monika70 Skrevet 10. august 2013 #1 Skrevet 10. august 2013 Jeg venter tvillinger, gutt og jente. Har lyst til å bruke navnet Andor til gutten, men ønsker også et tilleggsnavn.. Noen som har forslag? Kan gjerne være første eller andrenavn. Jenta har jeg lyst til å ha Josefine som andrenavn, og trenger forslag til førstenavn! gjerne et navn på A.. ...?... Josefine og ...?....Andor Noen forslag?
MiniMuffin♥Lille J i magen Skrevet 10. august 2013 #2 Skrevet 10. august 2013 Alva Alma Anna Amalia Andrea Ane Fillip Andor var det første som slo meg på guttenavn Lars Henrik Ulrik
Bonanza Skrevet 10. august 2013 #3 Skrevet 10. august 2013 Anna Josefine Eva Josefine Maud Josefine Rikke Josefine Helle Josefine Lea Josefine Pia Josefine Sara Josefine Ella Josefine Andor var et stilig navn, og kan absolutt brukes alene også. Har ikke hørt det før, men jeg likte det . De kombinasjonene jeg kommer på i farta er; Andor André Jan Andor Lars Andor Marwin Andor ( digger Marwin) Edward Andor Paul Andor Lukas Andor Andor Emil' John Andor Daniel Andor Stig Andor Petter Andor Magnus Andor
sommertiara Skrevet 10. august 2013 #4 Skrevet 10. august 2013 Ada Josefine Alida Josefine Asta Josefine Andor Helmer Andor Iver Andor Kornelius
monika70 Skrevet 10. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2013 Takk for mange flotte alternativer!! Her var flere jeg likte veldig godt! Alma Josefine var et sterkt alternativ ! Og Filip Andor og Magnus Andor var gode forslag !
Hun med alle ungene Skrevet 11. august 2013 #6 Skrevet 11. august 2013 Filip Andor var fint Hva med Filip Andor og Ella Josefine ?
Gabina Skrevet 12. august 2013 #8 Skrevet 12. august 2013 Erle Josefine Adele Josefine Mia Josefine Lilly Josefine Milla Josefine Carla Josefine Tora Josefine Jan Andor Jens Andor Mats Andor Carl Andor Gard Andor Ole Andor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå