MammantilNurket Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Kan jeg bruke alufolie eller matpapir? Grusomt fyyyysen og litt syk og fant en sånn brownie-cookie-pose-mix i skapet *sikle*
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Vet ikke, men hva med navnet Siggen? Er det fint? Anonymous poster hash: 0a860...27e
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Kan jeg bruke alufolie eller matpapir? Grusomt fyyyysen og litt syk og fant en sånn brownie-cookie-pose-mix i skapet *sikle* Bruk en liten ildfast form. Har du bare en stor så begrenser du bare steketiden. Smør formen godt. Anonymous poster hash: 079b0...c75
MammantilNurket Skrevet 10. august 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. august 2013 Jeg har ikke ord for hvor lite jeg bryr meg om hvorvidt "Siggen" er et fint navn eller ei. Gi f*** i å forsøke å kuppe tråden min jeg vil ha cookie!!!!
MammantilNurket Skrevet 10. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2013 Kan jeg bruke alufolie eller matpapir? Grusomt fyyyysen og litt syk og fant en sånn brownie-cookie-pose-mix i skapet *sikle* Bruk en liten ildfast form. Har du bare en stor så begrenser du bare steketiden. Smør formen godt. Anonymous poster hash: 079b0...c75 Tusen takk, snille deg
C&M&H Skrevet 10. august 2013 #6 Skrevet 10. august 2013 Alufolie går kanskje, men mulig det blir kake med aluminiumsfolie... bruker du matpapir blir det garantert kake med papir... Men du kan smøre selve stekeplaten med margarin eller olje da, det går bra men blir litt kliss å vaske etterpå........
Modesty Blaise. Skrevet 10. august 2013 #7 Skrevet 10. august 2013 (endret) Matpapir som smøres med litt olje funker også veldig bra. Testet ut tidligere i dag, grunnet samme problem Endret 10. august 2013 av Modesty Blaise.
MammantilNurket Skrevet 10. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 10. august 2013 Takk for svar, snille DiB-damene. Ære være dere som kan bistå en medsøster i en nødens stund
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #10 Skrevet 10. august 2013 Takk for svar, snille DiB-damene. Ære være dere som kan bistå en medsøster i en nødens stund Hva synes du om navnet Mjålfryd da? Anonymous poster hash: 96dc2...93c
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. august 2013 #11 Skrevet 10. august 2013 Du kan jo bare ta litt smør og litt olje på et papir, så smøre drt i den ildfaste formen. I værste fall må du vaske formen litt etterpå. . Men det er det jo verdt! Du får jo kake.. mmm nå fikk jeg lyst på brownies..
MammantilNurket Skrevet 10. august 2013 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2013 Du kan jo bare ta litt smør og litt olje på et papir, så smøre drt i den ildfaste formen. I værste fall må du vaske formen litt etterpå. . Men det er det jo verdt! Du får jo kake.. mmm nå fikk jeg lyst på brownies..Cookies står nå i ovnen! Bare kom bort
MammantilNurket Skrevet 10. august 2013 Forfatter #13 Skrevet 10. august 2013 Takk for svar, snille DiB-damene. Ære være dere som kan bistå en medsøster i en nødens stund Hva synes du om navnet Mjålfryd da? Anonymous poster hash: 96dc2...93c Nå blir det i vaffall ikke noe kake på deg ... in your face!!!
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. august 2013 #14 Skrevet 10. august 2013 Du kan jo bare ta litt smør og litt olje på et papir, så smøre drt i den ildfaste formen. I værste fall må du vaske formen litt etterpå. . Men det er det jo verdt! Du får jo kake.. mmm nå fikk jeg lyst på brownies..Cookies står nå i ovnen! Bare kom bort Nice! Tar med ei flaske vin !
Anonym bruker Skrevet 10. august 2013 #15 Skrevet 10. august 2013 Ikke bruk matpapir, vi gjorde det en gang å det tok fyr!!! Bruk heller en godt smurt ildfastform så er du på den sikker siden. Kos deg med kake:-) Anonymous poster hash: 871be...aa4
Tabitha Skrevet 10. august 2013 #16 Skrevet 10. august 2013 btw har de "flergangs bakepapir" på Clas Ohlsson og kanskje andre steder. Eller det heter flergangs teflon stekeunderlag. Vi fikk et slikt av noen, og det var veldig bra i begynnelsen. Så begynte det å bli fettete. Så løfta mannen det og pizzaen opp på skjærefjøla, og skar i vei med den skarpeste kniven. Stekeunderlaget var nu blitt en tragedie, delvis oppskåret og skittent. Jeg prøvde likevel å skrubbe det, men følte ikke det hjalp så mye. Så nå er det stakkels stekeunderlaget gått i søpla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå