Gå til innhold

Tett nese på baby

Anbefalte innlegg

Lillejenta er så snørrete nå at hun ikke får sove. Smokken faller ut, antar hun ikke får puste med den i munnen, og våkner. Vil ikke roe seg ned i senga. Nå har jeg tatt henne opp. Hun sitter i vippestolen og er fornøyd der. Prøvde gi pupp, men det vil hun jo ikke ta, tett som hun er. 

Har ingenting annet enn morsmelk å bruke i nesa. gjorde det før hun la seg, men ga ikke noe særlig effekt. 

Hvordan skal vi få løst opp? Varmt bad? Damp? Mer morsmelk? Ser for meg en laaaang natt her... 

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144071177-tett-nese-p%C3%A5-baby/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillejenta er så snørrete nå at hun ikke får sove. Smokken faller ut, antar hun ikke får puste med den i munnen, og våkner. Vil ikke roe seg ned i senga. Nå har jeg tatt henne opp. Hun sitter i vippestolen og er fornøyd der. Prøvde gi pupp, men det vil hun jo ikke ta, tett som hun er. 

Har ingenting annet enn morsmelk å bruke i nesa. gjorde det før hun la seg, men ga ikke noe særlig effekt. 

Hvordan skal vi få løst opp? Varmt bad? Damp? Mer morsmelk? Ser for meg en laaaang natt her... 

Vi brukte saltvannsspray, hevet hodeenden med 3 pocketbøker og brukte en"snørrsuger", ikke den de selger til spedbarn for den synes jeg er noe stort tull, men en som har en ballong på str. med en tennisball og en sugedel på lengde med en kort q-tip. Fungerte knall her. Siden har pocketbøkene blitt værende.  :)

Sengeklosser, saltvann som får virke og nesesug. Har Fridas nesesug, den funker bra her. Men sist måtte vi ty til Rhinox nesedråper, de kan brukes også før 6 mnd alder. Men da også var det først saltvann og nesesug, SÅ dråper. Brukte dem kun før dagluren og før natta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...