Gå til innhold

Når blir man regnet som masete/desperat når det gjelder å sende sms?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller kommer det an på hva man skriver?

Anonymous poster hash: e8496...905

Skrevet

Kommer an på om man får svar eller ikke. Maks 2 uten svar, mener jeg er en grense

Skrevet

Her er reglene;

Dersom du sender en melding må du vente på svar i tre-fire timer før du kan sende en ny.

Dersom du sender en ny etter tre-fire timer må du vente til du får svar - om du så må vente inn i evigheten.

Alt utover dette er mas!

Anonymous poster hash: ffc03...4eb

Skrevet

Kommer vel mye an på den andre parten. Men det lønner seg nok å tolke svarene man får, om man får noen. Er det korte meldinger tilbake, hva står det i dem, hvor lang tid tar det osv.

Anonymous poster hash: e6939...381
Skrevet

Spørs hvem og hva. Feks en du dater eller i startfasen av et forhold bør man ikke sende en masse meldinger hvis de ikke svarer. Er det samboer, ektefelle så er det helt greit å spamme ned innboksen med mas og gnål og kjeft hvis de ikke har holdt en avtale.

Anonymous poster hash: b71ec...a1a

Skrevet

Følte meg plutselig veldig dum som spør om dette:-P Får alltid svar når jeg sender mld, og det er ikke noe avvisende i svarene. Det kan gå mange dager mellom hver sms også. Men likevel så føler jeg at jeg kanskje blir sett på som desperat. Dette er til en mann som jeg har hatt sex med et par ganger og i begynnelsen ble vi vel enige om å se hvor det førte oss.

Skrevet

Hehe,jeg vet _akkurat_ hvordan du har det,for jeg har også en som jeg har hatt sex med en stund. Han gir uttrykk for at han er interessert,men det er alltid jeg som tar kontakt..Når jeg gjør det,er han bare positiv og gir uttrykk for at han hvert fall  ikke har noe i mot det :)

Så jeg føler meg litt desperat :P

Anonymous poster hash: 85ae1...f36
Skrevet

Så godt å høre at det ikke bare er meg ;) Det er som regel jeg som tar kontakt her også. Han er en del eldre enn meg så tenker litt sånn at han er "voksen" nok til å si ifra. Men no vet jeg ikke helt hva jeg skal skrive uten å virke desperat. Hi

Skrevet

Syns det med å vente i timesvis tydeligvis gjelder venninner også. Er det virkelig noe man gjør med vilje? Jeg svarer alltid med en gang jeg ser mld. Virker vel desperat jeg da :P

Anonymous poster hash: 1c398...d14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...