Gå til innhold

Trønderjentene :)

Anbefalte innlegg

Prøver meg på en tråd jeg....jeg roper ut er det noen Trøøøønderjenter her :) ??????

Jeg er 29 år fra Levanger, har ei 2 år gammel datter og venter en liten en til i Februar- gleder meg masse :) Hadde vært koselig om det var andre fra samme området i landet som vil følges ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144071377-tr%C3%B8nderjentene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig at det var noen som svarte da :) Når er terminen deres da, og hvorda har svangerskapet vært så langt ?

Jeg har 22.februar..og er ganske fersk på 2.trimester...godt å ha kommet så langt! Jeg har vært på to UL (uke 7 og uke 12) pga IVF og blødning i uke 8- og alt så bra ut heldigvis :)

Noen flere som har vært på UL..kanskje noen vet kjønn også?

Jeg har ennå mye kvalme og lite energi... satser på at det stemmer at formen tar seg opp etter uke 12 denne gangen...sist svangerskap spydde jeg hver dag helt til uke 22.. men dette svangerskapet har vært annerledes, så det er lov å håpe :-)

Jeg har termin 19.november og veeeldig glad for å være kommet så langt. Har som sagt en gutt på 3 år og venter en jente denne gangen. Har vært på 3 UL jeg da pga missed abotion i oktober-12 i uke 14. Denne gangen er alt ok og kjenner nå daglig MYE aktivitet.

Har vært mye dårlig (helt frem til uke 22), men er nå i toppform tross litt sliten og mye kynnere:)

Håper bare nå de siste 3 månedene går fort, og det gjør de nok.

Annonse

Jeg bor også i Trøndelag, men er inflytter så vil ikke påstå at jeg er trønder. Bor i Trondheim og venter min første i februar. Termin 27. Februar.

Har vært veldig sliten og dårlig matlyst så langt, men merker heldigvis at jeg har fått litt mer energi siste uka. Skal på ultralyd (privat) på mandag å se om alt står bra til.

Her blir det nok Levanger viss alt går som normalt :-)

Jeg har vært på første sjekk hos legen i dag..hadde håpet å få høre hjertelyd, men fikk ikke det da. Det er to uker siden UL nå, og jeg synes det er litt vanskelig at det går så lenge mellom hver gang jeg får se et livstegn...gleder meg såå til å begynne å kjenne liv!! Når kjente dere første gang dere som har begynt å kjenne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...