Gå til innhold

Noen som har lindrende/kjølende hud-/fotkrem å anbefale gravide?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med så ømme føtter om nettene at jeg ikke får sove, fra hoftene og helt ned i anklene. Jeg fikk en kremprøve av en italiensk kremprodusent som skal hjelpe mot dette under graviditeten, og den lindret noe så innmari! Men denne er umulig å få tak i. Skulle ønske det fantes noe tilsvarende i Norge, og det gjør det sikkert! 

Noen som har noen anbefalinger? Jeg sliter også med kriblende ubehagsfølelser i skulder, albuer og andre ledd, dette er nok noe bekkenløsning relatert. 

Jeg får så lyst til å smøre noe smertelindrende kremer på disse områdene på natten når smertene er som verst, men jeg behøver noe naturlige kremer. 

Setter pris på alle anbefalinger der ute!

Fortsetter under...

Hei! Jeg vet ikke noe om kremer som kan virke, men hva med støttestrømper? Mange gravide som trenger de for å bedre blodsirkulasjon og unngå hovne føtter. Ellers sitter mannen her med fotapperat med strøm for å unngå krampe i føttene om natten. Det skal bedre blodsirkulasjonen.

Jeg bruker kjølekremen og sprayen til the body shop, den lindrer noe, da den kjøler ned, men må smøres på litt for at d skal kjøle på samme måte som f.eks biofreeze... Så hvis du har en som kan smøre deg med den når du har lagt deg, og massere litt mens d blir smurt på, så er dette og med på å lindre ;)

Men hvor langt er du på vei?? Den vondre kriblingen i bena har gitt seg noe hos meg, heldigvis :) eg e 34 uker.. D ga seg litt rundt uke 32/33..

Hvilken produsent? Det må jo være mulig å få tak i den via utenlandske nettsider i så fall? 

Har ikke så mye erfaring med sånne kremer, men vet at Comfort Zone har krem til dette formålet. Samme har Tomtom MAMA :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...