Gå til innhold

baby 9mnd'r.......

Cissi's jenter

Anbefalte innlegg

Den siste uka hr mini vært veldig sutrete.. Sutrer, hyler og skriker til alt.... Var feber syk for 1uke siden, å etter det spiser og sover hun dårlig. Vil ikke leke alene, ikke skiftes på. Ikke sitte på fanget. Vi kan ikke være utav øyesyn... Er det noen forslag på hvorfor hun plutselig er slik? Noen råd?

På forhånd, TAKK;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jenta mi er også 9 mnd og før en uke siden er det så og si slutt på å sove både natt og dag:( suttrer og klager , vil ikke stelles eller være på gulvet alene hun vil svært lite.. aner ikke hav som skjer, hun har vært det blideste baby man kan tenke seg frem til nå.. jeg tenker at det kansje er utvilingsprang siden hun plutselig de siste dagene har begynt å prøve å krype pluss hun sier flere ord en tidligere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også.....kan ikke smøre meg ei brødskive engang. hun hyler ved beina mine hvis hun ikke har noe skikkelig spennende å leke med. Får ikke laget middag heller uten litt hjelp fra pappan. Hun vil ingenting. Men hvis jeg setter meg ned på gulvet sammen med henne å leker,så er alt bare bra ;) Har jo litt annet jeg skulle gjort også da, men nå må jeg bare prioritere å være med henne hele tiden for hvis ikke blir det hyl og skrik. Hun er 9 mnd også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Separasjonsangst...?! Og/eller utviklingssprang....?! Det kommer vel rundt denne alderen...? Vi opplever det allerede nå, ved 7 mnd alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...