ett til! Skrevet 12. august 2013 #1 Del Skrevet 12. august 2013 jenta mi er nå 3 mnd, og jeg har ikke sett noe mønster om når hun sover, hvor lenge og hvor mange dupper hun har om dagen. Eneste jeg vet er at hun legger seg for natta i 19 tida på kveldene Men det jeg har sett er at noen dager er hun ganske så mye våken,mens noen dager, som i dag, sover hun stort sett hele dagen. Fra hun sto opp i dag i 7 tida, så har hun vært våken max 2 timer.er jo mye igjen av dagen enda, men er det flere som har babyer med slike "sovedager"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #2 Del Skrevet 12. august 2013 Ja, i grunn. Mini her er 6 uker, men har også slike sovedager. Og noen dager hvor han er mye våken. De dagene han har vært mye våken, sover han som regel hele natten. Anonymous poster hash: 1d37c...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fomle84 Skrevet 13. august 2013 #3 Del Skrevet 13. august 2013 Jepp, min er snart 4 måneder og noen dager sover han nesten hele dagen, våkner bare for mat inni mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julie Angelica:) Skrevet 13. august 2013 #4 Del Skrevet 13. august 2013 Sønnen vår er snart 8 uker, og har alltid sovet hele natta fra rundt 21 på kvelden til kl 9 på morgenen. Han får 3 måltider på denne tiden. Noen dager sover han nesten hele tiden, men for det meste har han små dupper på ca 1-1,5 timer. Når han var 2 uker, sov han nesten et døgn i strekk, og var kun våken når han spiste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå