Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #1 Skrevet 12. august 2013 Syns huske jeg leste i en tråd en gang at strikken ble ødelagt.. Noen som vet? Akkurat fått meg trommel Anonymous poster hash: 28c86...a7e
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 12. august 2013 #2 Skrevet 12. august 2013 hehe.. kremt.. Jeg er klesvaskeren her i hus, sambo er helt uduglig til det Men uuuansett, jeg har alltid hevd ALT (bortsett fra ull) i tørketrommelen jeg. BB boxerne også går rett inn. Og de kommer ut igjen like fine Har gjort det i 4 år snart.. Går nok bra
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 Her går de i tørketrommelen. De blir mer slitt av det slik alt tøy blir av tørketrommel, men ikke mer enn vi kan tåle. Anonymous poster hash: efc79...b0d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #4 Skrevet 12. august 2013 Her i huset går også alt av 60 grader vask (inkøudert undertøy) i trommelen uten problemer. 40 graders (vanlig tøy m.m) blir hengt opp ds jeg syns tøyet blir mer slitt og styggere i trommelen. Men aldri opplevd at boxerne/strikken i dem blir ødelagt. Anonymous poster hash: b15a4...aa5
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 12. august 2013 #5 Skrevet 12. august 2013 Det står på dem at de ikke tåler det, og jeg har i hvertfall sett at strikken er helt krøllete hjemme hos søsteren min, hun tromler dem. Og her er det ikke en skrukk på dem de er i mine øyne såpass dyre at jeg vet ikke om jeg hadde orket å ta sjansen. Kanskje testet med et par noen ganger først. Kan jo være forskjell på tromlene, og de nyeste bruker en ny teknologi som utnytter varmen bedre, det har sikkert litt å si?
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #6 Skrevet 12. august 2013 Står vel hvordan den skal vaskes på lappen i ræva på den vel? Bare å lese det!!!! Anonymous poster hash: 5e601...870
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #7 Skrevet 12. august 2013 Truser som ikke går i tørketromlen kan like godt kastes. Mulig noen får dårligere strikk etter 50 runder eller så, men her hives alt undertøy i tromelen, uansett hva som står på lappen. Det som ikke tåler den behandlingen kastes. Anonymous poster hash: 342eb...79f
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Truser som ikke går i tørketromlen kan like godt kastes. Mulig noen får dårligere strikk etter 50 runder eller så, men her hives alt undertøy i tromelen, uansett hva som står på lappen. Det som ikke tåler den behandlingen kastes. Anonymous poster hash: 342eb...79f Enig. Jeg har ikke plass til å henge opp alt som "ikke" kan tromles. Anonymous poster hash: 8be39...a8d
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #9 Skrevet 12. august 2013 Jeg gjør det, men mange har gått i stykker av det. Strikken løsner fra stoffet. Når jeg ikke hadde tørketrommel hadde jeg de i årevis. Anonymous poster hash: 7fb6d...096
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #10 Skrevet 12. august 2013 Hos oss går all 60 graders vask i tørketrommelen. Vanlige klær og annet 30-50 graders vask blir hengt opp til tørk. På sommeren henger jeg som regel ut sengetøyet og noen håndklær, men ellers går det i tørketrommelen. Både mine og mannen sine Bjørn Borg boxere er like fine etter flere år i tørketrommel. Anonymous poster hash: b9c1f...f8c
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #11 Skrevet 12. august 2013 Takk for svar HI Anonymous poster hash: 28c86...a7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå