Gå til innhold

Bok

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har forslag til hva jeg kan lese...? Ikke krim eller fantasy...Tenkte mer i retning Saman er ein mindre åleine....

Anonymous poster hash: 040ec...366
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Senor peregrino (bok 1) og La peregrina (bok2) var begge fantastiske for min del. Av Cecilia Smartin. Nå leser jeg en annen bok av samme forfatter, den heter Salvadorena, har nettopp begynt, men liker det så langt.... Lett å like bøkene hennes... Anbefaler ;)

Anonymous poster hash: 5ebc9...076
Skrevet

Ellers "tusen strålende soler" om du ikke har leste allerede...

Skrevet

Senor peregrino (bok 1) og La peregrina (bok2) var begge fantastiske for min del. Av Cecilia Smartin. Nå leser jeg en annen bok av samme forfatter, den heter Salvadorena, har nettopp begynt, men liker det så langt.... Lett å like bøkene hennes... Anbefaler ;)

Da har jeg begynt på Senor Peregrino - det var akkurat noe sånt jeg var på jakt etter, så jeg har tenkt å få lest/hørt alle bøkene hennes :)

Ellers "tusen strålende soler" om du ikke har leste allerede...

Tror jeg skal lese den når jeg er ferdig med Cecilia Samartin :)

Skrevet

Lucinda Riley er det mange som leser for tida.

Skrevet

Ellers "tusen strålende soler" om du ikke har leste allerede... Anonymous poster hash: 5ebc9...076

Og Huset ved moskeen. Jeg liker bøker som gir meg innblikk i en verden/ kulturer som er annerledes. Bryter også noen fordommer.

Anonymous poster hash: b79b1...bcc

Skrevet

Naken i Hijab.

Anonymous poster hash: 68da1...bd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...