Gå til innhold

Hva er personnummeret deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt er også helt ekstremt enkelt :P Flere ganger når jeg har bestilt ting og har måtte oppgi fødselsnummer har de sett på meg og spurt om jeg tuller :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor spør du? Hva skal du med det? 

Gjest Aprikos Syltetøy
Skrevet

Haha, tja.. Gi ut person nr mitt på nett, selvsagt :) Btw, skal få telefon nr mitt også :) Og om du vil ha kortnummeret mitt skal du selvsagt få det. Just email me at [email protected] :) skriv inn info du vil ha, så skal jeg sende deg svar :)

Skrevet

Personnr? Ikkeno problem... 32.13.76-44448, telefonnummeret mitt er forresten 21 60 40 40, Call me ;)

Anonymous poster hash: 93c4f...398
Skrevet

Det midterste tallet i pers.nr. sier om du er mann/kvinne. Partall - dame, oddetall - mann. :-) så nå kan dere sjekke alle sammen,hehe...

Anonymous poster hash: 157ba...e8a

Trodde det var det siste tallene som viste det jeg. Hvilken midterste mener du, de som er rett etter fødselsdatoen?

Anonymous poster hash: e1314...76d

Skrevet

Det midterste tallet i pers.nr. sier om du er mann/kvinne. Partall - dame, oddetall - mann. :-) så nå kan dere sjekke alle sammen,hehe...

Anonymous poster hash: 157ba...e8a

Trodde det var det siste tallene som viste det jeg. Hvilken midterste mener du, de som er rett etter fødselsdatoen?

Anonymous poster hash: e1314...76d

Det midterste av de fem siste, dvs det tredje siste tallet i personnummeret.

Anonymous poster hash: 1725c...a99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...