Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det flere som fortsatt har hyppig vannlating? Jeg føler jeg flyr på do stadig vekk, og gjerne 1-2 ganger i løpet av natten også. Er nå 16 uker på vei..

Har begynt å tenke på om jeg kan ha urinveisinfeksjon. Det svir ikke når jeg tisser, ei heller kommer det blod. Men jeg synes hyppigheten på når jeg må på do har økt litt, og har hatt litt vondt i korsryggen de 2-3 siste dagene.. Kan det være uvi? Eller er det sannsynlig at det er press mot blæren?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144071160-tisser-veldig-mye/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg det også-enda!!Trodde det skulle roe seg litt nå, før det tar seg opp igjen når plassen blir mindre inni der! Er i uke 20 nå, og går X antall ggr.for dagen, og gjerne 1-2 ggr om natten også..Kjedelig.men lite å gjøre med :)

Akkurat samme her! Våkner om natten og må skikkelig på do og det stikker samtidig i magen, og noen ganger må jeg gå tre ganger på rad men det kommer ikke ut noe de to siste gangene, bare noen dråper! Håper det er normalt uansett om jeg er 20+2.. 

Har det slik og. Max på ei natt var 6gangar. Då var eg ca 10 vk på veg. Er 12+5 no og hoppar vel inn her omtrent no. Har lurt på uvi men har testa neg 2x. Derimot fekk eg kjempeutslag! På sukker på forrige kontroll. Skal no bli henvist til glukose-belastning for å teste for svangerskapsdiabetes. No skal det seiast at eg går på prednisolon og, noko som visstnok kan påverke.

Uansett-viss mistanke om uvi, så ville,eg ha sjekka med urinprøve :)

Annonse

Puh, godt å høre at det er flere som tisser mye enda.. Leste et sted at den verste doflyinga skulle være over nå, men komme tilbake senere i svangerskapet igjen. Men det kommer vel litt an på hvordan fosteret ligger i magen og.. Med alt man leser overalt, blir man jo lettere forvirra..  :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...