Gå til innhold

Hvem er fødeklare 12.august?

Anbefalte innlegg

Hater slike lange og gamle tråder, og slike tråder er jo ferskvare ;-) Så jeg starter en ny. Hvem er fødeklare og hvordan er ståa?

Jeg er 38+0 i morgen. Skal igangsettes i slutten av august. Formen er grei og jeg er bare akkurat passe lei. Får modningsakupunktur og har masse symptomer, men vet jeg går ut tiden, fordi det er typisk meg.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144071654-hvem-er-f%C3%B8deklare-12august/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg er 39+5 og vært klar lenge!! Sist fødte eg 38+6 så føler meg på overtid allerede.. Er kommet til at eg egentlig ikke tror han kommer til å komme :P

Masse falske rieer hver kveld og natt siste uken.. De kommer regelmessig og varer opptil 1 min så lei av å bli lurt nå! Og kommer nok ikke til å tro det når det først skjer.. Får bare håpe eg tror på det tidsnok så vi kommer oss til klinikken ;)

her er jeg 38+3... Å føler meg meget klar, sinnsykt mye kynnere, men blir liksom med det.. håper virklig hun kommer snart... utålmodig! Jeg har blitt lovet igangsetting senest til termin... Så vi får håpe hun velger å komme før av seg selv ;) Men uansett ikke lenge igjen! Noen av dere som har begynt med "kjerringråd" da? 

Ikke like ivrig på kjerringråd denne gangen, da jeg har prøvd de alle uten hell i tidligere svangerskap. Men har brukt bringebærbladkapsler i hele 3.trimester og fødselsforberedende akupunktur fra uke 36. Ellers setter jeg min lit til sex, gå turer og slappe av ;-)

Annonse

Sterk mat men det er pga at jeg bare vil ha spicy thai biffsalat om dagen:) jeg har ikke et eneste tegn til at hun vil ut. Ikke kynnere, sover bra, ikke maserier... Suck. Men tror slimproppen gikk igår da, men jeg er sikkert en av dem som det ikke har noe å si for:)

Sterk mat men det er pga at jeg bare vil ha spicy thai biffsalat om dagen:) jeg har ikke et eneste tegn til at hun vil ut. Ikke kynnere, sover bra, ikke maserier... Suck. Men tror slimproppen gikk igår da, men jeg er sikkert en av dem som det ikke har noe å si for:)

Velkommen i klubben ;-) Slimproppen gikk for et par uker siden her. Har ikke noe å si for når jeg føder, gikk uker før termin sist gang også. Men håper du ikke er like tungstarta som meg og at det er et godt tegn ;-)

7 dager over, så meget fødeklar for å si det mildt. Stadig kynnere, murringer etc som lurer, men intet skjer. Håper virkelig jeg slipper igangsetting - 2 dager til overtidsktr og igangsetting!! Har prøvd alt av kjerringråd uten effekt. Så nå er det vel bare å slappe av, kose seg så best en kan og få dagene til å gå som gjelder.....

1 dag over termin her.....har trodd fødselen har vært i gang flere netter, men det er kun masrier som stopper igjen.....blir utålmodig av det, for man blir jo så gira når man tror det skjer noe. Slik var det ikke sist gang. Var på sykehuset i går, legen tok en undersøkelse og sa jeg var moden og hadde 1 cm åpning. Så hun tok en hinneløsning/stripping som kanskje kan sette ting i gang. Ikke noe som har skjedd bortsett fra at det er litt ubehagelig der oppe etter at hun romstrerte, litt mensstikninger. Kommet en del blodslim i går kveld, og det er vel selve hinna vil jeg tro. Enn om man kunne vite eksakt dato, blir sprø av å gå her og vente. Misunner de som tar KS i forhold til at de vet hvilken dag det skjer. Litt kontrollfrik, og når man i tillegg har barn fra før, skal det jo planlegges litt....

Jeg er 37+5 idag. Sover forholdsvis godt, litt kvalme og maserier eneste. Føler aldri jeg blir klar nok og gruer meg sånn til å føde. Håper jeg får forvarsel sånn at vi slipper å tilkalle barnevakta midt på natten :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...