Gå til innhold

Kanskje noen beroligende ord til de som syns de kjenner lite liv : )

Anbefalte innlegg

Jeg er 20+2 med mitt 3. Barn idag. Syns jeg kjenner lite liv i forhold til det mange beskriver her inne.

Kom hjem fra ferie igår og tenkte jeg derfor skulle sjekke hjertelyd idag med angel sôunden min, begynner jo å lure på om det er liv jeg kjenner i det hele tatt siden det går så fort når jeg først kjenner noe ; )

Og der hørte jeg en av de fineste lydene i verden et hjerte som slo 130- 145 slag i min !!!

Nå vet ikke jeg hvor morkake mi ligger da for det har jeg glemt å spørre om på ul.

Det skal jeg prøve å huske å spørre om til onsdag : )

Fortsetter under...

Ja får håpe vi får sånne sovedyr : ) det har jeg hatt to ganger før nemlig. Førstemann var helt ekstrem. Han bare spiste og sov 4 timers økter fra dag 1 !! Men fysiske og aktive har de vært i overkant av i våken tilstand da : )

Kjekt å lese:-)sånn er det her og..veldig rolig enda,og jeg har jo i minne rn gutt som var meget aktiv inni der for 3.5år siden:-) Men jeg kjenner daglig at hun gir meg tegn på at hun er inni der,selv om det minner mer om en liten slange pga bevegelsene..:P

Jeg har ei veldig aktiv jente som lagde masse liv i magen. ..var på oul igår og fikk bekreftet en meget aktiv gutt... :-P min mor har alltid sagt at meg merket h un nesten ikke... og ja..Første natten hjemme fra føden sov jeg hele natten og hun måtte vekke meg på morgenen for å gi meg mat... tror teorien deres stemmer! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...