Gå til innhold

Kan Bjørn Borg boxere i tørketrommel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns huske jeg leste i en tråd en gang at strikken ble ødelagt.. Noen som vet?

Akkurat fått meg trommel :)

Anonymous poster hash: 28c86...a7e

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

hehe.. kremt.. Jeg er klesvaskeren her i hus, sambo er helt uduglig til det :P Men uuuansett, jeg har alltid hevd ALT (bortsett fra ull) i tørketrommelen jeg. BB boxerne også går rett inn. Og de kommer ut igjen like fine :) Har gjort det i 4 år snart.. 

Går nok bra :)

Skrevet

Her går de i tørketrommelen. De blir mer slitt av det slik alt tøy blir av tørketrommel, men ikke mer enn vi kan tåle.

Anonymous poster hash: efc79...b0d

Skrevet

Her i huset går også alt av 60 grader vask (inkøudert undertøy) i trommelen uten problemer. 40 graders (vanlig tøy m.m) blir hengt opp ds jeg syns tøyet blir mer slitt og styggere i trommelen. Men aldri opplevd at boxerne/strikken i dem blir ødelagt.

Anonymous poster hash: b15a4...aa5

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Det står på dem at de ikke tåler det, og jeg har i hvertfall sett at strikken er helt krøllete hjemme hos søsteren min, hun tromler dem. Og her er det ikke en skrukk på dem :P de er i mine øyne såpass dyre at jeg vet ikke om jeg hadde orket å ta sjansen. Kanskje testet med et par noen ganger først. Kan jo være forskjell på tromlene, og de nyeste bruker en ny teknologi som utnytter varmen bedre, det har sikkert litt å si?

Skrevet

Står vel hvordan den skal vaskes på lappen i ræva på den vel? Bare å lese det!!!!

Anonymous poster hash: 5e601...870
Skrevet

Truser som ikke går i tørketromlen kan like godt kastes. Mulig noen får dårligere strikk etter 50 runder eller så, men her hives alt undertøy i tromelen, uansett hva som står på lappen. Det som ikke tåler den behandlingen kastes.

Anonymous poster hash: 342eb...79f
Skrevet

Truser som ikke går i tørketromlen kan like godt kastes. Mulig noen får dårligere strikk etter 50 runder eller så, men her hives alt undertøy i tromelen, uansett hva som står på lappen. Det som ikke tåler den behandlingen kastes.

Anonymous poster hash: 342eb...79f

Enig. Jeg har ikke plass til å henge opp alt som "ikke" kan tromles.

Anonymous poster hash: 8be39...a8d

Skrevet

Jeg gjør det, men mange har gått i stykker av det. Strikken løsner fra stoffet. Når jeg ikke hadde tørketrommel hadde jeg de i årevis.

Anonymous poster hash: 7fb6d...096

Skrevet

Hos oss går all 60 graders vask i tørketrommelen. Vanlige klær og annet 30-50 graders vask blir hengt opp til tørk. På sommeren henger jeg som regel ut sengetøyet og noen håndklær, men ellers går det i tørketrommelen. Både mine og mannen sine Bjørn Borg boxere er like fine etter flere år i tørketrommel.

Anonymous poster hash: b9c1f...f8c

Skrevet

Takk for svar :)

HI

Anonymous poster hash: 28c86...a7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...