Gå til innhold

Karpaltunnel syndrom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det litt til vanlig da jeg jobber mye foran dataskjerm, men det blir verre når jeg er gravid. Det varierer hvor plagsomt det er, men det er ikke så plagsomt for meg at jeg vurderer å få gjort noe med det.

Kun vondt om jeg dunker "kulen" på sena i noe egentlig. Har det bare på venstre håndledd

Jeg har det, ble operert for ca 8 år siden ... Er mest på høyre hånd og har forverret seg kraftig nå og er veldig betent siden jeg er gravid i uke 34 :(

Ellers er hånden fin så lenge jeg ikke belaster den, så operasjonen hjalp endel :)

Jeg hadde dette i begge hendene i forrige svangerskap og det var sannelig ikke kjekt...fra ca uke 32 hvis jeg husker rett.

Det gikk heldigvis over etter fødsel, ikke umiddelbart men ble raskt bedre og etter hvert helt symptomfri.

Går og venter på å få det denne gangen også men har holdt seg borte enn så lenge:)

Er selv 38+5 i dag, og begynte å merke dette like før helgen..leste meg opp på nettet og fant ut at det måtte være dette her..dro til legen i dag og han bekreftet det! Uff..våkner hver natt med store smerter i begge armene helt opp til skuldrene..så vidt jeg klarer å kle på meg om morgenen, og i dag i dusjen var det vanskelig å vaske håret...sliter med å skjære brød, vri en vaskeklut, åpne en skrukork..you name it..! Meeen, det er vel som med de fleste gravidplager at det forhåpentligvis forsivnner så snart babyen et ute :)

HI

Annonse

Huff det er forferdelig å ha det sånn, for meg var det definitivt det verste med hele svangerskapet sist...Men det blir bedre etter fødsel i alle fall!

Jeg prøvde kiropraktorbehandling, akupunktur, massasje og alt mulig for jeg ble veldig sliten og desperat - men kan vel ikke si at jeg fant noen mirakelkur :)

Enkelte synes en håndskinne om natten hjelper, er kanskje verdt et forsøk...

Har slitet med dette siden uke 18 ca... Har egentlig bare blitt verre :( trøster meg med det går over etter fødsel.

Jeg sover med håndskinner om natten når det er verst og bruker de på dagtid til tider.

Har ikke funnet noen mirakel kur selv dessverre

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...