Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Del Skrevet 12. august 2013 Vi har ei snelle på 7 mnd som jeg begynte med nattavvenning fra puppen i natt , noe som gikk forholdsvis greit. Etter flere uker med mye tull på nettene og småpupping var det på tide med å slutte på natten iallefall. Selvsagt ble det endel gråt, men var hos henne til hun roet seg slik at hun visste at jeg var der for henne og trøstet. Men når morgenen kom og endelig skulle hun få frokostpuppen i sofaen, nei da var det en annen lyd i pipa. Tror dere jammen meg ikke at frøken fryd her var uberfornærmet og skuflet bort puppen med en bestemt mine?! Hun obestemte seg etter en halvtimes tid at hun var ganske sulten og ville ha mat, men da tok hun ganske hardt i og var egentlig litt sinna om jeg skal være ærlig, hehe. Noen andre som har småtroll med hevntanker etter en natt uten pupp? ;-) Anonymous poster hash: 4783c...f4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apple80 Skrevet 13. august 2013 #2 Del Skrevet 13. august 2013 Hehe..morsom reaksjon. Jeg har planlagt avvenning når pappan begynner i permisjon om en ukes tid.spent på reaksjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amygdala84 Skrevet 14. august 2013 #3 Del Skrevet 14. august 2013 Det var da også en reaksjon Har hun vært slikt påfølgende morgener også? Min baby, da sju måneder, var ikke uinteressert da hun ble båret inn av far etter første natt uten pupp, ganske glupsk egentlig. Nå, en måned senere, har hun begynt å tulle på natten igjen, så straks er vi på ny runde (men gruer meg ikke like mye i forkant denne gangen som jeg gjorde sist) hvor far tar avvenning på nettene og jeg låser meg inne på gjesterommet med ørepropper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå