Bustetroll Skrevet 11. august 2013 Forfatter #76 Skrevet 11. august 2013 Jeg skjønner at mye av dette er irriterende, men hva er problemet med at noen kjøper pølser til frokost? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Lol, det er ikke et problem. Men .. Man blir generelt lei av folk som kommer å kjøper pølser hele tiden når man jobber med det.. Det er jo tross alt ikke mat. Og når folk kjøper det til frokost.. Fysj. Men deres valg, så klart.Men... Selv om man kjøper pølser om morgenen er det ikke sikkert det er frokost. Da jeg jobbet turnus hendte det innimellom at jeg kjøpte pølse el.l på vei hjem fra nattevakt før jeg skulle legge meg. Altså var det 'kveldsmat' for meg, ikke frokost. Anonymous poster hash: 81238...4af Det er faste kunder som regel, som kommer innom og kjøper pølser hver dag. Og jo, det er til frokost, for de jobbet på kontorbygget bak stasjonen. Hehe.Jeg skjønner likevel ikke hvorfor det irriterer deg... det er jo deres egen sak, og går ikke utover deg på noen som helst måte? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Irriterer du deg ikke over noen ting du?Si du hadde jobbet i en lekebutikk.. Du hadde en dame som var fast kunde, som kom innom og gav barnet sitt en gave HVER dag, fordi barnet maste. Hadde ikke du etter 7 år begynt å irritere deg litt over den kunden da? Ingen av innleggene man leser her på dib som er irriterende går spesielt ut over noen heller, men man sitter fortsatt å svarer negatvit og forteller hvor dumme folk er? Det blir det samme. Alle irriterer seg over ting. Sånn er det bare. Og når man har servert pølser til folk i 7 år..Er man ganske lei av de samme (ofte tykke) folka som kommer dag ut og inn, og bestiller pølsemeny til frokost.. Morgengrettne, shabby "Jeg skal ha en baconpølse jeg.. i brød og lompe.. med rekesalat og løk". Da tenker jeg ÆSJ. Jada, deres valg, og det går ikke ut over meg. men jeg har mest lyst til å si "Hallo, hva med et eple/brød/baguette og en kaffe isteden?" Jeg ser da også daglig massevis av folk som gjør ting som ikke er bra for dem (røykere for eksempel), men så lenge det bare går ut over dem selv, så irriterer det meg ikke det minste nei. Eksempelet ditt ville jeg derimot reagert på fordi det ikke bare hadde gått ut over moren selv, men et uskyldig barn som hadde blitt kraftig bortskjemt. Et voksent menneske som kjøper pølse til seg selv til frokost hver dag hadde vel bare vært en artig kuriositet. Maks. Anonymous poster hash: 13ac8...767 Jaja, men fortsett å være perfekt du da, å la meg irritere meg over pølsespiserene mine. Herregud. Sitter du der å blir fornærmet bare fordi noen er uenig med deg? Det blir litt dumt altså. Anonymous poster hash: 81238...4af Er ikke fornærmet ? Men jeg må få lov til å irritere meg over noe, uten å få høre at det er "feil". Det er INGEN som har sagt det er feil, men dette er et forum. Der er der lov å si at man er uenig. Tro det eller ei. Det å si at man er uenig er ikke det samme som P si at ditt syn er feil. Og det å si slikt som 'fortsett å være perfekt du da' vitner om umodenhet og manglende evne til å takle at andre ikke tenker som deg. Og du fremstår som fornærmet. Anonymous poster hash: 81238...4af Ok. Er ikke fornærmet, og klarer fint å takle at andre er uenige. Men visse ting gidder jeg ikke diskutere frem og tilbake i evigheter. Spesielt ikke når jeg får som svar "Jeg gjør alt det som er riktig, du tar bare feil og du er dum"--type svar
Amabolla Skrevet 11. august 2013 #77 Skrevet 11. august 2013 Kunder som ikke avbestiller timeavtalene sine hvis de ikke kan komme. Jeg går på provisjon, kommer ikke kunden så tjener jeg ikke penger. Så husk på det når du har bestilt time hos en frisør, og av en eller annen grunn ikke rekker den: ring og avbestill! Gi oss en sjangs til å få inn en ny kunde så vi slipper ubetalt dødtid.
*Yuna* Skrevet 11. august 2013 #78 Skrevet 11. august 2013 10 år siden jeg jobbet i butikk, men det posestyret gikk meg på nervene Spurte jeg om de skulle ha pose: selvfølgelig skal jeg ha det, skal jeg putte det i lommene da liksom?' Ga jeg de pose uten å spørre : Har jeg sagt jeg skal ha pose?! Umulig å gjøre fornøyd
BareMas Skrevet 11. august 2013 #79 Skrevet 11. august 2013 Lyver! Jeg jobber i brillebutikk, og oftere enn man kan tenke seg kommer kundene inn med briller som er bøyd og tøyd i alle retninger, og det er helt åpenbart at de enten har sittet, tråkket på den eller at et barn eller en hund har fått tak i brillen. Så kommer de til meg å kaller det en garantisak "brillen har jo kun vært på nesen eller i etuiet , ingen som har vært borti denne nei!" Ikke lyv til meg, jeg begynte ikke i denne jobben i går!
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #80 Skrevet 11. august 2013 Jeg skjønner at mye av dette er irriterende, men hva er problemet med at noen kjøper pølser til frokost? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Lol, det er ikke et problem. Men .. Man blir generelt lei av folk som kommer å kjøper pølser hele tiden når man jobber med det.. Det er jo tross alt ikke mat. Og når folk kjøper det til frokost.. Fysj. Men deres valg, så klart.Men... Selv om man kjøper pølser om morgenen er det ikke sikkert det er frokost. Da jeg jobbet turnus hendte det innimellom at jeg kjøpte pølse el.l på vei hjem fra nattevakt før jeg skulle legge meg. Altså var det 'kveldsmat' for meg, ikke frokost. Anonymous poster hash: 81238...4af Det er faste kunder som regel, som kommer innom og kjøper pølser hver dag. Og jo, det er til frokost, for de jobbet på kontorbygget bak stasjonen. Hehe.Jeg skjønner likevel ikke hvorfor det irriterer deg... det er jo deres egen sak, og går ikke utover deg på noen som helst måte? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Irriterer du deg ikke over noen ting du?Si du hadde jobbet i en lekebutikk.. Du hadde en dame som var fast kunde, som kom innom og gav barnet sitt en gave HVER dag, fordi barnet maste. Hadde ikke du etter 7 år begynt å irritere deg litt over den kunden da? Ingen av innleggene man leser her på dib som er irriterende går spesielt ut over noen heller, men man sitter fortsatt å svarer negatvit og forteller hvor dumme folk er? Det blir det samme. Alle irriterer seg over ting. Sånn er det bare. Og når man har servert pølser til folk i 7 år..Er man ganske lei av de samme (ofte tykke) folka som kommer dag ut og inn, og bestiller pølsemeny til frokost.. Morgengrettne, shabby "Jeg skal ha en baconpølse jeg.. i brød og lompe.. med rekesalat og løk". Da tenker jeg ÆSJ. Jada, deres valg, og det går ikke ut over meg. men jeg har mest lyst til å si "Hallo, hva med et eple/brød/baguette og en kaffe isteden?" Jeg ser da også daglig massevis av folk som gjør ting som ikke er bra for dem (røykere for eksempel), men så lenge det bare går ut over dem selv, så irriterer det meg ikke det minste nei. Eksempelet ditt ville jeg derimot reagert på fordi det ikke bare hadde gått ut over moren selv, men et uskyldig barn som hadde blitt kraftig bortskjemt. Et voksent menneske som kjøper pølse til seg selv til frokost hver dag hadde vel bare vært en artig kuriositet. Maks. Anonymous poster hash: 13ac8...767 Jaja, men fortsett å være perfekt du da, å la meg irritere meg over pølsespiserene mine.Herregud. Sitter du der å blir fornærmet bare fordi noen er uenig med deg? Det blir litt dumt altså. Anonymous poster hash: 81238...4af Er ikke fornærmet ? Men jeg må få lov til å irritere meg over noe, uten å få høre at det er "feil". Det er INGEN som har sagt det er feil, men dette er et forum. Der er der lov å si at man er uenig. Tro det eller ei. Det å si at man er uenig er ikke det samme som P si at ditt syn er feil. Og det å si slikt som 'fortsett å være perfekt du da' vitner om umodenhet og manglende evne til å takle at andre ikke tenker som deg. Og du fremstår som fornærmet. Anonymous poster hash: 81238...4af Nå må du gi deg, hi virker ikke fornærmet. Alt kan tolkes, og du tolker helt feil. Man kan bli irritert uten å yte dårlig service altså! Anonymous poster hash: 3a538...432
Bustetroll Skrevet 11. august 2013 Forfatter #81 Skrevet 11. august 2013 Lyver! Jeg jobber i brillebutikk, og oftere enn man kan tenke seg kommer kundene inn med briller som er bøyd og tøyd i alle retninger, og det er helt åpenbart at de enten har sittet, tråkket på den eller at et barn eller en hund har fått tak i brillen. Så kommer de til meg å kaller det en garantisak "brillen har jo kun vært på nesen eller i etuiet , ingen som har vært borti denne nei!" Ikke lyv til meg, jeg begynte ikke i denne jobben i går! Haha.. Hadde en del sånne i lekebutikken også.. kommer tilbake med leker som demener har blitt prøvd "en gang". Så ser man tydelig slitasje på tingen. F.eks et akebrett som kunden mente en 2'åring hadde sittet på EN gang, så ble det sprekk i det.. Når man satte akebrettet på gulvet, så man tydelig at en godt voksen mann/dame hadde sittet der, antakelig med barnet på fanget. Det var også skrapet opp under, og godt brukt:p I noen tilfeller gir jeg kunden penger tilbake for å være snill.. Men da fikk jeg sjefen på nakken ja.. Og han er KOKO
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #82 Skrevet 11. august 2013 Tipper jeg har hvert en irriterende kunde på bensinstasjon. Jeg har greidd hele to ganger å stukket av uten å betale for bensinen. Jeg glemmer at man må betale før man fyller og ikke etterpå. Heldigvis har det hvert snille ansatte på bensinstasjonen som har sørget for at jeg ikke har betalt for nestemann sin bensin og at de har sagt at det var helt greit at jeg kom inn senere å gjorde opp for meg. (i stedet for å anmelde meg for tyveri) Anonymous poster hash: 7362b...b9d
Bustetroll Skrevet 11. august 2013 Forfatter #83 Skrevet 11. august 2013 Tipper jeg har hvert en irriterende kunde på bensinstasjon. Jeg har greidd hele to ganger å stukket av uten å betale for bensinen. Jeg glemmer at man må betale før man fyller og ikke etterpå. Heldigvis har det hvert snille ansatte på bensinstasjonen som har sørget for at jeg ikke har betalt for nestemann sin bensin og at de har sagt at det var helt greit at jeg kom inn senere å gjorde opp for meg. (i stedet for å anmelde meg for tyveri) Anonymous poster hash: 7362b...b9d Da har du jo ikke stukket av ?Hadde du stukket av, hadde du jo kjørt din vei og ikke kommet tilbake, hehe. Alle kan gjøre feil. jeg tenker mer på de som gjør det med vilje og tror de slipper unna ved å late som om de skallegge igjen et bankkort som er falsk eller noe.. Og man blir uansett ikke anmeldt for tyveri, hehe. De som faktisk stjeler, får kun regning i posten, med et tillegg på 200 kr i "bot". Ikke noe politi inn i bildet.. Det er helt uakseptabelt spør du meg.. Du kan bli anmeldt for å stjele en sjokolade til 10 kr, men å stjele bensin for 999 kr, det er greit liksom...
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #84 Skrevet 11. august 2013 Jeg skjønner at mye av dette er irriterende, men hva er problemet med at noen kjøper pølser til frokost? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Lol, det er ikke et problem. Men .. Man blir generelt lei av folk som kommer å kjøper pølser hele tiden når man jobber med det.. Det er jo tross alt ikke mat. Og når folk kjøper det til frokost.. Fysj. Men deres valg, så klart. Men... Selv om man kjøper pølser om morgenen er det ikke sikkert det er frokost. Da jeg jobbet turnus hendte det innimellom at jeg kjøpte pølse el.l på vei hjem fra nattevakt før jeg skulle legge meg. Altså var det 'kveldsmat' for meg, ikke frokost. Anonymous poster hash: 81238...4af Det er faste kunder som regel, som kommer innom og kjøper pølser hver dag. Og jo, det er til frokost, for de jobbet på kontorbygget bak stasjonen. Hehe. Jeg skjønner likevel ikke hvorfor det irriterer deg... det er jo deres egen sak, og går ikke utover deg på noen som helst måte? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Irriterer du deg ikke over noen ting du? Si du hadde jobbet i en lekebutikk.. Du hadde en dame som var fast kunde, som kom innom og gav barnet sitt en gave HVER dag, fordi barnet maste. Hadde ikke du etter 7 år begynt å irritere deg litt over den kunden da? Ingen av innleggene man leser her på dib som er irriterende går spesielt ut over noen heller, men man sitter fortsatt å svarer negatvit og forteller hvor dumme folk er? Det blir det samme. Alle irriterer seg over ting. Sånn er det bare. Og når man har servert pølser til folk i 7 år..Er man ganske lei av de samme (ofte tykke) folka som kommer dag ut og inn, og bestiller pølsemeny til frokost.. Morgengrettne, shabby "Jeg skal ha en baconpølse jeg.. i brød og lompe.. med rekesalat og løk". Da tenker jeg ÆSJ. Jada, deres valg, og det går ikke ut over meg. men jeg har mest lyst til å si "Hallo, hva med et eple/brød/baguette og en kaffe isteden?" Jeg ser da også daglig massevis av folk som gjør ting som ikke er bra for dem (røykere for eksempel), men så lenge det bare går ut over dem selv, så irriterer det meg ikke det minste nei. Eksempelet ditt ville jeg derimot reagert på fordi det ikke bare hadde gått ut over moren selv, men et uskyldig barn som hadde blitt kraftig bortskjemt. Et voksent menneske som kjøper pølse til seg selv til frokost hver dag hadde vel bare vært en artig kuriositet. Maks. Anonymous poster hash: 13ac8...767 Åh faderullan, SÅ du kverulerer!!! Hva vil du frem til? At hi skal 'innrømme' at pølsespisende morgenfugler ikke irriterer henne? Hvor vil du med maset ditt??? Du kupper jo hele tråden. Snakk om irritasjonsmoment - aaarrrrggggghhhhhh Anonymous poster hash: 51b86...2aa
Bustetroll Skrevet 11. august 2013 Forfatter #85 Skrevet 11. august 2013 Jeg skjønner at mye av dette er irriterende, men hva er problemet med at noen kjøper pølser til frokost? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Lol, det er ikke et problem. Men .. Man blir generelt lei av folk som kommer å kjøper pølser hele tiden når man jobber med det.. Det er jo tross alt ikke mat. Og når folk kjøper det til frokost.. Fysj. Men deres valg, så klart. Men... Selv om man kjøper pølser om morgenen er det ikke sikkert det er frokost. Da jeg jobbet turnus hendte det innimellom at jeg kjøpte pølse el.l på vei hjem fra nattevakt før jeg skulle legge meg. Altså var det 'kveldsmat' for meg, ikke frokost. Anonymous poster hash: 81238...4af Det er faste kunder som regel, som kommer innom og kjøper pølser hver dag. Og jo, det er til frokost, for de jobbet på kontorbygget bak stasjonen. Hehe. Jeg skjønner likevel ikke hvorfor det irriterer deg... det er jo deres egen sak, og går ikke utover deg på noen som helst måte? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Irriterer du deg ikke over noen ting du?Si du hadde jobbet i en lekebutikk.. Du hadde en dame som var fast kunde, som kom innom og gav barnet sitt en gave HVER dag, fordi barnet maste. Hadde ikke du etter 7 år begynt å irritere deg litt over den kunden da? Ingen av innleggene man leser her på dib som er irriterende går spesielt ut over noen heller, men man sitter fortsatt å svarer negatvit og forteller hvor dumme folk er? Det blir det samme. Alle irriterer seg over ting. Sånn er det bare. Og når man har servert pølser til folk i 7 år..Er man ganske lei av de samme (ofte tykke) folka som kommer dag ut og inn, og bestiller pølsemeny til frokost.. Morgengrettne, shabby "Jeg skal ha en baconpølse jeg.. i brød og lompe.. med rekesalat og løk". Da tenker jeg ÆSJ. Jada, deres valg, og det går ikke ut over meg. men jeg har mest lyst til å si "Hallo, hva med et eple/brød/baguette og en kaffe isteden?" Jeg ser da også daglig massevis av folk som gjør ting som ikke er bra for dem (røykere for eksempel), men så lenge det bare går ut over dem selv, så irriterer det meg ikke det minste nei. Eksempelet ditt ville jeg derimot reagert på fordi det ikke bare hadde gått ut over moren selv, men et uskyldig barn som hadde blitt kraftig bortskjemt. Et voksent menneske som kjøper pølse til seg selv til frokost hver dag hadde vel bare vært en artig kuriositet. Maks. Anonymous poster hash: 13ac8...767 Åh faderullan, SÅ du kverulerer!!! Hva vil du frem til? At hi skal 'innrømme' at pølsespisende morgenfugler ikke irriterer henne? Hvor vil du med maset ditt??? Du kupper jo hele tråden. Snakk om irritasjonsmoment - aaarrrrggggghhhhhh Anonymous poster hash: 51b86...2aa Fnis. Jeg forstår at det virker rart at jeg irriterer meg over det. Men alle har sitt. Jeg vet godt at der jeg er stamkundem gjør jeg garantert noe son irriterer de bak kassa;) Det gjør vi alle. For når man møter mange mange hundre mennesker hver dag, er det fort gjort å finne ting å irritere seg over.
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #86 Skrevet 11. august 2013 Det værste kunder gjør som jeg kommer på for øyeblikket: De som åpner 3-pakninger med maiskorn eller ananas fordi de bare skal ha en boks.. Vi har ikke strekkode for det, og dermed blir lagerbeholdningen vår feil. Jeg har også opplevd at kunder kommer i kassen med en agurk de har brukket i to, for de trengte jo bare halve! Datojegere og "grevlinger" som graver i hyllene for å finne varer de kan få penger for. De etterlater ofte et forferdelig rot. Heldigvis har kjeden( Kiwi) nå endret på frukt og grønt garantien slik at vi slipper dem som endevender fruktdisken og kladder på alle varene . De som klikker i vinkel på eldre mennesker som kanskje bruker litt tid på å finne fram penger, og skjeller ut både kunden og den ansatte for at de må vente et halvt minutt ekstra. De som bare legger fra seg varer de ikke vil ha rundt i butikken. De som blir sure når du spør om de skal ha pose, jeg gjør bare jobben min, jeg skal spørre alle kundene. De som halveis beskylder kassereren for å prøve å svindle dem, og som skriker ut at" de skal ha kvitteringen for svingende", før jeg rekker å spørre om det. Sure kunder som ikke gidder å svare når jeg sier hei, vil du ha pose, osv. De som snakker i telefonen når de står i kassen. De som lar småbarna stå og spise ut av smågodtet. For ikke å snakke om fruktavdelingen, det er ikke få epler og pærer med tydelige tannmerker jeg har luket ut i årenes løp. De som høyt og tydelig svare nei på at de skal ha pose, for å så bare grabbe med seg en neve fra kassen ved siden av. Heldigvis er de fleste kundene veldig greie, og selv om jeg blir litt stiv i kjeften av å flire av de samme vitsene om poser og kvitteringer, så tar jeg heller 50 slike kunder enn en sur en! Anonymous poster hash: de0ef...6b3
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #87 Skrevet 11. august 2013 Jeg syntes også folk som kjøpte pølser til frokost var irriterende. Fordi de også kjøpte og drakk opp en stor Cola i tillegg. Og en sjokolade til dessert. Og tok med masse snacks til lunsj. Så var det en stor hamburger med stor chips, ekstra dressing og stor brus til middag igjen. Og enda en sjokolade til dessert. Og et potetgullpose til niste på veien hjem. Og en 1,5 l flaske brus. Før de kom tilbake for nok ei pølse, mer brus og enda mere snacks til kveldsmat igjen. Trenger vel ikke å si at disse folka var overvektige i utgangspunktet, og bare blei feitere og feitere? Jeg følte meg som en bartender som var pålagt å daglig sjenke overstadig berusede mennesker enda mer alkohol, og som heller ikke hadde lov til å si at det kanskje ikke var bra for dem. Det som var enda tristere var at de fleste av disse fastfood-junkiene var unge mennesker. Anonymous poster hash: 95bc6...31b
Anonym bruker Skrevet 11. august 2013 #88 Skrevet 11. august 2013 Må innrømme at jeg datt av nederst på side 1, så svarer deretter... Til dere som mener hi ikke passer i butikkyrket; "service med et smil", dette uttrykket kjenner dere sikkert. Og selv om man som butikkansatt har en hel liste over ting man irriterer seg over så er det ikke dermed sagt at man viser det til kunden. Dere aner ikke hvor mye dritt man får fra kunder, man blir skjelt ut etter noter pga bestemmelser fra ledelsen som man prøver å overholde, kunder som roter ned hele butikken (gjerne bord som blir endevendt fordi jeg skal ha akkurat den nederste) etc etc etc.. Vi skal være høflige selv når du kjefter meg opp og ned, gi god service og veiledning, samt rydde og ekspedere. Alt med et smil, og det gjør vi! Er ikke dermed sagt vi ikke tenker vårt når dere går.. Og jeg tror ikke dere er klar over hvor mye dritt vi må tåle fra kundene uten å ha lov til å ta igjen. Vi blir kalt navn, blir behandlet som tjenere og mange ser ned på oss. Men allikvel har vi et flertall høflige og blide kunder som gjør alt verdt det. Virker som enkelte har vanskelig for å forstå at noen faktisk ØNSKER å jobbe i butikk, til og med utdanner seg innen butikkfaget. Det er liksom et yrke man bare skal ha mens man studerer, kan det virke som.. Hilsen meg som har jobbet i butikk siden 1994, har fagbrev i butikkfaget, med markedsføring, reklame, salg og service, og ELSKER å jobbe i butikk. (Butikkontrollør som bijobb). Kunne ikke tenkt meg en annen jobb, men er ikke dermed sagt man ikke kan bli frustrert for det. Mange av dere er jævlig vrange kunder Anonymous poster hash: 4d845...698
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #89 Skrevet 12. august 2013 Jeg har jobbet i over 10 år på postkontor, og det som har irritert meg mest er de kundene som ikke følger med når det er dems tur, og kommer etter at flere nummere har blitt trukket fram og begynner å kjefte på oss. For ikke å snakke om de som snakker i telefon eller hører på musikk samtidig mens de står i "luka". Respektløst! Men verst syns jeg var de som hadde stått flere minutter i kø uten å klare å finne fram bankkort, sms-mld, hentelapp eller de 20 regningene de skulle betale. De lager lengere køer og stjeler tiden til andre kundene. For meg så burde det egentlig være det samme, for jeg må uansett være på jobb ut arb.tiden min, men klarer ikke å lå være å bli irritert for det. Anonymous poster hash: 26229...e54
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #90 Skrevet 12. august 2013 Beklager skrivefeilen! Er kjempe trøtt, men får ikke sove pga vond mage. Anonymous poster hash: 26229...e54
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #91 Skrevet 12. august 2013 Enig med mange av punktene dine... Men hva gjør vell de som tipper hver uke galt? Å tippe tar fem minutt av uken deres, så skjønner ikke hvorfor du sier de må skaffe seg et liv... de har helt sikkert et like innholdsrikt liv som du og jeg, selv om de bruke 5 minutter hver uke på å tippe. Anonymous poster hash: a9a1f...a57
Aldri si aldri Skrevet 12. august 2013 #92 Skrevet 12. august 2013 (endret) Har jobbet på peppes og der huske jeg at vi hadde levert pizza hjem til folk som klaget på at pizzaen ikke var god, for lite stekt, for mye stekt e.l. Og det er jo selvsagt greit, rett skal være rett, så vi fikset selvsagt ny pizza og sendte ut med sjåføren. Det er da vanlig praksis at man tar den ødelagte pizzaen med tilbake, akkurat som man sender mat i retur på resturant eller levere tilbake en ødelagte vare for å få ny. Men utrolig mange hadde da spis opp pizzaen men forventet likevel en ny. Utrolig iriterende. Og de som klager på at de har fått pizza med feile ingredienser levert og er ufine og sure, bare for å til slutt finne ut at det ikke var noe feil med pizzaen, men likevel ikke unnskylde oppførselen. Selvsagt i orden å klage, men man kan være litt høflige og hyggelige selv om man mener det er gjort en feil. Vi hadde faste regler å forholde oss til når det gjaldt godtgjørelser når det ble gjort feil. De som klaget og var frekke og sure, fikk aldri mer eller mindre enn det de hadde krav på. Men var folk hyggelige har man et mye større ønske om å rette opp feilen som ble skjedd og både jeg og andre som jobbet der ga ut dispenserbrus eller ekstra dressinger, nachos eller andre småting for å være ekstra greie. I tillegg til rabattkortet som alle som klaget fikk. Hadde selvsagt ikke lov til det, men det lille av ekstra dressing eller bruss som ble gitt ut, var ikke noe som ble oppdaget, heller ikke store tapet for resturanten. Et glass dispenserbrus kostet resturanten rundt 3 kr den gang, og da var arbeiskraft, strøm o.l. medregnet. Tror nok vi sikret oss mange fornøyd kunder i allefall. Men når det er sagt, så syns jeg egentlig resturantservicen i norge er utrolig dårlig! Det virker som om de fleste resturanter er underbemannet på servitører og ofte et det vanskelig å få kontakt for å bestille noe ekstra som f.eks mer drikke. Jeg klager når maten er dårlig, men har stort sett aldri fått noen annen godtgjørelser enn at de lager ny mat, men det hjelpet lite med ny mat, når man må sitte å spise den alene da de andre selvsagt må spise sin mat mens den er varm og ikke kan sitte å vente. Da er jo hele vitsen med å gå ut å spise borte. Er ikke servitørenes feil, de følger nok sikkert bare rutinene, men dette syns jeg virker som et problem over hele landet. En helt annen standard i utlandet. Endret 12. august 2013 av Aldri si aldri
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #93 Skrevet 12. august 2013 Jeg skjønner at mye av dette er irriterende, men hva er problemet med at noen kjøper pølser til frokost? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Lol, det er ikke et problem. Men .. Man blir generelt lei av folk som kommer å kjøper pølser hele tiden når man jobber med det.. Det er jo tross alt ikke mat. Og når folk kjøper det til frokost.. Fysj. Men deres valg, så klart.Men... Selv om man kjøper pølser om morgenen er det ikke sikkert det er frokost. Da jeg jobbet turnus hendte det innimellom at jeg kjøpte pølse el.l på vei hjem fra nattevakt før jeg skulle legge meg. Altså var det 'kveldsmat' for meg, ikke frokost. Anonymous poster hash: 81238...4af Det er faste kunder som regel, som kommer innom og kjøper pølser hver dag. Og jo, det er til frokost, for de jobbet på kontorbygget bak stasjonen. Hehe.Jeg skjønner likevel ikke hvorfor det irriterer deg... det er jo deres egen sak, og går ikke utover deg på noen som helst måte? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Irriterer du deg ikke over noen ting du?Si du hadde jobbet i en lekebutikk.. Du hadde en dame som var fast kunde, som kom innom og gav barnet sitt en gave HVER dag, fordi barnet maste. Hadde ikke du etter 7 år begynt å irritere deg litt over den kunden da? Ingen av innleggene man leser her på dib som er irriterende går spesielt ut over noen heller, men man sitter fortsatt å svarer negatvit og forteller hvor dumme folk er? Det blir det samme. Alle irriterer seg over ting. Sånn er det bare. Og når man har servert pølser til folk i 7 år..Er man ganske lei av de samme (ofte tykke) folka som kommer dag ut og inn, og bestiller pølsemeny til frokost.. Morgengrettne, shabby "Jeg skal ha en baconpølse jeg.. i brød og lompe.. med rekesalat og løk". Da tenker jeg ÆSJ. Jada, deres valg, og det går ikke ut over meg. men jeg har mest lyst til å si "Hallo, hva med et eple/brød/baguette og en kaffe isteden?" Jeg ser da også daglig massevis av folk som gjør ting som ikke er bra for dem (røykere for eksempel), men så lenge det bare går ut over dem selv, så irriterer det meg ikke det minste nei. Eksempelet ditt ville jeg derimot reagert på fordi det ikke bare hadde gått ut over moren selv, men et uskyldig barn som hadde blitt kraftig bortskjemt. Et voksent menneske som kjøper pølse til seg selv til frokost hver dag hadde vel bare vært en artig kuriositet. Maks. Anonymous poster hash: 13ac8...767 Jaja, men fortsett å være perfekt du da, å la meg irritere meg over pølsespiserene mine.Herregud. Sitter du der å blir fornærmet bare fordi noen er uenig med deg? Det blir litt dumt altså. Anonymous poster hash: 81238...4af Er ikke fornærmet ? Men jeg må få lov til å irritere meg over noe, uten å få høre at det er "feil". Det er INGEN som har sagt det er feil, men dette er et forum. Der er der lov å si at man er uenig. Tro det eller ei. Det å si at man er uenig er ikke det samme som P si at ditt syn er feil. Og det å si slikt som 'fortsett å være perfekt du da' vitner om umodenhet og manglende evne til å takle at andre ikke tenker som deg. Og du fremstår som fornærmet. Anonymous poster hash: 81238...4af Nå må du gi deg, hi virker ikke fornærmet. Alt kan tolkes, og du tolker helt feil. Man kan bli irritert uten å yte dårlig service altså! Anonymous poster hash: 3a538...432 For det første: jeg har aldri sagt at man ikke kan irritere seg over kunder og likevel yte god service. Jeg jobber innen servicesektoren selv, og vet faktisk utmerket godt hva HI snakker om. Jeg har mange historier selv fra min karriere innen service, men jeg Jan dessverre ikke fortelle om den da det jeg jobber med er taushetsbelagt. Jeg mente heller ikke at hun virket fornærmet i sitt første innlegg, det var rettet ene og alene til kommentaren hun hadde til den andre anonyme som hang seg opp i det med pølsene. Det å si 'jaja, fortsett å være perfekt du...' til noen er i min omgangskrets en typisk ting man sier når man blir fornærmet/sur/irritert på noen. Hvis der ikke er lov å påpeke at man synes det er en overreaksjon på noe som vitterlig er en fillesak, synes jeg det er rimelig spesielt. Men for all del: ikke meningen å 'tolke feil' eller ta fokus fra tråden over på noe annet, så beklager at jeg tok det opp. Jeg synes denne tråden var morsom og kunne godt tenke meg å bidra, men kan ikke det dessverre. Anonymous poster hash: 81238...4af
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #94 Skrevet 12. august 2013 Jeg skjønner at mye av dette er irriterende, men hva er problemet med at noen kjøper pølser til frokost? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Lol, det er ikke et problem. Men .. Man blir generelt lei av folk som kommer å kjøper pølser hele tiden når man jobber med det.. Det er jo tross alt ikke mat. Og når folk kjøper det til frokost.. Fysj. Men deres valg, så klart.Men... Selv om man kjøper pølser om morgenen er det ikke sikkert det er frokost. Da jeg jobbet turnus hendte det innimellom at jeg kjøpte pølse el.l på vei hjem fra nattevakt før jeg skulle legge meg. Altså var det 'kveldsmat' for meg, ikke frokost. Anonymous poster hash: 81238...4af Det er faste kunder som regel, som kommer innom og kjøper pølser hver dag. Og jo, det er til frokost, for de jobbet på kontorbygget bak stasjonen. Hehe.Jeg skjønner likevel ikke hvorfor det irriterer deg... det er jo deres egen sak, og går ikke utover deg på noen som helst måte? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Irriterer du deg ikke over noen ting du?Si du hadde jobbet i en lekebutikk.. Du hadde en dame som var fast kunde, som kom innom og gav barnet sitt en gave HVER dag, fordi barnet maste. Hadde ikke du etter 7 år begynt å irritere deg litt over den kunden da? Ingen av innleggene man leser her på dib som er irriterende går spesielt ut over noen heller, men man sitter fortsatt å svarer negatvit og forteller hvor dumme folk er? Det blir det samme. Alle irriterer seg over ting. Sånn er det bare. Og når man har servert pølser til folk i 7 år..Er man ganske lei av de samme (ofte tykke) folka som kommer dag ut og inn, og bestiller pølsemeny til frokost.. Morgengrettne, shabby "Jeg skal ha en baconpølse jeg.. i brød og lompe.. med rekesalat og løk". Da tenker jeg ÆSJ. Jada, deres valg, og det går ikke ut over meg. men jeg har mest lyst til å si "Hallo, hva med et eple/brød/baguette og en kaffe isteden?" Jeg ser da også daglig massevis av folk som gjør ting som ikke er bra for dem (røykere for eksempel), men så lenge det bare går ut over dem selv, så irriterer det meg ikke det minste nei. Eksempelet ditt ville jeg derimot reagert på fordi det ikke bare hadde gått ut over moren selv, men et uskyldig barn som hadde blitt kraftig bortskjemt. Et voksent menneske som kjøper pølse til seg selv til frokost hver dag hadde vel bare vært en artig kuriositet. Maks. Anonymous poster hash: 13ac8...767 Jaja, men fortsett å være perfekt du da, å la meg irritere meg over pølsespiserene mine.Herregud. Sitter du der å blir fornærmet bare fordi noen er uenig med deg? Det blir litt dumt altså. Anonymous poster hash: 81238...4af Er ikke fornærmet ? Men jeg må få lov til å irritere meg over noe, uten å få høre at det er "feil".Det er INGEN som har sagt det er feil, men dette er et forum. Der er der lov å si at man er uenig. Tro det eller ei. Det å si at man er uenig er ikke det samme som P si at ditt syn er feil. Og det å si slikt som 'fortsett å være perfekt du da' vitner om umodenhet og manglende evne til å takle at andre ikke tenker som deg. Og du fremstår som fornærmet. Anonymous poster hash: 81238...4af Nå må du gi deg, hi virker ikke fornærmet. Alt kan tolkes, og du tolker helt feil.Man kan bli irritert uten å yte dårlig service altså! Anonymous poster hash: 3a538...432 For det første: jeg har aldri sagt at man ikke kan irritere seg over kunder og likevel yte god service. Jeg jobber innen servicesektoren selv, og vet faktisk utmerket godt hva HI snakker om. Jeg har mange historier selv fra min karriere innen service, men jeg Jan dessverre ikke fortelle om den da det jeg jobber med er taushetsbelagt. Jeg mente heller ikke at hun virket fornærmet i sitt første innlegg, det var rettet ene og alene til kommentaren hun hadde til den andre anonyme som hang seg opp i det med pølsene. Det å si 'jaja, fortsett å være perfekt du...' til noen er i min omgangskrets en typisk ting man sier når man blir fornærmet/sur/irritert på noen. Hvis der ikke er lov å påpeke at man synes det er en overreaksjon på noe som vitterlig er en fillesak, synes jeg det er rimelig spesielt. Men for all del: ikke meningen å 'tolke feil' eller ta fokus fra tråden over på noe annet, så beklager at jeg tok det opp. Jeg synes denne tråden var morsom og kunne godt tenke meg å bidra, men kan ikke det dessverre. Anonymous poster hash: 81238...4af Du har da bidratt mer enn nok.... Anonymous poster hash: a0a3c...84e
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #95 Skrevet 12. august 2013 Jeg skjønner at mye av dette er irriterende, men hva er problemet med at noen kjøper pølser til frokost? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Lol, det er ikke et problem. Men .. Man blir generelt lei av folk som kommer å kjøper pølser hele tiden når man jobber med det.. Det er jo tross alt ikke mat. Og når folk kjøper det til frokost.. Fysj. Men deres valg, så klart.Men... Selv om man kjøper pølser om morgenen er det ikke sikkert det er frokost. Da jeg jobbet turnus hendte det innimellom at jeg kjøpte pølse el.l på vei hjem fra nattevakt før jeg skulle legge meg. Altså var det 'kveldsmat' for meg, ikke frokost. Anonymous poster hash: 81238...4af Det er faste kunder som regel, som kommer innom og kjøper pølser hver dag. Og jo, det er til frokost, for de jobbet på kontorbygget bak stasjonen. Hehe.Jeg skjønner likevel ikke hvorfor det irriterer deg... det er jo deres egen sak, og går ikke utover deg på noen som helst måte? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Irriterer du deg ikke over noen ting du?Si du hadde jobbet i en lekebutikk.. Du hadde en dame som var fast kunde, som kom innom og gav barnet sitt en gave HVER dag, fordi barnet maste. Hadde ikke du etter 7 år begynt å irritere deg litt over den kunden da? Ingen av innleggene man leser her på dib som er irriterende går spesielt ut over noen heller, men man sitter fortsatt å svarer negatvit og forteller hvor dumme folk er? Det blir det samme. Alle irriterer seg over ting. Sånn er det bare. Og når man har servert pølser til folk i 7 år..Er man ganske lei av de samme (ofte tykke) folka som kommer dag ut og inn, og bestiller pølsemeny til frokost.. Morgengrettne, shabby "Jeg skal ha en baconpølse jeg.. i brød og lompe.. med rekesalat og løk". Da tenker jeg ÆSJ. Jada, deres valg, og det går ikke ut over meg. men jeg har mest lyst til å si "Hallo, hva med et eple/brød/baguette og en kaffe isteden?" Jeg ser da også daglig massevis av folk som gjør ting som ikke er bra for dem (røykere for eksempel), men så lenge det bare går ut over dem selv, så irriterer det meg ikke det minste nei. Eksempelet ditt ville jeg derimot reagert på fordi det ikke bare hadde gått ut over moren selv, men et uskyldig barn som hadde blitt kraftig bortskjemt. Et voksent menneske som kjøper pølse til seg selv til frokost hver dag hadde vel bare vært en artig kuriositet. Maks. Anonymous poster hash: 13ac8...767 Jaja, men fortsett å være perfekt du da, å la meg irritere meg over pølsespiserene mine.Herregud. Sitter du der å blir fornærmet bare fordi noen er uenig med deg? Det blir litt dumt altså. Anonymous poster hash: 81238...4af Er ikke fornærmet ? Men jeg må få lov til å irritere meg over noe, uten å få høre at det er "feil".Det er INGEN som har sagt det er feil, men dette er et forum. Der er der lov å si at man er uenig. Tro det eller ei. Det å si at man er uenig er ikke det samme som P si at ditt syn er feil. Og det å si slikt som 'fortsett å være perfekt du da' vitner om umodenhet og manglende evne til å takle at andre ikke tenker som deg. Og du fremstår som fornærmet. Anonymous poster hash: 81238...4af Nå må du gi deg, hi virker ikke fornærmet. Alt kan tolkes, og du tolker helt feil.Man kan bli irritert uten å yte dårlig service altså! Anonymous poster hash: 3a538...432 For det første: jeg har aldri sagt at man ikke kan irritere seg over kunder og likevel yte god service. Jeg jobber innen servicesektoren selv, og vet faktisk utmerket godt hva HI snakker om. Jeg har mange historier selv fra min karriere innen service, men jeg Jan dessverre ikke fortelle om den da det jeg jobber med er taushetsbelagt. Jeg mente heller ikke at hun virket fornærmet i sitt første innlegg, det var rettet ene og alene til kommentaren hun hadde til den andre anonyme som hang seg opp i det med pølsene. Det å si 'jaja, fortsett å være perfekt du...' til noen er i min omgangskrets en typisk ting man sier når man blir fornærmet/sur/irritert på noen. Hvis der ikke er lov å påpeke at man synes det er en overreaksjon på noe som vitterlig er en fillesak, synes jeg det er rimelig spesielt. Men for all del: ikke meningen å 'tolke feil' eller ta fokus fra tråden over på noe annet, så beklager at jeg tok det opp. Jeg synes denne tråden var morsom og kunne godt tenke meg å bidra, men kan ikke det dessverre. Anonymous poster hash: 81238...4af Du har da bidratt mer enn nok.... Anonymous poster hash: a0a3c...84e Takk for den du. Dette blir det fjerde innlegget mitt, bare sånn til info. Men jeg er tydeligvis ikke ønsket her så da skal komme meg ut herfra. Og ja, nå ble jeg faktisk lei meg. Men greit, jeg tar et hint når det slår meg i ansiktet. Anonymous poster hash: 81238...4af
Soon to be mum Skrevet 12. august 2013 #96 Skrevet 12. august 2013 Jeg skjønner at mye av dette er irriterende, men hva er problemet med at noen kjøper pølser til frokost? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Lol, det er ikke et problem. Men .. Man blir generelt lei av folk som kommer å kjøper pølser hele tiden når man jobber med det.. Det er jo tross alt ikke mat. Og når folk kjøper det til frokost.. Fysj. Men deres valg, så klart.Men... Selv om man kjøper pølser om morgenen er det ikke sikkert det er frokost. Da jeg jobbet turnus hendte det innimellom at jeg kjøpte pølse el.l på vei hjem fra nattevakt før jeg skulle legge meg. Altså var det 'kveldsmat' for meg, ikke frokost. Anonymous poster hash: 81238...4af Det er faste kunder som regel, som kommer innom og kjøper pølser hver dag. Og jo, det er til frokost, for de jobbet på kontorbygget bak stasjonen. Hehe.Jeg skjønner likevel ikke hvorfor det irriterer deg... det er jo deres egen sak, og går ikke utover deg på noen som helst måte? Anonymous poster hash: 13ac8...767 Irriterer du deg ikke over noen ting du?Si du hadde jobbet i en lekebutikk.. Du hadde en dame som var fast kunde, som kom innom og gav barnet sitt en gave HVER dag, fordi barnet maste. Hadde ikke du etter 7 år begynt å irritere deg litt over den kunden da? Ingen av innleggene man leser her på dib som er irriterende går spesielt ut over noen heller, men man sitter fortsatt å svarer negatvit og forteller hvor dumme folk er? Det blir det samme. Alle irriterer seg over ting. Sånn er det bare. Og når man har servert pølser til folk i 7 år..Er man ganske lei av de samme (ofte tykke) folka som kommer dag ut og inn, og bestiller pølsemeny til frokost.. Morgengrettne, shabby "Jeg skal ha en baconpølse jeg.. i brød og lompe.. med rekesalat og løk". Da tenker jeg ÆSJ. Jada, deres valg, og det går ikke ut over meg. men jeg har mest lyst til å si "Hallo, hva med et eple/brød/baguette og en kaffe isteden?" Jeg ser da også daglig massevis av folk som gjør ting som ikke er bra for dem (røykere for eksempel), men så lenge det bare går ut over dem selv, så irriterer det meg ikke det minste nei. Eksempelet ditt ville jeg derimot reagert på fordi det ikke bare hadde gått ut over moren selv, men et uskyldig barn som hadde blitt kraftig bortskjemt. Et voksent menneske som kjøper pølse til seg selv til frokost hver dag hadde vel bare vært en artig kuriositet. Maks. Anonymous poster hash: 13ac8...767 Jaja, men fortsett å være perfekt du da, å la meg irritere meg over pølsespiserene mine.Herregud. Sitter du der å blir fornærmet bare fordi noen er uenig med deg? Det blir litt dumt altså. Anonymous poster hash: 81238...4af Er ikke fornærmet ? Men jeg må få lov til å irritere meg over noe, uten å få høre at det er "feil".Det er INGEN som har sagt det er feil, men dette er et forum. Der er der lov å si at man er uenig. Tro det eller ei. Det å si at man er uenig er ikke det samme som P si at ditt syn er feil. Og det å si slikt som 'fortsett å være perfekt du da' vitner om umodenhet og manglende evne til å takle at andre ikke tenker som deg. Og du fremstår som fornærmet. Anonymous poster hash: 81238...4af Nå må du gi deg, hi virker ikke fornærmet. Alt kan tolkes, og du tolker helt feil.Man kan bli irritert uten å yte dårlig service altså! Anonymous poster hash: 3a538...432 For det første: jeg har aldri sagt at man ikke kan irritere seg over kunder og likevel yte god service. Jeg jobber innen servicesektoren selv, og vet faktisk utmerket godt hva HI snakker om. Jeg har mange historier selv fra min karriere innen service, men jeg Jan dessverre ikke fortelle om den da det jeg jobber med er taushetsbelagt. Jeg mente heller ikke at hun virket fornærmet i sitt første innlegg, det var rettet ene og alene til kommentaren hun hadde til den andre anonyme som hang seg opp i det med pølsene. Det å si 'jaja, fortsett å være perfekt du...' til noen er i min omgangskrets en typisk ting man sier når man blir fornærmet/sur/irritert på noen. Hvis der ikke er lov å påpeke at man synes det er en overreaksjon på noe som vitterlig er en fillesak, synes jeg det er rimelig spesielt. Men for all del: ikke meningen å 'tolke feil' eller ta fokus fra tråden over på noe annet, så beklager at jeg tok det opp. Jeg synes denne tråden var morsom og kunne godt tenke meg å bidra, men kan ikke det dessverre. Anonymous poster hash: 81238...4af Du har da bidratt mer enn nok.... Anonymous poster hash: a0a3c...84e Men jøss da! Nå er faktisk ikke du noe bedre selv spør du meg. Dette var ingen mobbetråd. Skjerp dere begge to!
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #97 Skrevet 12. august 2013 Jeg irriterer meg også over folk som prøver å lure oss og/eller svindle oss. Vi har f.eks en "kunde" som lirker av tilbudsbonger for å sette på de varene han ønsker og prøver seg på juks for å kunne bytte inn ukurrante varer. Samtidig som han er ekstremt hyggelig mot oss ansatte, som jeg synes nesten er verre enn hvis han hadde vært sur; nå opplever jeg han bare som gjennomsyret falsk. Og de som roter og ødelegger. Jeg jobber i en bokhandel og mange drar med seg flere bøker for å bla i, slenger de i en haug ved siden av seg, så de blir liggende skjevt/åpne/brettet og blir skadet. Ca 2% av kundene rydder bøkene på plass igjen. Ikke bare blir det mye unødvendig merarbeid for de ansatte, men det blir mye stygge varer (som vi ikke får solgt til fullpris) av dette. (Dette er ikke nødvendigvis betalende kunder heller, men folk som kommer innom for å kose seg/slå ihjel tid og bla i bøkene på lik linje med magasiner.) Anonymous poster hash: f5db6...cbb
Gjest meg mamma? Skrevet 12. august 2013 #98 Skrevet 12. august 2013 Jeg irriterer meg også over folk som prøver å lure oss og/eller svindle oss. Vi har f.eks en "kunde" som lirker av tilbudsbonger for å sette på de varene han ønsker og prøver seg på juks for å kunne bytte inn ukurrante varer. Samtidig som han er ekstremt hyggelig mot oss ansatte, som jeg synes nesten er verre enn hvis han hadde vært sur; nå opplever jeg han bare som gjennomsyret falsk. Og de som roter og ødelegger. Jeg jobber i en bokhandel og mange drar med seg flere bøker for å bla i, slenger de i en haug ved siden av seg, så de blir liggende skjevt/åpne/brettet og blir skadet. Ca 2% av kundene rydder bøkene på plass igjen. Ikke bare blir det mye unødvendig merarbeid for de ansatte, men det blir mye stygge varer (som vi ikke får solgt til fullpris) av dette. (Dette er ikke nødvendigvis betalende kunder heller, men folk som kommer innom for å kose seg/slå ihjel tid og bla i bøkene på lik linje med magasiner.) Anonymous poster hash: f5db6...cbb Er det sant? Jeg skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å dra ut masse bøker, for så å gå. Tydeligvis mange frekke folk
Anonym bruker Skrevet 12. august 2013 #99 Skrevet 12. august 2013 Er det sant? Jeg skjønner ikke hvordan folk kan få seg til å dra ut masse bøker, for så å gå. Tydeligvis mange frekke folk Dessverre.. Vi er også (som sikkert de fleste butikker) ganske undermannet og med mange oppgaver, så det skal godt gjøres å klare å holde butikken ryddig! Jeg tror det er curling-generasjonen som er vant til at andre rydder opp etter de. Anonymous poster hash: f5db6...cbb
Bustetroll Skrevet 12. august 2013 Forfatter #100 Skrevet 12. august 2013 Enig med mange av punktene dine... Men hva gjør vell de som tipper hver uke galt? Å tippe tar fem minutt av uken deres, så skjønner ikke hvorfor du sier de må skaffe seg et liv... de har helt sikkert et like innholdsrikt liv som du og jeg, selv om de bruke 5 minutter hver uke på å tippe. Anonymous poster hash: a9a1f...a57 Det er ikke 5 minutter.. Det er maaaange timer De står i butikken å følger ut kupongene sine, med pene utfylte kryss, en etter en.. De legger så mye arbeid i å spille. Og spilleavhengighet er en sykdom, på lik linje som alkoholisme. Så jeg blir oppgitt når jeg står der og sender gjennom kuponger til flere hundre kronner 4 dager i uka. Disse menneskene har et problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå