Stella&My+2 Skrevet 11. oktober 2013 #26 Skrevet 11. oktober 2013 Har vært på første UL på IVF klinikken i dag,- hørte og så et sterkt bankende hjerte <3 <3 <3 Nå går det plutselig opp for meg at jeg faktisk ER gravid:)
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. oktober 2013 #27 Skrevet 13. oktober 2013 Å, så moro! Var det ul i uke 7? Jeg skal på torsdag, men får gjøre det på hjemsted så jeg slipper reising. Så dere mer enn hjertet, begynt å bli som en bitteliten kropp? Var på tidlig ul med første snuppa i uke 6-7 og hun aå ut som en bitteliten bamsemums og beveget på armene.
maleen Skrevet 14. oktober 2013 #28 Skrevet 14. oktober 2013 Spennende tider her. Vi vet ikke helt hva vi skal tro. Tok en test på lørdag da kom det en ønske strek etter tidsfristen for avlesning hadde gått ut (10 min over), søndag var det en svaaaaak strek, testen i dag var ugyldig da det var bare en strek som ble sterk og en som var fraværede (kontrollstreken) Så da tar vi en ny test i morgen. Testdagen er til onsdag.
Stella&My+2 Skrevet 14. oktober 2013 #29 Skrevet 14. oktober 2013 Å, så moro! Var det ul i uke 7? Jeg skal på torsdag, men får gjøre det på hjemsted så jeg slipper reising. Så dere mer enn hjertet, begynt å bli som en bitteliten kropp? Var på tidlig ul med første snuppa i uke 6-7 og hun aå ut som en bitteliten bamsemums og beveget på armene. Ja i uke 7:) Så ut som en litem reke med hale;-) Helt utrolig!Lykkr til på torsdag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå