Fighter`n Skrevet 11. august 2013 #1 Skrevet 11. august 2013 Hei damer! Jeg var i Danmark forrige for 2 uker siden. Fikk da ut endel egg, men de hadde nok til å fryse ned til 2 fryseforsøk (blastocyster). Ser ut som mensen er rundt hjørnet, og negative tester som er kritthvite. Ingen tro på at det vil snu. Det jeg lurer på, er om gubben trenger å være med ned til Danmark igjen når de skal sette inn fryste egg?Han har jo allerede gjort "jobben" sin, og kan vel likegodt være hjemme og styre skuten. Billigere med kun 1 flybillett også Eller krever klinikken at mannen er med pga underskrifter o.l.?
Tante_Esel Skrevet 11. august 2013 #2 Skrevet 11. august 2013 tror jeg hadde bedt klinikken sende papirene som må skrives under.. kan da vel ikke måtte stille han da... ? er jo ingen klinikker i Norge som krevet at mannen er med på fryseforsøk.. men så ille dumt med forsøket ditt snuppa ... men mensen har jo ikke kommet enda.. så det er håp, selv om den kraftige overstimulering di gjorde sitt..
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 12. august 2013 #3 Skrevet 12. august 2013 I Norge kreves kun "samtykkeerklæring" fra mannen, så du må vel få noe tilsvarende ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå