Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Kan man ta for mye synarela...? Har vært noen ganger jeg har tatt ekstra sprayer pga følt det ikke kom nok ut... Og andre ganger har jeg nyst..? Den dagen jeg skulle bytte beholder (etter 15 dager) ble beholderen helt tom... Kan man ta for mye av den...? Hva skjer evt. Da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke tatt synarela, men suprecur. Der står det i alle fall at det er bedre å ta for mye enn for lite, og at det ikke gjør noe om man sprayer en ekstra gang hvis man er usikker. Det går nok veldig bra:-)

Skrevet

Huff.... Håper det er samme "motto" for synarela.....:P

Skrevet

Har du lest pakningsvedlegget?? Står kanskje noe om det der?

Skrevet

Nei ikke som jeg kan se....

Skrevet

i pakningsvedlegget står det: "du må ikke ta en dobbel dose som erstatning for en glemt dose". så da er det kanskje ikke meningen at man skal ta en dobbeldose dersom man føler at det er kommet lite ut? 

jeg holder meg i alle fall alltid til den ene spruten selv de gangene når jeg føler det er kommet lite ut. noen ganger kjenner man det vel sikkert veldig godt at man får i seg spruten, mens andre ganger kjenner man det ikke så godt. har sikkert noe med hvor mye gurke du har i nesa fra før når du sprayer inn, og sikkert også avhengig av hvordan du holder flaska (hvor du treffer i nesa).

og angående nysing, så står det i pakningsvedlegget til nesesprayen Synarel (som inneholder samme virkestoff som Synarela) at dersom man nyser mens man sprayer eller direkte etter at man har sprayet så anbefales det å ta ny dose...

Skrevet

Ja... Sant jeg har lest det med ikke dobbel dose for å erstatte glemt dose osv.. Men får bare håpe dette går i boks... Har ganske vondt i magen k dag og skal starte på sprøyter :o. Men følte mensen aldri kom i gang denne Mnd, fikk det på mandagaskvelden og det gikk bort tirsdagskvelden.. Kun bittegranne iløpet av onsdag og torsdag... På mandag og i går kom det på papiret.. Så lurer på om jeg kan fortsette sprøyter eller ei..:o veldig lyst å ringe de jeg er hos men føler jeg har mast så...:P

Skrevet

ring dem!!! for all del! drit i at du føler at du maser! det er ikke verdt det å la være å ta kontakt. denne prosessen er vanskelig nok som den er, om ikke man skal måtte gå igjennom den ekstra mange ganger fordi man ikke turde å stille noen spørsmål....

alltid spør for sikkerhets skyld er mitt motto. jeg tenkte ikke sånn i begynnelsen, men etter at legene i begynnelsen gjorde en del feil med meg så er holdningen min forandret. nå spør jeg om alt, og dobbeltsjekker alt hvis jeg føler det kan være noe feil med min første oppfattelse av tingene. bedre å spør en gang for mye enn for lite!!

Skrevet

Jeg spurte dem og de sa at mensen var uregelmessig når jeg gikk på synarela så det var helt vanlig.. Så kunne begynne på sprøyter uten bekymring.. Hehe.. Så nå har jeg akkurat satt min 3. Sprøyte denne gangen... Teller ned til ul med sprøytene... Haha...! Måtte legge frem akkurat 9 stk:p haha... Må ha noe å se frem til:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...