Gå til innhold

når byttet dere til stor dyne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på fire år jeg som jeg tenkte kanskje skulle få stor dyne...

Anonymous poster hash: fdc77...f2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fikk stor dyne når hun var 2,5 år. Aldri sovet bedre etter det.

Anonymous poster hash: 22046...318
Skrevet

Jeg tenker at hvis et barn selv klarer å dra dyna opp i senga hvis den har havnet på gulvet, da er barnet klar for stor dyne. Det blir sansynligvis stor dyne her snart og han er 2.5.

Skrevet

Oi, såpass ja :) trodde jeg kanskje var litt tidlig ute...begynte å se litt på dyna og lurte på om jeg skulle venta litt....men hadde vel gått dårlig i og med at han har fått noen tøffe sengetrekk, så han vil vel snart ha de på :)

hi

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Stor dyne begynte vi vel med ved ca 2 - 2 1/2 års alder. 

Gjest Dr. Grey
Skrevet

Stor dyne, mener dere da voksenstørrelse eller juniordyne? *grønn* Jeg lurer nemlig også. ;)

Skrevet

Jeg menertvoksendyne når jeg sier stor dyne, men kanskje vi snakker om forskjellige størrelser?

Hi

Skrevet

Lurer også på hva som er stor dyne... :huh:

Vi har den nest minste fra Ikea, er den stor eller liten? Går vel ikke å bruke voksendyne i grindseng vel?

Skrevet

...

Skrevet

Stor dyne er vel voksendyne.

Jeg lurer også på når en bytter ut juniordyna. Min sover ikke i sprinkelseng lenger.

Anonymous poster hash: 3b206...6f4

Skrevet

Våre går rett fra samsoving til egen stor seng (med sengehest) ved to års alder. Kunne gått rett på stor dyne da, men har brukt en juniordyne litt også. Og stor dyne til de små vil si dyne på to meter. Vi voksne bruker 220-lengde. :)

Anonymous poster hash: 265b4...be4

Skrevet

Vel, nå virker ikke dyna så stor (altså voksen dyne 2m) lenger når det har blitt kaldere ute og sønnen min faktisk har den over seg ;) så var nok greit å bytte nå. Han liker å dra den langt opp på høsten/vinteren.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...