Gå til innhold

Oppsigelse i foreldrepermisjonen.

Anbefalte innlegg

Jeg har ett spørsmål da jeg kommer til å si opp min stilling mens jeg er i foreldrepermisjon. Jeg misstrives i jobben min, har hatt møter på møter med sjefen og bedrifthelsetjenesten, legen osv, uten at det har blitt noe som helst bedring.. Har nå gått så langt at jeg har bestemt meg for å si opp jobben min når jeg er i permisjon med mini'n, så jeg slipper å komme tilbake dit etter endt permisjon. Er dette noe jeg bør si ifra om nå på forhånd? Siden jeg allerede vet at det er uaktuelt å komme tilbake.

Er det noen som har erfaring med å søke jobb mens man er i permisjon som vil dele dette, hadde jeg også satt veldig stor pris på det! :)

Anonymous poster hash: e970d...4b0

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144071528-oppsigelse-i-foreldrepermisjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sjekket opp og vet at om man sier opp i permisjonstiden, løper oppsigelsen med en gang, ikke etter endt permisjon.. Blir man sagt opp er saken en annen og da jobber man ut oppsigelsestiden etter endt permisjon..

Har hørt det er utrolig mange som sier det er omtrent umulig å få jobb når man søker i permisjonstiden...? Da svært få ønsker å ansette småbarnsforeldre, grunnet mye syke barn og lignende første år i barnehagen ;)

Anonymous poster hash: e970d...4b0

Min plan er og å si opp min deltidsjobb i permisjontiden..og håper på å finne meg en "ordentlig" jobb etter endt permisjon, da jeg er ferdig med min bachelor til våren...håååååper jeg finner noen som vil ansette meg da..nyutdannet og rett fra permisjon..hm :)

Du kan si opp i permisjonen og oppsigelsestiden løper da mens du er i permisjon. Hvis jobben utbetaler lønn til deg og får det refundert fra NAV ville jeg sagt opp når det er 3 hele mnd igjen av permisjonen din. F.eks hvis du har permisjon til 15 mai så si opp i januar. Da løper oppsigelsestiden din ut april. :)

Anonymous poster hash: 14d2a...4f5

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...