Gå til innhold

Ul i morgen etter blødning idag!

Anbefalte innlegg

Er 13+2 idag og oppdaget min største skrekk, blod!! Ikke masse men nok til å bekymre seg, legen hadde ikke tid til å ta meg inn så fikk heldigvis time hos privat jordmor for ul i morgen! Kryss fingre og tær for meg jenter, super nervøs og frykter det verste!

Anonymous poster hash: 60ea0...7f3

Fortsetter under...

Er 13+2 idag og oppdaget min største skrekk, blod!! Ikke masse men nok til å bekymre seg, legen hadde ikke tid til å ta meg inn så fikk heldigvis time hos privat jordmor for ul i morgen! Kryss fingre og tær for meg jenter, super nervøs og frykter det verste!

Ønsker deg lykke til! Håper alt er i skjønneste orden!

Lykke til! Men jeg reagerte på en ting: hadde ikke legen tid til å ta deg inn?? Ei gravid dame med blødninger!? D syns jeg var dårlig prioritering :/

Nei de hadde visst ikke det pga noen av legene fortsatt hadde ferie, så da sa hu dama i skranken at siden det ikke var kraftig blødning så var det ikke akutt! Men greier ikke å gå rundt i uvisshet så da betaler jeg heller for å få sjekket det skikkelig. Legen min pleier å ta så lett på mine bekymringer uansett så håper det blir bedre å gå til en jordmor og få sjekka litt ordentlig.

Annonse

Ul viste en sprell levende liten jente <3 har mest sannsynlig en lett blødende livmortapp, helt ufarlig :)

Så bra!:-) Da kan du senke skuldrene og nyte graviditeten igjen:-)

Anonymous poster hash: 2fc2f...e35

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...