Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på første UL på IVF klinikken i dag,- hørte og så et sterkt bankende hjerte <3 <3 <3 Nå går det plutselig opp for meg at jeg faktisk ER gravid:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, så moro! Var det ul i uke 7? Jeg skal på torsdag, men får gjøre det på hjemsted så jeg slipper reising. Så dere mer enn hjertet, begynt å bli som en bitteliten kropp? Var på tidlig ul med første snuppa i uke 6-7 og hun aå ut som en bitteliten bamsemums og beveget på armene.

Skrevet

Spennende tider her. Vi vet ikke helt hva vi skal tro. Tok en test på lørdag da kom det en ønske strek etter tidsfristen for avlesning hadde gått ut (10 min over), søndag var det en svaaaaak strek, testen i dag var ugyldig da det var bare en strek som ble sterk og en som var fraværede (kontrollstreken) Så da tar vi en ny test i morgen. Testdagen er til onsdag.

Skrevet

Å, så moro! Var det ul i uke 7? Jeg skal på torsdag, men får gjøre det på hjemsted så jeg slipper reising. Så dere mer enn hjertet, begynt å bli som en bitteliten kropp? Var på tidlig ul med første snuppa i uke 6-7 og hun aå ut som en bitteliten bamsemums og beveget på armene.

Ja i uke 7:) Så ut som en litem reke med hale;-) Helt utrolig!Lykkr til på torsdag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...