet 12. august 2013 jeg tror at han hadde kontaktet deg til nå, om han var interessert. menn er enkle, de er gjerne som oss.. blir de betatt, så merker man det lett. det finnes selvfølgelig unntak, men som regel, så tar menn kontakt veldig fort, om interessen er stor nok. det er det jeg er redd for ja... Anonymous poster hash: b2885...b13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå