Gå til innhold

Hvor mange bæsjebleier har deres babyer i døgnet, de som er rundtomkring 7-8-9 mnd?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hehe, er vel dumt å spørre om noe slikt, men prøver likevel :) Min er 8 mnd, men har helt siden han begynte med fast føde hatt 4-5 bæsjebleier til dagen. Og bleia er full hver gang! Han spiser ikke så veldig mye, så tror ikke det er "overspising" som gjør det :) Er egentlig rett og slett nyskjerrig, for syns det var så rart at antallet skittbleier økte da han begynte med fast føde.

Kanskje det kan være fordi tarmene har mer å jobbe med nå? Anonymous poster hash: a18b0...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss! Det var mye. Snuppa her har hatt en hver 2. dag, men i de siste par mnd har jeg gitt en del sviskemos og hun fikk da "en passe mengde" hver dag. Men nå er det tenner på gang og hun gir fra seg gjerne 3 "ladninger" pr. dag.  :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Det var mye. Snuppa her har hatt en hver 2. dag, men i de siste par mnd har jeg gitt en del sviskemos og hun fikk da "en passe mengde" hver dag. Men nå er det tenner på gang og hun gir fra seg gjerne 3 "ladninger" pr. dag.  :P

Forøvrig 7mnd om 3 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7,5 mnd. 1-2 per dag, og han spiser mye. Oftest en stor og litt fast på morningen og avogtil en mindre, mer løs på ettermiddagen. Som regel etter at har spist grøt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 mnd her og hun bæsjer alt fra 2-5 ganger om dagen. Det er fra 07 om morran til 18 på kvelden. Hun bæsjer aldri på natta. Tror aldri hun har noe særlig magevondt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får ikke jenta mi på 7.5mnd sviskemos er det en hard bæsj 2. hver dag.

med sviskemos er det fra 1 til 3 hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8,5 mnd og har en bærsjebleie om dagen og da er den veeeeelig full. Når det er tenner på gang er det flere bærsjebleier i døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...